Yksinäisten suomalaismiesten tuska: ”En ole koskaan edes pitänyt naista kädestä – jos yritän lähestyä, nauretaan päin naamaa”
https://www.studio55.fi/tositarina/article/yksinaisten-suomalaismiesten…
Uutinen on vuodelta 2016, mutta eipä mikään ole silti tuosta muuttunut. Tai jos on, niin siten, että entistäkin useampi mies on tuossa jamassa.
Tuo on nykyisin valitettavaa karua todellisuutta monelle miehelle.
Kommentit (685)
Onhan tuo surullista, mutta tuo teksti on kyllä sellaista että alkaa jo ahdistaa pelkkä lukeminen. Tulee sellainen olo että nuo miehet ovat epätoivoisia ja nainen kuin nainen käy. Ikäänkuin he tarvitsisivat naisen tuomaan elämälleen merkityksen ja itselleen ihmisarvon. Epäilen että kukaan nainen haluaa miestä, jolle kelpaa lähes kuka vain, eihän sellainen ole aitoa toisesta tykkäämistä.
T. Neitsyt nainen
Nykyään ongelma on lähinnä se että pienikin epäkohta miehessä karkoittaa, mutta miehen täytyy sopeutua mihin oikkuun hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
"Pienituloiset miehet jäävät huomattavasti muita miehiä useammin yksineläjiksi. Naisilla tulotaso ei vaikuta parisuhteen löytämiseen millään tavalla." Faktat ei aina kiinnosta sukupuolentutkijoita.
Taas joku vetelee yhtäläisyysviivaa jäätelönsyönnin ja hukkumisten välille kun ei muusta ymmärrä :D Kyse ei ole siitä että pienituloisuus johtaisi kumppanittomuuteen miehillä, vaan sillä että miehen on hyvin vaikea pysyä pienituloisena jos on ulospäinsuuntautunut, rohkea, kiinnostunut elämästä ja ilmiöistä, ja haluaa kehittää itseään ihmisenä. Nämä piirteet ovat haluttuja kumppaniehdokkaalta, ja se että on pienituloinen, eli työtön koko elämänsä ajan, kulkee käsi kädessä sen kanssa ettei näitä piirteitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Just. Onneksi vika on TÄYSIN naisissa.
Livenä jos yritän lähestyä naisia, niin nauretaan päin naamaa ja käsketään painumaan helvetin kauas. Vaikka olen absolutisti enkä polta, en silti kelpaa kenellekään. En hakkaa naisia enkä ketään muutakaan, omaan hyvät käytöstavat ja olen kaikille ystävällinen.
Työpaikkaa ei ole ollut viimeiseen seitsemään vuoteen, mutta ei työpaikan pitäisi olla mikään ratkaiseva kriteeri siihen, että löytyykö se nainen jostain. Harrastuksia ei ole, enkä tiedä yhteiskunnasta yhtään mitään, koska en katso televisiota ollenkaan. Kavereita on pyöreä nolla.
Jep, naisten vika.
Vierailija kirjoitti:
Just. Onneksi vika on TÄYSIN naisissa.
Livenä jos yritän lähestyä naisia, niin nauretaan päin naamaa ja käsketään painumaan helvetin kauas. Vaikka olen absolutisti enkä polta, en silti kelpaa kenellekään. En hakkaa naisia enkä ketään muutakaan, omaan hyvät käytöstavat ja olen kaikille ystävällinen.
Työpaikkaa ei ole ollut viimeiseen seitsemään vuoteen, mutta ei työpaikan pitäisi olla mikään ratkaiseva kriteeri siihen, että löytyykö se nainen jostain. Harrastuksia ei ole, enkä tiedä yhteiskunnasta yhtään mitään, koska en katso televisiota ollenkaan. Kavereita on pyöreä nolla.
Näin asian vierestä kommentoiden, niin kyllä työpaikalla on naisille iso merkitys ja ihan ymmärrettävistä syistä. Kuka haluaa perustaa perheen noin epävarmaan tilanteeseen.
Hommaa työpaikka, niin tilanne paranee huomattavasti.
Mies51v
Jos vuori ei tule muhammetin luo, täytyy muhammetin mennä vuoren luo, eli ei riitä että istuu isän sikalan porstuassa odottelemassa sukupolvenvaihdosta kädet ristissä että pittäis se jonku emännän tuotanoinniin tänne tulla minulle pantavaksi.
Mä ainakin treenaan säännöllisesti sekä omistan hienon auton, moottoripyörän sekä asunnon.
Toki pidän itsestäni muutenkin huolta, olen siisti ja tuoksun hyvältä. Tällä kokoonpanolla ei ole naisista pulaa.
Yleensä tällaisissa ikisinkuissa miehissä on yksi vika: heillä on aivan olemattoman surkea itsetunto ja naiset näkevät ja vaistoavat sen kaukaa. Kukaan ei halua surkeaa tossukkaa miehekseen. En tarkoita, että miehemn pitää olla ylimielinen ja yli-itsevarma (yök!) mutta terve itsunto olisi hyvä olla. Myöskään liian nuorten naisten perässä ei kannata roikkua, teinit tai 20v pimut eivät ole yli 30-vuotiaasta kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin haukutaan (suomalaiset) naiset
maan rakoon.Sitten itketään yksinäisyyden tuskaa.😒
Kolmannessa ketjussa on romaanin
verran vaatimuksia naiselle.Ei tässä oikeen osaa orientoitua.
Jospa vaan jatkatte kaljan kittaamista ja
munien raapimista ihan keskenänne.En ollut yksissä illanistujaisiia ehtinyt edes juuri puhua, kunnes keskustelu kääntyi seksiin ja yksi naisista tokaisi "x on varmaan neitsyt" ja siihen naurut päälle. Ketään en ollut ehtinyt haukkua
Todella törkeä ja ala-arvoinen heitto.
Sillälailla. kirjoitti:
Mä ainakin treenaan säännöllisesti sekä omistan hienon auton, moottoripyörän sekä asunnon.
Toki pidän itsestäni muutenkin huolta, olen siisti ja tuoksun hyvältä. Tällä kokoonpanolla ei ole naisista pulaa.
Mulla sama, paitsi etten omistanut asuntoa, en käytä hajusteita, saati ole kovin siisti. En tiedä mitä on itsestään huolen pitäminen, mutta itselleni se tarkoittaa sitä ettei joudu pulaan asioiden ja ihmisten kanssa, esim. velkojen, tai työnantajan kanssa. Ei ole ollut pulaa naisista, vaikka en niitä mitenkään laskekaan. Vähän tuotti hankaluuksia löytää tämä loppuelämän kumppani, mutta se johtui lähinnä siitä etten tuntenut veilä itseäni kovin hyvin, ja olin vääränlaisten naisten kanssa. Nyt kuitenkin on hyvä, ja tällä menen loppuun asti.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pienituloiset miehet jäävät huomattavasti muita miehiä useammin yksineläjiksi. Naisilla tulotaso ei vaikuta parisuhteen löytämiseen millään tavalla." Faktat ei aina kiinnosta sukupuolentutkijoita.
Taas joku vetelee yhtäläisyysviivaa jäätelönsyönnin ja hukkumisten välille kun ei muusta ymmärrä :D Kyse ei ole siitä että pienituloisuus johtaisi kumppanittomuuteen miehillä, vaan sillä että miehen on hyvin vaikea pysyä pienituloisena jos on ulospäinsuuntautunut, rohkea, kiinnostunut elämästä ja ilmiöistä, ja haluaa kehittää itseään ihmisenä. Nämä piirteet ovat haluttuja kumppaniehdokkaalta, ja se että on pienituloinen, eli työtön koko elämänsä ajan, kulkee käsi kädessä sen kanssa ettei näitä piirteitä ole.
Niinpä, miten tätä on niin vaikea ymmärtää. Edellisellä sivulla siteeratulla miehellä ei ole ollut töitä seitsemään vuoteen, yhteiskunta ei kiinnosta pätkän vertaa, edes televisiota ei katsele, ei harrastuksia, kavereita on nolla. Ja sitten ihmetellään kun kukaan ei halua mukaan tuollaiseen elämään.
Mulla ei tulisi mieleenkaan haistatella kenellekaan jos juttelemaan tulee, ei miehille tai naisille. Kylla siina on oltava jotain vikaa siina jolle haistatellaan jatkuvasti (!)
Suomalainen mies:
katkera
syyttelevä
itsesäälinen
arvosteleva
ilkeä
aloitekyvytön
ei ota itse vastuuta elämästään
ei usko muita, ei varsinkaan naista (paitsi ehkä
äitiä joka pitää omaa mussukkaansa kivana poikana)
Ole hyvä!
Huom! En edes sano mitään ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Sillälailla. kirjoitti:
Toki pidän itsestäni muutenkin huolta, olen siisti ja tuoksun hyvältä. Tällä kokoonpanolla ei ole naisista pulaa.Mulla sama, paitsi etten omistanut asuntoa, en käytä hajusteita, saati ole kovin siisti. En tiedä mitä on itsestään huolen pitäminen, mutta itselleni se tarkoittaa sitä ettei joudu pulaan asioiden ja ihmisten kanssa, esim. velkojen, tai työnantajan kanssa. Ei ole ollut pulaa naisista, vaikka en niitä mitenkään laskekaan. Vähän tuotti hankaluuksia löytää tämä loppuelämän kumppani, mutta se johtui lähinnä siitä etten tuntenut veilä itseäni kovin hyvin, ja olin vääränlaisten naisten kanssa. Nyt kuitenkin on hyvä, ja tällä menen loppuun asti.
M
Tämän tekstin lopussa on viisasten kivi. En tuntenut itseäni vielä kovin hyvin ja olin vääränlaisten naisten kanssa. Täälläkin näkee niin selvästi miten naisettomat miehet keskittyvät väärään asiaan eli naisten mollaamiseen ja vikojen etsimiseen naisista. Kun pitäisi keskittyä oman itsen, itsetuntemuksen ja sitä myöten itseluottamuksen kehittämiseen. Itseluottamus on tärkein asia kun lähdetään etsimään naista. Te miehet retostelette sillä että olette loogisia joten eikö jo järki sano ettei evoluutiossa saa pisteitä siitä ettei luota itseensä. Hyvä uutinen että itsetuntemusta ja itseluottamusta voi kehittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, miten tätä on niin vaikea ymmärtää. Edellisellä sivulla siteeratulla miehellä ei ole ollut töitä seitsemään vuoteen, yhteiskunta ei kiinnosta pätkän vertaa, edes televisiota ei katsele, ei harrastuksia, kavereita on nolla. Ja sitten ihmetellään kun kukaan ei halua mukaan tuollaiseen elämään.
Joo, tossa tarvitaan lauma psykiatreja.
Suomalaisten miesten mielenterveys on
heikko.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies:
katkera
syyttelevä
itsesäälinen
arvosteleva
ilkeä
aloitekyvytön
ei ota itse vastuuta elämästään
ei usko muita, ei varsinkaan naista (paitsi ehkä
äitiä joka pitää omaa mussukkaansa kivana poikana)Ole hyvä!
Huom! En edes sano mitään ulkonäöstä.
Tämä. Ja näistä ylimaallisen ihanista olennoista jokaisen naisen pitäisi heti kiinnostua - ja jos ei kiinnostukaan on nirso ja lisäksi hu**a. Näinhän se näiden miesten päissä menee.
Tästä tulee mieleen se, kun sain kerran treffipalstalla viestin. Ensimmäisessä viestissä mentiin jo reippaasti asiaan ja kerrottiin, että poikuudesta pitäisi päästä eroon, ja kysyttiin minua auttamaan tässä asiassa.
Ei siinä siis mitään, jos joku hakee vain seksiseuraa, mutta itse olin vähän eri tunnelmissa liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin haukutaan (suomalaiset) naiset
maan rakoon.Sitten itketään yksinäisyyden tuskaa.😒
Kolmannessa ketjussa on romaanin
verran vaatimuksia naiselle.Ei tässä oikeen osaa orientoitua.
Jospa vaan jatkatte kaljan kittaamista ja
munien raapimista ihan keskenänne.En ollut yksissä illanistujaisiia ehtinyt edes juuri puhua, kunnes keskustelu kääntyi seksiin ja yksi naisista tokaisi "x on varmaan neitsyt" ja siihen naurut päälle. Ketään en ollut ehtinyt haukkua
no, mä en tuossa näe X.ssä mitään vikaa. Mä näen siinä tokaisseessa naisessa sen vian. Mäntti tosiaan on.
Ehkä sä liikut vähän hölmöissä porukoissa? ei kaikki ole noin tyhmiä. Meitä on niin moneksi.
Etsi parempaa seuraa. Sitä on. Mene katsomaan ja kokeilemaan. Ehkä jotain tekemistä mistä tykkäät?
Missä voisi olla kivoja ihmisiä?
Mä jopa veikaan, että niissä illanistujaisssa oli joku muukn, joks tajuaa sen naisen typerän kommentin.
Ja jos ei ole, niin mitä ihmettä sellasiten kanssa viittii olla? Noita tyhmiä on. Joku niile joskus sanoo käytöksestä. Ne joko tajuaa tai sitten ei. Mut ei niitten kans tarvi hengata.
Mulle ei ole kukaan ventovieras nainen
sanonut tosta noin vaan ikinä semmosia
törkeyksiä ja inhottavuuksia kuin miehet.
Tiedän, että naiset eivät tällaista tee.
Se on nimenomaan miehet, jotka heittää
ohimennen ja usein ensi ja viime repliikkinä
kapakassa, ravintolassa naiselle asiattomuuden
ulkonäöstä, vaatetuksesta, ilmeestä, seksuaalisen arvuuttelun.
Näitä on saanut kuulla kouluajoista lähtien.
En tiedä mitä miehet tästä hyötyvät.
Ehkä se ilkeä persoona sitten nauttii
siitä ajatuksesta, että kuvittelevat päässeensä
nolaamaan toisen.
Tuollaisesta reaktio: ihmetys, syvä vastenmielisyys ja ehdoton halu pysyä
loitolla.
Tietenkään kaikki eivät toimi näin.
Mutta monet.
Johtopäätös: todella tyhmiä joiden kanssa
kukaan ei taatusti ole vapaaehtoisesti missään
tekemisissä. Vaikka ilkeys ei kohdistu minuun, nostan heti kytkintä. Ilkeys leimaa koko persoonaa, kertoo vakavasta häiriintyneisyydestä ja tulee tavaksi.
Jotkut miehet tuntuvat oikein suunnittelevan
miten parhaiten satuttaisivat.
Voin kertoa, että se ei onnistu.
Ääliöt on ääliöitä, eikä heidän aivoituksistaan
kannata välittää.
Näin mut on kasvatettu ajattelemaan, ja
hyödyllinen oppi se onkin.
Syy ja seuraus.