Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisten suomalaismiesten tuska: ”En ole koskaan edes pitänyt naista kädestä – jos yritän lähestyä, nauretaan päin naamaa”

Vierailija
10.01.2020 |

https://www.studio55.fi/tositarina/article/yksinaisten-suomalaismiesten…

Uutinen on vuodelta 2016, mutta eipä mikään ole silti tuosta muuttunut. Tai jos on, niin siten, että entistäkin useampi mies on tuossa jamassa.

Tuo on nykyisin valitettavaa karua todellisuutta monelle miehelle.

Kommentit (685)

Vierailija
601/685 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mp pelimies moovit. Toimiiko vai ei.

Sinänsä toimivat, mutta ei kenen tahansa toimesta. Kun elämänsä ilman naista ollut rumilus alkaa soveltamaan nopeaa käsivarsikosketusta käytännössä, niin kiihkeän syleilyn sijaan saakin kokea napakan lukko-otteen parimetriseltä järjestyksenvalvojalta.

Naisia tässä asiassa naisettomien miesten ei kannattaisi kuunnella, sillä naisten suhtautuminen miehiin vaihtelee hyvin suuresti keskimääräisen naisen kohdalla, riippuen vain miehen olemuksesta. Itse saavutan positiivisia päämääriä vain olemalla paikalla, mutta esimerkiksi lyhyehkö ja kaljuuntunut kaverini on ollut 10 vuotta ilman naisseuraa, vaikka käy suihkussa, myöskin töissä ja harrasteissa sekä puheleekin vieläpä mukavia. Ei vain oikein vetoa naisiin ja sen voi nähdä jo naisten naaman nyrpistelystä.

Monien eri kehityskulkujen myötä keskivertomiehen asema ei ole kadehdittava. Naiset eivät miehiä tarvitse erityisesti mihinkään, eikä lisääntyminenkään niin suuresti kiinnosta ainakaan nuorena. Joten ei muuta kuin tinderin katselemaan ja harvahampaisia taviksia valkkaamaan. Eikö niin?

Ihmiskunta loppuu, mutta ehkä se on vain ihan hyvä.

Jokainen tekee omat valintansa. Kaverisi on siinä mielessä viisas ettei ole ottanut tuon enempää pulttia naisettomuudesta. Ne ketkä ottaa lähtevät vähintään kotisohva matkalle Tinderiin mainostaen naapurille etsivänsä kotirouvaa. Ennen tätä kannattaa kysyä itseltään ääneen, haluanko todella maksaa tästä? Meinaa status ei ole aina kaikki kaikessa vaikka työpaikalla kavereilla olisikin perheet. Osa heistä saattaa jopa hiljaa kadehtia lapsetonta miestä.

Kaikenlaisia tomppeleita toki maailma on täynnä, muttei tämä kosketa vain toista sukupuolta. Eikä kaverillani oikein ole muita mahdollisuuksia, sillä hän on yrittänyt olla aktiivinen, ollut avoin kaikelle ja tehnyt sen mikä nyt tehtävissä on itsensä suhteen. Tavallinen ei vain ole paljoa, jos ulkonäössä on jotain selkeitä puutteita. Kymmenessä vuodessa siis kaksi olisi ollut jollain tavalla kiinnostunut, mutta kemiaa ei löytynyt molemmin puolisesti. Tuollainen yrittäminen, pettymys ja perhehaaveiden kuoppaaminen rassaa tietenkin syvästi, vaikkei sitä tuolla kaikille ensimmäisenä mainosta. Ja mitä kaveripiiri muutenkin seuraa, niin kiinnostuneet naiset vaikuttavat kasautuvan muutamille miehille. Jotka kaikki ovat arvatenkin komeita. Ei haittaa vaikka olisi vähän mulkku tai hullukin.

Jotenka naiset voisivat kirjoitella tuota ketjunyteistä ikänaisproosaansa vain pöytälaatikkoihin. Miehiä eikä lisääntymisikäisiä naisiakaan tuollaiset pölyttyneet satuilut paljoa kiinnosta. Ehkä ajat tosiaan olivat joskus erit.

Ajat ovat tosiaan siinä mielessä muuttuneet etteivät naiset enää ala passaamaan maksutta. Mikäli naiselle on tarvetta ja haluaa päästä jonon ohi et voi oikein muuta kuin kaivaa kuvetta. Koulutettu nainen ei välttämättä koe tarvetta miehelle saati perheelle. Tämän takia kehitysmaissa ollaan yritetty viedä koulutusta eteenpäin syntyvyyden laskun nimissä.

Vierailija
602/685 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mp pelimies moovit. Toimiiko vai ei.

Tavallaan. Niissä kun isoin pointti on se että pitää yrittää mahdollisimman monta, ja siinä sivussa ottaa pakkeja vastaan monia kymmeniä ellei satoja. Onnistumisprosentti on hyvin hyvin pieni, joten saadakseen kymmenen panoa pitää lähestyä jotain sataa naista, eli ottaa 90 pakit. Jos yksistä pakeista on mennyt itsetunto murskaksi, niin en ihan usko tämän olevan se toteuttamiskelpoisin idea kumminkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/685 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HSEn adonis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ests kirjoitti:

Mulla taas on ollut lapsesta asti jonkinlainen tatsi naisiin ja turustumiset vain tapahtuvat. Jo 7 vuotiaana muksuna pihapiirissä oli kaverina tyttö, jonka kanssa muistan miten hän halusi kokeilla pussailua niin kuin elokuvissa. Nykyään olen eronnut ja 39 v sinkku enkä ihan helpolla päädy suhteeseen kuten ennen. Silti tutustuminen naisiin luonnistuu ja heihin vetoaa juuri itsevarmuus. Toki on tullut vastaan mm. baareissa tyrmäyksiä ja jokunen asiatonkin nainen, mut ne hyppään vain yli ja uutta yritystä peliin. Lookin puolesta en ole mitenkään erityinen mut ihan jees. Ehkä se on vain jo lapsena opittu malli ottaa naiset luontevasti.

Siinä se nyt sanotaan miehen suulla joka saa naisia, naisiin vetoaa itsevarmuus. Naisena tuo on mun mielestä tärkein tekijä ja newsflash, itsevarmuutta voi parantaa ja paljon. Ei tarvitse päätyä naistennaurattajien tasolle, riittää että lakkaa olemasta märkä rätti. Menkää miehet sinne terapiaan.

Tuossa oli asiaa. Muutenkin ei kannata ottaa vinkkejä näissä asioissa naisilta, ei kalakaan osaa kertoa miten kalastetaan hyvin.

Tämä kala kyllä blokkaa lähestymisyritykset kaikilta, jotka eivät osaa puhua kuin toiselle ihmiselle. Yllättävän moni mies tässäkin ketjussa kuvittelee naisen olevan jokin mystinen toinen laji, jonka käsittely vaatii jotain erityistä. Ihmisiä me ollaan kaikki. Itsetunto kuntoon ja käytöstavat kuntoon on ihan ehdoton lähtökohta.

Se on hyvä selittää jostain itsetunnon kohottamisesta ja itsesäälistä, kun itsellä ole mitään ongelmaa aiheesta. Teet tinder-profiilin kaikkien naistenlehtien ja iltapäivälehtien mukaisesti ja näpytät sitä kuukauden putkeen, etkä saa yhtään matchiä. Suomi24 profiilissa lukee ei vierailuja tänäänkään. Eikä tuolta ulkoilmasta enää yli 30v saa ketään. Pelkästään se todennäköisyys, että vastassa on sinkku on jo olematon.

Se itsetunto pitää rakentaa sellaisten asioiden avulla, joissa kehittyy ja pärjää. Työ, harrastukset, liikunta jne. Pitää löytää omat "intohimonsa" ja kehittyä niissä.

Niin sitten on itsetunto kohollaan noissa asioissa, mutta edelleenkin olet paska naisten kanssa.

Uskon, että olet oikeassa siinä mielessä, että pissiksien iskeminen baarista onnistuu edelleen yhtä huonosti ja   esimerkiksi sosiaaliset vajavaisuudet muhivat pinnan alla. Miehet tahtovat olla toiminnassaan epätoivoisen kaavamaisia. Sitä se armeijakoulutus teettää... Tämän vuoksi omia vahvuuksia ei osata käyttää hyväksi seuranhaussa.

Vierailija
604/685 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin  luotaantyöntävän "mielistelevä", "niljakas" ja "epätoivoinen".

Ongelma poistui, kun ryhdyin hymyttömäksi, piittaamattomaksi ja brutaaliksi moukaksi.

Naiset ovat tosiaankin jokin mystinen toinen laji, jonka käsittely vaatii erityisosaamista.

Ajattelitko löytää elämäsi rakkauden olemalla hymytön, piittaamaton ja brutaali moukka? Onnea valitsemallasi tiellä. Et sitten osaa olla naisten seurassa normaalisti?

Eivätkö naiset ole tälläkin palstalla sanoneet lähes äärettömän monta kertaa, että itsensä kehittäminen ja hyvä itsetunto ovat tärkeitä?

Tuossahan on kirjoittaja osoittanut pystyvänsä kehittämään itseään ja esittämään itsetuntoa.

Veikkaan omien kokemuksien perusteella, että kirjoittaja oli alunperin iloinen, hymyilevä, kohtelias ja innokas tutustumaan uusiin ihmisiin ja naisiin.

Siis "mielistelevä", "niljakas" ja "epätoivoinen".

Vierailija
605/685 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma poistui, kun ryhdyin hymyttömäksi, piittaamattomaksi ja brutaaliksi moukaksi.

Naiset ovat tosiaankin jokin mystinen toinen laji, jonka käsittely vaatii erityisosaamista.

Ajattelitko löytää elämäsi rakkauden olemalla hymytön, piittaamaton ja brutaali moukka? Onnea valitsemallasi tiellä. Et sitten osaa olla naisten seurassa normaalisti?

Tämä. Keskitie on paras. Itsetunto kohdilleen. Sosiaaliset taidot kohdalleen, että osaa lukea normaalisti toisia ihmisiä ja esiintyä edukseen. Lisäksi sellainen avoin ja arvostava asenne kaikkia kohtaan, ei vaan sitä tavoittelemaasi naista kohtaan. Ei ole rakettitiedettä.

Vierailija
606/685 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö naiset ole tälläkin palstalla sanoneet lähes äärettömän monta kertaa, että itsensä kehittäminen ja hyvä itsetunto ovat tärkeitä?

Tuossahan on kirjoittaja osoittanut pystyvänsä kehittämään itseään ja esittämään itsetuntoa.

Veikkaan omien kokemuksien perusteella, että kirjoittaja oli alunperin iloinen, hymyilevä, kohtelias ja innokas tutustumaan uusiin ihmisiin ja naisiin.

Höpö höpö. Oikeasti itsetunnoton jeesmies joka yrittää keksiä miten manipuloisi naisen pitämään itsestään kehumalla kaikkea mitä nainen tekee ja mistä nainen tykkää, sen sijaan että kykenisi olemaan naisen kanssa normaali ihminen.

Vierailija
607/685 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Oikeasti itsetunnoton jeesmies joka yrittää keksiä miten manipuloisi naisen pitämään itsestään kehumalla kaikkea mitä nainen tekee ja mistä nainen tykkää, sen sijaan että kykenisi olemaan naisen kanssa normaali ihminen.

Sovitaan nyt mieliksesi sitten niin, että iloinen, hymyilevä, kohtelias ja innokas tutustumaan on oikeasti itsetunnoton jeesmies.

Jolloin miehen kannattaa olla, mitä?

Vierailija
608/685 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissäkin pystyy kirjoitus asusta ja tyylistä päättelemään et millainen toinen on

Monet miehet haluaa kenet tahansa naisen kuka vaan huolii kunhan on vaan joku, sama pätee useaan naisiin

Netissä ei viitsi enää kirjoittaa miehille kun olettavat päivän kirjoittelun jälkeen et on parisuhteessa vaikkei livenä edes nähnyt:D

Mulle esim suuttui eräs keskenkasvuinen mies kun sanoin lähteväni baariin(en ollut menossa iskemään ketään vaan pitämään hauskaa) kuulemma en saa mennä jos haluan että meistä tulee jotakin ja tämä ehkä 10 minuutin kirjoittelun jälkeen :D

Sit kun ihmettelin et häh eihän me ees seurustella enkä oo menossa iskee ketään, sit alkoi tulla alatyylistä tekstiä

Tai just tuo et jos on yhden kerran tavannut ja on antanut puhelinnumeronsa niin osa miehistä olettaa et vastaa nano sekunnissa kaikkiin lähettämiinsä viesteihin, sit jos ei vastaa niin tulee kysely tulva: ootko suuttunut, miks et vastaa, mitä oon tehnyt väärin jne

Sellainen on ahdistavaa, onneks pystyy laittaa estolle.. On virhe antaa puhelinnumeronsa koska sit pitäisi vissiin vaan näpytellä vuorokauden ympäri viestejä

Olen perus tavis näköinen, en kaunotar, en malli hoikka, normaalipainoinen jne. En meikkaa, olen kiltti, kohtelias jne. Monet miehet takertuu loppupelissä helposti siihen ihanne naiskuvaansa joita näkee netti pullollaan ja on tietty mielikuva naisista

Vierailija
609/685 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaläppää kirjoitti:

Netissäkin pystyy kirjoitus asusta ja tyylistä päättelemään et millainen toinen on

Monet miehet haluaa kenet tahansa naisen kuka vaan huolii kunhan on vaan joku, sama pätee useaan naisiin

Netissä ei viitsi enää kirjoittaa miehille kun olettavat päivän kirjoittelun jälkeen et on parisuhteessa vaikkei livenä edes nähnyt:D

Mulle esim suuttui eräs keskenkasvuinen mies kun sanoin lähteväni baariin(en ollut menossa iskemään ketään vaan pitämään hauskaa) kuulemma en saa mennä jos haluan että meistä tulee jotakin ja tämä ehkä 10 minuutin kirjoittelun jälkeen :D

Sit kun ihmettelin et häh eihän me ees seurustella enkä oo menossa iskee ketään, sit alkoi tulla alatyylistä tekstiä

Tai just tuo et jos on yhden kerran tavannut ja on antanut puhelinnumeronsa niin osa miehistä olettaa et vastaa nano sekunnissa kaikkiin lähettämiinsä viesteihin, sit jos ei vastaa niin tulee kysely tulva: ootko suuttunut, miks et vastaa, mitä oon tehnyt väärin jne

Sellainen on ahdistavaa, onneks pystyy laittaa estolle.. On virhe antaa puhelinnumeronsa koska sit pitäisi vissiin vaan näpytellä vuorokauden ympäri viestejä

Olen perus tavis näköinen, en kaunotar, en malli hoikka, normaalipainoinen jne. En meikkaa, olen kiltti, kohtelias jne. Monet miehet takertuu loppupelissä helposti siihen ihanne naiskuvaansa joita näkee netti pullollaan ja on tietty mielikuva naisista

Meitä on moneen junaan, osa jää asemalle ja osa juoksee metsässä ja huutaa.

Taisi tämä kirjetuttavuutesi olla noita viimeksi mainittuja.

Vierailija
610/685 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovitaan nyt mieliksesi sitten niin, että iloinen, hymyilevä, kohtelias ja innokas tutustumaan on oikeasti itsetunnoton jeesmies.

Sovitaan joo tosiaan että naiset keksii ihan huvikseen että mies mielistelee heitä niljakkuuteen asti ja vaikuttaa epätoivoiselta vaikka hän on oikeasti varsinainen ihannevävy. Ja että miehen oma käsitys omasta täydellisyydestään on totuus asioista eikä miehellä ole mitään oppimista naisilta. Kun tämä kerran toimii niin hyvin.

Vierailija
611/685 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovitaan joo tosiaan että naiset keksii ihan huvikseen että mies mielistelee heitä niljakkuuteen asti ja vaikuttaa epätoivoiselta vaikka hän on oikeasti varsinainen ihannevävy. Ja että miehen oma käsitys omasta täydellisyydestään on totuus asioista eikä miehellä ole mitään oppimista naisilta. Kun tämä kerran toimii niin hyvin.

Mutta hyvänen aika!

Mieshän oli ottanut oppia naisten antamista ohjeista ja todennäköisesti toimii ihan hyvin!

Vierailija
612/685 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta hyvänen aika!

Mieshän oli ottanut oppia naisten antamista ohjeista ja todennäköisesti toimii ihan hyvin!

On vetänyt toiseen ääripäähän ja kuulostaa katkeralta. Että väistämättä tulee mieleen ettei kaikki ole silti hyvin. Yksi asia on kuitenkin varma. Naisten viestejä hän EI missään tapauksessa kuuntele.

Vierailija
613/685 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HSEn adonis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ests kirjoitti:

Mulla taas on ollut lapsesta asti jonkinlainen tatsi naisiin ja turustumiset vain tapahtuvat. Jo 7 vuotiaana muksuna pihapiirissä oli kaverina tyttö, jonka kanssa muistan miten hän halusi kokeilla pussailua niin kuin elokuvissa. Nykyään olen eronnut ja 39 v sinkku enkä ihan helpolla päädy suhteeseen kuten ennen. Silti tutustuminen naisiin luonnistuu ja heihin vetoaa juuri itsevarmuus. Toki on tullut vastaan mm. baareissa tyrmäyksiä ja jokunen asiatonkin nainen, mut ne hyppään vain yli ja uutta yritystä peliin. Lookin puolesta en ole mitenkään erityinen mut ihan jees. Ehkä se on vain jo lapsena opittu malli ottaa naiset luontevasti.

Siinä se nyt sanotaan miehen suulla joka saa naisia, naisiin vetoaa itsevarmuus. Naisena tuo on mun mielestä tärkein tekijä ja newsflash, itsevarmuutta voi parantaa ja paljon. Ei tarvitse päätyä naistennaurattajien tasolle, riittää että lakkaa olemasta märkä rätti. Menkää miehet sinne terapiaan.

Tuossa oli asiaa. Muutenkin ei kannata ottaa vinkkejä näissä asioissa naisilta, ei kalakaan osaa kertoa miten kalastetaan hyvin.

Tämä kala kyllä blokkaa lähestymisyritykset kaikilta, jotka eivät osaa puhua kuin toiselle ihmiselle. Yllättävän moni mies tässäkin ketjussa kuvittelee naisen olevan jokin mystinen toinen laji, jonka käsittely vaatii jotain erityistä. Ihmisiä me ollaan kaikki. Itsetunto kuntoon ja käytöstavat kuntoon on ihan ehdoton lähtökohta.

Se on hyvä selittää jostain itsetunnon kohottamisesta ja itsesäälistä, kun itsellä ole mitään ongelmaa aiheesta. Teet tinder-profiilin kaikkien naistenlehtien ja iltapäivälehtien mukaisesti ja näpytät sitä kuukauden putkeen, etkä saa yhtään matchiä. Suomi24 profiilissa lukee ei vierailuja tänäänkään. Eikä tuolta ulkoilmasta enää yli 30v saa ketään. Pelkästään se todennäköisyys, että vastassa on sinkku on jo olematon.

Noin kävi mun tinderprofiilille. Kivat mutta totuudenmukaiset kuvat, teksti jossa kerron itsestäni enkä esitä vaatimuksia. Nolla matchia. Mutta olenkin nainen niin tätä ei saa sanoa. Suomi24ssä ainoat yhteydenotot olivat 20v vanhemmilta miehiltä jotka kysyivät suihinottoa. Kummastakaan ei tullut niitä kymmeniä komeita panomiehiä joita saa kuulemma kaikki naiset.

Vierailija
614/685 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on netin syytä. Nollatasoiset miehet molo kädessä harrastaa sooloa nettip*rnoa katsoen. Etääntyvät todellisuudesta ja elävät fantasiamaailmassa. Eivät kehity, eivätkä kohtaa todellisia, oman tasonsa, naisia. Istutaan sohvalla 24/7, syödään kylmiä roiskeläppiä ja juodaan kokista. Roskat heitetään lattialle ja hampaita ei olla pesty viikkoon. Sitten ihmetellään että miten halvatussa edelleen on poikuus tallella 🤔

Miehistä on tuollaisia ehkä max 5%. No joo 99% tumputtaa pokelle, mutta muuten suomalaiset miehet ovat kyllä ihan asiallisia ihmisiä.

Lopetin pornon katselun noin vuosi sitten ja siihen 3 kk selibaatti perään. Yksi parhaimmista päätöksistä ikinä. Opetaa se ainakin itsekuria. Nyt ajatus pornon katsomisesta suorastaan inhottaa.

-M28

Palaat pornon pariin takaisin. Olin itsekkin pornoa katsomatta pari vuotta ja kävin salilla laittamassa 12kg lihasta. Vähän enemmän katseita naisilta thäts it. Nyt porno porno pyörii ja treenailen kun jaksan. I just dont give a fück anymore. Kun aloin katsomaan uudestaan pornoa niin se oli kuin lobotomia naisten suhteen. Ei tee enään mieli edes löytää naista i like it.

No, ehkä tuo on minunkin kohtaloni, mutta ajattelin pistää vastaan. Pelkään juuri tuota "draivin" katoamista, jos alan kuluttamaan pokea taas. Käyn myös salilla ja edistys on ollut suorastaan uskomatonta, myös henkisesti. Tutut ovat kyselleet, että mitä ihmettä sulle on tapahtunut ja kertokaa miten tuohon pystyy. Uskon, että suurin ongelma saamattomilla miehillä on itsekurin puute, mutta sitähän voi opetella.

Eikö teitä ihmetytä ollenkaan, miten se oikean naisen tarve katoaa pornon katsomisella? Tämähän lähes suurin kirjaimin hehkuttaa, ettei pornorunkkarit kaipaa naisilta muutakuin reikää.

Ei ihmetytä koska se on tiedettä. Tiedän miten se homma toimii. Et ymmärtänyt yhtään mitä sanoin. Lue viestini uudestaan. En halua naisilta enää edes sitä reikää ja tykkään tästä. En enää edes jaksa katsoa naisia päin. Olen tyydytetty.

Ja nyt vastaus tuolle miehelle. Joo tiedän tuon tilanteen se on kivaa, mutta jos hommat ei toimi niin ennen pitkään palaat pornon pariin takaisin ja lopulta annat jopa naisten olla. Siihen ei tarvita kuin 3-5 pettymystä naisten suhteen, sellaisia tapauksia missä et tehnyt yhtäkään virhettä ja silti hommasta ei tullut mitään tai nainen vaan pelasi sulla tai sulle selviää että olit kakkosmies naiselle.

Olen tehnyt tuon ihan saman jutun kuin sinä ja toivon että homma toimii sulle, mutta se on epätodennäköistä ja tulet muistamaan tämän viestin kun ekan kerran pitkästä aikaa avaat läppärin ja alat googlaamaan tússun kuvia. Mutta älä voivottele kun niin tapahtuu because this is the world we living.... jotain positiivista on se että tuon jälkeen et enää välitä mistään mitään kun olet kehittänyt itseäsi ja silti homma ei toiminut. Mulla on itseasiassa nyt jollain kierolla tavalla parempi olo kun ei ole enää kaipuuta naisiin. Jotenkin tyhjä olo hyvällä tavalla.

No hyvänen aika sentään, jos kerran olet tyytyväinen valitsemallasi tiellä, miksi ruikutat palstalla?

Vierailija
615/685 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan nyt tämä kalastus.

Olen se kalastaja. Menen kalaan. Ei tule kaloja. En suutu kaloille vaan tosiaan vaihdan paikkaa tai viehettä. Tai lähden sillä kertaa kotiin.

Voin toki suuttua kaloille, mutta se ei lisää yhtään onnistumisprosenttiani.

Minä olen se joka haluaa kalan, minun täytyy keksiä se keino millä kaloja saa.

Kala tosin sitten loppupeleissä päättää lähteekö kalastajan mukaan vai ei. Ehkä silloin kun löytyy se mieluisin viehe. Ehkä ei.

Koskaan ei tiedä onnistuuko saamaan sen kalan vai ei.

Joku on hyvä kalastaja ja saa liki aina kaloja, joku ei liki koskaan, useimmat ovat siltä väliltä.

Vierailija
616/685 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaan nyt tämä kalastus.

Olen se kalastaja. Menen kalaan. Ei tule kaloja. En suutu kaloille vaan tosiaan vaihdan paikkaa tai viehettä. Tai lähden sillä kertaa kotiin.

Voin toki suuttua kaloille, mutta se ei lisää yhtään onnistumisprosenttiani.

Minä olen se joka haluaa kalan, minun täytyy keksiä se keino millä kaloja saa.

Kala tosin sitten loppupeleissä päättää lähteekö kalastajan mukaan vai ei. Ehkä silloin kun löytyy se mieluisin viehe. Ehkä ei.

Koskaan ei tiedä onnistuuko saamaan sen kalan vai ei.

Joku on hyvä kalastaja ja saa liki aina kaloja, joku ei liki koskaan, useimmat ovat siltä väliltä.

Huonoilta kalamiehiltä puuttuu parhaat vieheet, joten he jäävät edelleenkin ilman kalaa hyvien kalamiesten opeilla. Menestystä tulee vain kehittämällä omat opit ja virittämällä olosuhteet sellaisiksi, ettei oma viehe ole enää luotaantyöntävän vastenmielinen.

Vierailija
617/685 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kaipaavat isällistä kuria ja valvovaa silmää kokeakseen aitoa välittämisen ja rakastamisen tunnetta. Miestä joka niitä pystyy tarjoamaan, sanotaan aviomieheks. Nää hommat pitää vaan tietää.

Vierailija
618/685 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kaipaavat isällistä kuria ja valvovaa silmää kokeakseen aitoa välittämisen ja rakastamisen tunnetta. Miestä joka niitä pystyy tarjoamaan, sanotaan aviomieheks. Nää hommat pitää vaan tietää.

Mitä vit... Isällistä kuria yrittävät lentää ö-mappiin ensimmäisenä.

Vierailija
619/685 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Casanova oli tunnettu siitä että sai jokaisen naisen manipuloitua uskomaan että juuri he olisivat niin erityisiä että liehittelijä aidosti rakastuisi vain heihin. Sitten parin päivän päästä teki samaa uuden naistuttavuuden kanssa. Sanomalla naisille kaiken sen mitä ne haluaa kuulla käy parempi flaksi baarissa mutta paljon suuremmalla todennäköisyydellä löydät pitkäaikaisemman suhteen jos olet oma rento itsesi ja hommat silti natsaa.

Vierailija
620/685 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Casanova oli tunnettu siitä että sai jokaisen naisen manipuloitua uskomaan että juuri he olisivat niin erityisiä että liehittelijä aidosti rakastuisi vain heihin. Sitten parin päivän päästä teki samaa uuden naistuttavuuden kanssa. Sanomalla naisille kaiken sen mitä ne haluaa kuulla käy parempi flaksi baarissa mutta paljon suuremmalla todennäköisyydellä löydät pitkäaikaisemman suhteen jos olet oma rento itsesi ja hommat silti natsaa.

Ja itse asiassa se oma itsen oleminen ja silti natsaaminen on suhteen jatkumisen elinehto. Nimittäin tuo esittäminen ja hampaat irvessä yrittäminen ei onnistu ihan vuodesta toiseen, kannattamisesta puhumattakaan. Sitähän päätyy yhteen ihan vääränlaisen tyypin kanssa, jos teeskentelee olevansa jotain muuta, ja voi sitä pettymystä, kun se oikea karva paljastuukin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän