Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisten suomalaismiesten tuska: ”En ole koskaan edes pitänyt naista kädestä – jos yritän lähestyä, nauretaan päin naamaa”

Vierailija
10.01.2020 |

https://www.studio55.fi/tositarina/article/yksinaisten-suomalaismiesten…

Uutinen on vuodelta 2016, mutta eipä mikään ole silti tuosta muuttunut. Tai jos on, niin siten, että entistäkin useampi mies on tuossa jamassa.

Tuo on nykyisin valitettavaa karua todellisuutta monelle miehelle.

Kommentit (685)

Vierailija
61/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas miehet mussuttaa miten oma elämäntilanne on naisten vika. Pitäisiköhän sitä omaa erinomaisuutta tarkastella vähän kriittisemmin jos ei kelpaa 100 naiselle tai työnantajille?

En lukenut artikkelia kun tämä on niin kulunutta kamaa, mutta eiköhän se ollut vain miesten alakuloa kelpaamattomuudestaan, ei mitään "Se on naisten vika, että olen tässä tilanteessa!"

Vierailija
62/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää taitaa olla satuolentoja. En itse ainakaan tunne ainuttakaan kuvatunlaista miestä tai naista. Elän kuplassa näköjään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole kukaan ventovieras nainen

sanonut tosta noin vaan ikinä semmosia

törkeyksiä ja inhottavuuksia kuin miehet.

Tiedän, että naiset eivät tällaista tee.

Se on nimenomaan miehet, jotka heittää

ohimennen ja usein ensi ja viime repliikkinä

kapakassa, ravintolassa naiselle asiattomuuden

ulkonäöstä, vaatetuksesta, ilmeestä, seksuaalisen arvuuttelun.

Näitä on saanut kuulla kouluajoista lähtien.

En tiedä mitä miehet tästä hyötyvät.

Ehkä se ilkeä persoona sitten nauttii

siitä ajatuksesta, että kuvittelevat päässeensä

nolaamaan toisen.

Tuollaisesta reaktio: ihmetys, syvä vastenmielisyys ja ehdoton halu pysyä

loitolla.

Tietenkään kaikki eivät toimi näin.

Mutta monet.

Johtopäätös: todella tyhmiä joiden kanssa

kukaan ei taatusti ole vapaaehtoisesti missään

tekemisissä. Vaikka ilkeys ei kohdistu minuun, nostan heti kytkintä. Ilkeys leimaa koko persoonaa, kertoo vakavasta häiriintyneisyydestä ja tulee tavaksi.

Jotkut miehet tuntuvat oikein suunnittelevan

miten parhaiten satuttaisivat.

Voin kertoa, että se ei onnistu.

Ääliöt on ääliöitä, eikä heidän aivoituksistaan

kannata välittää.

Näin mut on kasvatettu ajattelemaan, ja

hyödyllinen oppi se onkin.

No tämä. Miehet nykyään itkevät naisten tylyjä kommentteja. Naiset ovat iät ajat saaneet kuulla ulkonäköön liittyvää huutelua. Rumana naisena vältän esim. baareja, koska humalaiset tulevat haukkumaan ulkonäköä. Nämä yksin jääneet miehet saavat sentään olla rauhassa.

Sama koulussa. Miehet itkee ettei suosituimmat tytöt kiinnittäneet mitään huomiota, samaa ylellisyyttä ei ole rumilla tytöillä.

Vierailija
64/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsesääli inhottavaa

Ole itsevarma, älä nahjus

Ole hoikka, älä lihava. Tee ruokaa, älä uraa.

Vierailija
65/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just. Onneksi vika on TÄYSIN naisissa.

Livenä jos yritän lähestyä naisia, niin nauretaan päin naamaa ja käsketään painumaan helvetin kauas. Vaikka olen absolutisti enkä polta, en silti kelpaa kenellekään. En hakkaa naisia enkä ketään muutakaan, omaan hyvät käytöstavat ja olen kaikille ystävällinen.

Työpaikkaa ei ole ollut viimeiseen seitsemään vuoteen, mutta ei työpaikan pitäisi olla mikään ratkaiseva kriteeri siihen, että löytyykö se nainen jostain. Harrastuksia ei ole, enkä tiedä yhteiskunnasta yhtään mitään, koska en katso televisiota ollenkaan. Kavereita on pyöreä nolla.

Tarkoitatko, että sinusta pitäisi kiinnostua siksi, ettet polta etkä hakkaa?

Miksi sinulla ei ole kavereita?

Vierailija
66/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekisivät näille miehille palveluksen, jos ystävällisesti kertoisivat mikä miehessä ei heitä miellytä, eivätkä vain jauhaisi sitä samaa ”olet ihan kiva, mutta”. Näin Nämä miehet oikeasti uskovat, että ovat kivoja

En vain pystynyt sanomaan, että hän haisi kamalalle. Etenkin kun tiesin, että hän kyllä peseytyy päivittäin ja pesee pyykkiä. Anteeksi.

Vierailija
67/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Livenä jos yritän lähestyä naisia, niin nauretaan päin naamaa ja käsketään painumaan helvetin kauas. Vaikka olen absolutisti enkä polta, en silti kelpaa kenellekään. En hakkaa naisia enkä ketään muutakaan, omaan hyvät käytöstavat ja olen kaikille ystävällinen.

Työpaikkaa ei ole ollut viimeiseen seitsemään vuoteen, mutta ei työpaikan pitäisi olla mikään ratkaiseva kriteeri siihen, että löytyykö se nainen jostain. Harrastuksia ei ole, enkä tiedä yhteiskunnasta yhtään mitään, koska en katso televisiota ollenkaan. Kavereita on pyöreä nolla.

Siis kaikki, mitä voit kertoa itsestäsi ihmisenä on, että olet absolutisti, et polta etkä hakkaa. Kuinka uniikkia! Oliko sinussa mitään erityistä, nuo kun ovat ihan tuiki tavallisia ominaisuuksia miehissä?

Vierailija
68/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole kukaan ventovieras nainen

sanonut tosta noin vaan ikinä semmosia

törkeyksiä ja inhottavuuksia kuin miehet.

Tiedän, että naiset eivät tällaista tee.

Se on nimenomaan miehet, jotka heittää

ohimennen ja usein ensi ja viime repliikkinä

kapakassa, ravintolassa naiselle asiattomuuden

ulkonäöstä, vaatetuksesta, ilmeestä, seksuaalisen arvuuttelun.

Näitä on saanut kuulla kouluajoista lähtien.

En tiedä mitä miehet tästä hyötyvät.

Ehkä se ilkeä persoona sitten nauttii

siitä ajatuksesta, että kuvittelevat päässeensä

nolaamaan toisen.

Tuollaisesta reaktio: ihmetys, syvä vastenmielisyys ja ehdoton halu pysyä

loitolla.

Tietenkään kaikki eivät toimi näin.

Mutta monet.

Johtopäätös: todella tyhmiä joiden kanssa

kukaan ei taatusti ole vapaaehtoisesti missään

tekemisissä. Vaikka ilkeys ei kohdistu minuun, nostan heti kytkintä. Ilkeys leimaa koko persoonaa, kertoo vakavasta häiriintyneisyydestä ja tulee tavaksi.

Jotkut miehet tuntuvat oikein suunnittelevan

miten parhaiten satuttaisivat.

Voin kertoa, että se ei onnistu.

Ääliöt on ääliöitä, eikä heidän aivoituksistaan

kannata välittää.

Näin mut on kasvatettu ajattelemaan, ja

hyödyllinen oppi se onkin.

Miksi vastaat runoilla? Ja vieläpä huonoilla runoilla?

Vierailija
69/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekisivät näille miehille palveluksen, jos ystävällisesti kertoisivat mikä miehessä ei heitä miellytä, eivätkä vain jauhaisi sitä samaa ”olet ihan kiva, mutta”. Näin Nämä miehet oikeasti uskovat, että ovat kivoja

Se palvelus voi maksaa naiselle paljon. Pakkien antaminen on muutenkin riskialtista puuhaa, epätasapainoinen henkilö voi käyttäytyä miten vain. Olen itse aina keskittynyt olemaan ystävällinen ja pääsemään tilanteesta turvallisesti pois.

Vierailija
70/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin "lähestyt" naisia, jos reaktio heiltä on käskeä sinun painumaan helvetin kauas? Mitkä ominaisuudet ja käytöstyylit siihen on syynä? Vai oliko sun pointti, että jos lähestyisit naisia tupakka suussa, viinaa juoden ja heitä hakaten, he kiinnostuisivat sinusta? Mutta kun lähestyt selvinpäin, etkä hakkaa heitä, käskevät he painua helvetin kauas? Kai tiedät, ettei sinua usko idioottikaan.

Vierailija
71/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samastun aiheeseen siltä osin, että pääsin itse seurustelemaan vasta kolmekymppisenä. Aika masentavia olivat kokemukset siihen asti eikä avioliitostakaan maailman parasta tullut, mutta... jep. Kypsyin aika hitaasti ja vaikka kävin baareissa heti täysi-ikäisestä lähtien, olivat sosiaaliset tilanteet ylipäätään liian vaikeita käsiteltäväksi. Olin ujo, mikä varmaankin toisaalta esti enimmiltä nöyryytyksiltä. Nörtteily ei muutenkaan auttanut.

Itselläni on myös kavereina ja vaimon sukulaisina aikamiehiä jotka lie ikineitsyitä. Semmoinen kiltteys ja osin lapsellisuus on kaikilla tekijänä. Pitäisi kai olla susi eikä lapsenkatseinen nallekarhu, jos vähän kärkevästi todetaan? Mutta minkäs teet.

Vierailija
72/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on netin syytä. Nollatasoiset miehet molo kädessä harrastaa sooloa nettip*rnoa katsoen. Etääntyvät todellisuudesta ja elävät fantasiamaailmassa. Eivät kehity, eivätkä kohtaa todellisia, oman tasonsa, naisia. Istutaan sohvalla 24/7, syödään kylmiä roiskeläppiä ja juodaan kokista. Roskat heitetään lattialle ja hampaita ei olla pesty viikkoon. Sitten ihmetellään että miten halvatussa edelleen on poikuus tallella 🤔

Miehistä on tuollaisia ehkä max 5%. No joo 99% tumputtaa pokelle, mutta muuten suomalaiset miehet ovat kyllä ihan asiallisia ihmisiä.

Vierailija
73/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nr 71, millä ihmeen logiikalla päätit lainata ja siten levittää tuota viestiä eteenpäin? Etkö olisi voinut vain ilmoittaa asiattomaksi? Minkä takia pitää tehdä oikein palvelus näille pahimmille naisvihaajille levittämällä heidän sanomaansa edelleen?

Vierailija
74/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiasia on se, että suurin osa

yksinäisistä miehistä on

ilkeitä.

Todella ilkeitä.

Näkeehän sen täälläkin.

Se karkottaa naiset tehokkaasti.

Syy ja seuraus.

Naiset sitä naiset tätä. Jos haluaa parisuhteen kannattaisi ehkä suhtautua siihen naiseen jonka kanssa sen haluaa yksilönä eikä kaikkina naisina.

Vierailija
75/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan totta, että naisille voidaan sanoa todella törkeästi esim. baareissa.

Minua poikajoukko huuteli teininä kadulla rumaksi. Baarissa ei ole yksi tai kaksi kertaa, kun mies on tullut sanomaan esim: ”sinähän et ole yhtään niin pahan näköinen kuin aluksi luulin” tai ”oikeastaanhan olet melkein ok” ja KUVITELLUT, että lähden heidän mukaansa. Haloo.

Olen koko aikuisikäni ollut pitkissä suhteissa, joissa kumppanini mielestä olen ihana ja haluttava (ja he minusta). Saan myös kohteliaisuuksia.

En ihmettele, jos nämä itseoppineet ulkonäkökriitikot jäävät yksin.

Vierailija
76/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samastun aiheeseen siltä osin, että pääsin itse seurustelemaan vasta kolmekymppisenä. Aika masentavia olivat kokemukset siihen asti eikä avioliitostakaan maailman parasta tullut, mutta... jep. Kypsyin aika hitaasti ja vaikka kävin baareissa heti täysi-ikäisestä lähtien, olivat sosiaaliset tilanteet ylipäätään liian vaikeita käsiteltäväksi. Olin ujo, mikä varmaankin toisaalta esti enimmiltä nöyryytyksiltä. Nörtteily ei muutenkaan auttanut.

Itselläni on myös kavereina ja vaimon sukulaisina aikamiehiä jotka lie ikineitsyitä. Semmoinen kiltteys ja osin lapsellisuus on kaikilla tekijänä. Pitäisi kai olla susi eikä lapsenkatseinen nallekarhu, jos vähän kärkevästi todetaan? Mutta minkäs teet.

Lapsellisuus on kyllä erittäin paha turnoff. Puolisolta ja perheenisältä nainen odottaa aikuista vastuunkantoa, ei lapseksi heittäytymistä.

Vierailija
77/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kaikki, mitä voit kertoa itsestäsi ihmisenä on, että olet absolutisti, et polta etkä hakkaa. Kuinka uniikkia! Oliko sinussa mitään erityistä, nuo kun ovat ihan tuiki tavallisia ominaisuuksia miehissä?

Toi teksti on se jutun mies. Ensimmäinen rivi palstailijan. Pitäisi erotella paremmin.

Vierailija
78/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nr 71, millä ihmeen logiikalla päätit lainata ja siten levittää tuota viestiä eteenpäin? Etkö olisi voinut vain ilmoittaa asiattomaksi? Minkä takia pitää tehdä oikein palvelus näille pahimmille naisvihaajille levittämällä heidän sanomaansa edelleen?

Yksittäisillä mt-tapauksilla ei ole sanomaa. 20 vuotta palstalla, poistattelen kyllä ahkerasti, älä huoli.

Vierailija
79/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastuksia ei ole, enkä tiedä yhteiskunnasta yhtään mitään, koska en katso televisiota ollenkaan. Kavereita on pyöreä nolla.

Miksi joku tahtoisi viettää kanssasi aikaa, kun sinulla ei ole ymmärrystä yhteiskunnasta eikä sinua kiinnosta mikään? Vinkki: ala kiinnostua asioista. Jos ei ole mahdollista, niin hakeudu kiireesti lääkärin juttusille, sillä tuo on vahva merkki vaikeasta masennuksesta. Kaikella ystävyydellä.

Vierailija
80/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies:

katkera

syyttelevä

itsesäälinen

arvosteleva

ilkeä

aloitekyvytön

ei ota itse vastuuta elämästään

ei usko muita, ei varsinkaan naista (paitsi ehkä

äitiä joka pitää omaa mussukkaansa kivana poikana)

Ole hyvä!

Huom! En edes sano mitään ulkonäöstä.

Tämä. Ja näistä ylimaallisen ihanista olennoista jokaisen naisen pitäisi heti kiinnostua - ja jos ei kiinnostukaan on nirso ja lisäksi  hu**a. Näinhän se näiden miesten päissä menee.

Voi jumalauta, aika vaatimatonta yleistämistä 🙄

Vähän sama kun jotkut naiset hokee kuinka kaikki miehet on sikoja. Sitten kun tarkastellaan minkälaisia miehiä niillä on ollut niin siellä on linnakundia ja muita vastaavia jänniksiä.

Se että haukutte kaikki suomalaiset miehet ei anna kovin fiksua kuvaa teistä, sori vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi