Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisipa ihanaa löytää hyvä mies joka ei huuda, rettelöi ja ole väkivaltainen

Vierailija
11.01.2020 |

Olen loppu lapsellisiin höyrypäihin, joten viimeinen toiveeni hyvän miehen löytymisestä.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs ap itse tuo pöytään?

Olen uskollinen, rakastava ja lempeä nainen, täysipäinen ja tienaan omat rahani.

Laitahan tarkempia tietoja jakoon, mitat, ikä, tatuointeja, lapsia, missä asut?

T. Kunnollinen mies 181/85 lpr.

Vierailija
22/51 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän ihanan rauhallisen, mukavan ja hellän miehen joka ei käytä alkoholia tai muita päihteitä. Harmi vaan ettei hän ajattele minua tyttöystävä materiaalina. Onnekas on se joka hänen sydämen valloittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs ap itse tuo pöytään?

Olen uskollinen, rakastava ja lempeä nainen, täysipäinen ja tienaan omat rahani.

Laitahan tarkempia tietoja jakoon, mitat, ikä, tatuointeja, lapsia, missä asut?

T. Kunnollinen mies 181/85 lpr.

168/57. 30, ei lapsia, ei tatuointeja. Ruumiinrakenne? Tumma/vaalea?

Vierailija
24/51 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän niitä kilttimiehiä piisaa!

Tuskin ap tai kukaan muukaan nainen haluaa nössykkää joka ei saa sanaa suustaan ja kittaa epätoivoisesti kaljaa

Vierailija
25/51 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon just sellainen mies. Ihan hiljaista on naisrintamalla.

Vierailija
26/51 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon sellainen mies. Oon kuitenkin vaan 177,5cm hukkapätkä. Kelpaanko vai pitääkö mennä 2,5cm pidennysleikkaukseen??

Vierailija
27/51 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on erittäin helppoa, siirtää päätöksenteon miesten valinnassa sielä alapäästä yläpäähän, ja hups, pelkät renttujännämiessekopäät ei enää valikoidu kumppaniksi..

Helppoa naiselle kun on aina mistä valita, pelkästään itsestä kiinni kenet ottaa.

Minulla miehenä ei ollut valinnanmahdollisuutta, joten paria astetta vaikeampi tilanne.

Kukaan nainen ei ala suhteeseen väkivaltaisen miehen kanssa. Suhde on väkivallaton siihen saakka, kun nainen on sitoutunut siihen. Väkivalta alkaa henkisellä nujertamisella. Väkivaltaa käyttävät kaikenlaiset ihmistyypit, ei todellakaan vain jotkut renttujännämiessekopäät. Idioottimaista tuollainen väkivallan uhrien syyllistäminen, ikään kuin voisi valita joutuuko rikoksen uhriksi.

Vierailija
28/51 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kittaa epätoivoisesti kaljaa

Mitäs pahaa kaljan kittaamisessa on? Jos ei kännissäkään huuda, rettelöi eikä ole väkivaltainen?

Vierailija
29/51 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes nainen jne */35

Vierailija
30/51 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koet pakonomaista tarvetta löytää joku, jonka kanssa pariutua? Onko se edes oma valintasi, vai hormoonien ja geenien sanelema päätös?

Vierailija
31/51 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalta kysyisin, että haluaisitko kuitenkin, että miehessäsi on edes hitusen särmää, vai ihanko oikeasti haluaisit itsellesi kiltin puudelin?

Vierailija
32/51 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baaristako meinasit löytää? Nosta tasoa. Kunnon nainen ei pyöri baareissa.

Missäs kunnon naiset sitten ovat? Olen minäkin ollut ystävien kanssa joskus baarissa, eli minutkin olisi voinut joskus spotata baarista ja katson olevani todellakin kunnon nainen.

Baareissakin on eroa... No joo. Itseäni harmittaa se, että ellei halua hakea kumppania somesta, kuten tinderisä tai netin treffipalvelimilta eikä liioin innosu paikoista joissa on enemmän ja vähemmän alkooli läsnä ja johon piäsi suunnatu myöhemmin illalla niin sosiaalisesti hyväksyävi paikkoja avoimesi hakea ja osoittaa kiinnostuksensa vasakkaista sukupuolta kohtaan on aika vähän... 

Vierailija
33/51 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mieheltä paljon vaadita, jos nuo ovat hyvän miehen kriteerit.

Eikö tuo ole ihan perusta mille sen 'hyvyyden' voi rakentaa.

Vierailija
34/51 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä mieheltä paljon vaadita, jos nuo ovat hyvän miehen kriteerit.

Eikö tuo ole ihan perusta mille sen 'hyvyyden' voi rakentaa.

Muisuit taas siiä, miten turhauttavan usein tällä palstalla kuukkii ja rehottaa moni epänormaali-ilmiö, vaikka ne ovat palstan ulkopuolella hyvin harvinaisia... tai sitten minä elän vain liikaa omassa kuplassani, joka varmasti pitää, ainakin osaksi myös paikkansa.  

Vierailija
35/51 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu. Olen seurustellut elämäni aikana monen miehen kanssa, mutta ikinä en ole väkivaltaiseen rettelöitsijään törmännyt. Parissa oli vähän viitteitä siihen suuntaan ja siinä vaiheessa lopetin suhteen.

Vierailija
36/51 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs pahaa kaljan kittaamisessa on? Jos ei kännissäkään huuda, rettelöi eikä ole väkivaltainen?

Häiritsee perhe-elämää, kun kaljankittaaja vetäytyy mancaveensa tuntikausiksi juopottelemaan. Seuraavana päivänä heräilee krapuloissaan vasta iltapäivän puolella, kun muulla perheellä on jo välipala-aika. Ei pysty promilleiltaan osallistumaan lasten harrastuskuskauksiin, eikä muihinkaan sosiaalisiin tapahtumiin perheen kanssa. Vanhan viinan lemu on järkyttävä, eikä sitä kukaan normaali ihminen halua haistella.

Tässä ihan vain muutama syy, enkä vielä päässyt edes terveyspuoleen.

Vierailija
37/51 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalta kysyisin, että haluaisitko kuitenkin, että miehessäsi on edes hitusen särmää, vai ihanko oikeasti haluaisit itsellesi kiltin puudelin?

Mitä tarkoitat särmällä?

Vierailija
38/51 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häiritsee perhe-elämää, kun kaljankittaaja vetäytyy mancaveensa tuntikausiksi juopottelemaan. Seuraavana päivänä heräilee krapuloissaan vasta iltapäivän puolella, kun muulla perheellä on jo välipala-aika. Ei pysty promilleiltaan osallistumaan lasten harrastuskuskauksiin, eikä muihinkaan sosiaalisiin tapahtumiin perheen kanssa. Vanhan viinan lemu on järkyttävä, eikä sitä kukaan normaali ihminen halua haistella.

Tässä ihan vain muutama syy, enkä vielä päässyt edes terveyspuoleen.

Hetkinen, mistä tuo perhe tuohon tupsahti? Aloittaja kaipasi kai sinkkumiestä- ei tämän perhettä?

Kai sitä nyt sinkkumies saa tissutella kaljaa, jos siltä tuntuu. Ei ole perhettä tai puolisoa, jota se haittaisi.

Vierailija
39/51 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat särmällä?

Kai sin nyt tiedät, mitä särmä tarkoittaa?

Vierailija
40/51 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huokaus. - Että minua toisinaan kyllästyttää se, että kilti miehet leimataan ja pidetään kaikin tavoin ei toivottavina tapauksina. - Kyllä oikeasti kiltisä miehesä tai naisesa löytyy aina hitunen särmää, eikä ole vain tahdoton vässykkä, joka on liiaksi ihastunut omaan, harhaiseen erinomaisuuteensa.