Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisten suomalaismiesten tuska: ”En ole koskaan edes pitänyt naista kädestä – jos yritän lähestyä, nauretaan päin naamaa”

Vierailija
10.01.2020 |

https://www.studio55.fi/tositarina/article/yksinaisten-suomalaismiesten…

Uutinen on vuodelta 2016, mutta eipä mikään ole silti tuosta muuttunut. Tai jos on, niin siten, että entistäkin useampi mies on tuossa jamassa.

Tuo on nykyisin valitettavaa karua todellisuutta monelle miehelle.

Kommentit (685)

Vierailija
81/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole kukaan ventovieras nainen

sanonut tosta noin vaan ikinä semmosia

törkeyksiä ja inhottavuuksia kuin miehet.

Tiedän, että naiset eivät tällaista tee.

Se on nimenomaan miehet, jotka heittää

ohimennen ja usein ensi ja viime repliikkinä

kapakassa, ravintolassa naiselle asiattomuuden

ulkonäöstä, vaatetuksesta, ilmeestä, seksuaalisen arvuuttelun.

Näitä on saanut kuulla kouluajoista lähtien.

En tiedä mitä miehet tästä hyötyvät.

Ehkä se ilkeä persoona sitten nauttii

siitä ajatuksesta, että kuvittelevat päässeensä

nolaamaan toisen.

Tuollaisesta reaktio: ihmetys, syvä vastenmielisyys ja ehdoton halu pysyä

loitolla.

Tietenkään kaikki eivät toimi näin.

Mutta monet.

Johtopäätös: todella tyhmiä joiden kanssa

kukaan ei taatusti ole vapaaehtoisesti missään

tekemisissä. Vaikka ilkeys ei kohdistu minuun, nostan heti kytkintä. Ilkeys leimaa koko persoonaa, kertoo vakavasta häiriintyneisyydestä ja tulee tavaksi.

Jotkut miehet tuntuvat oikein suunnittelevan

miten parhaiten satuttaisivat.

Voin kertoa, että se ei onnistu.

Ääliöt on ääliöitä, eikä heidän aivoituksistaan

kannata välittää.

Näin mut on kasvatettu ajattelemaan, ja

hyödyllinen oppi se onkin.

No tämä. Miehet nykyään itkevät naisten tylyjä kommentteja. Naiset ovat iät ajat saaneet kuulla ulkonäköön liittyvää huutelua. Rumana naisena vältän esim. baareja, koska humalaiset tulevat haukkumaan ulkonäköä. Nämä yksin jääneet miehet saavat sentään olla rauhassa.

Ja se että ne jätetään rauhaan, eli naiset eivät halua heitä, on nimenomaan se mikä saa aikaiseksi naisten haukkumisen. Nuorena ja nättinä, aikoinaan, 70'luvulla tanssiravintoloissa tämä oli jatkuvaa. Mies kyttää ja tulee hakemaan tanssiin. Jos kohteliaasti kieltäytyi sai hirveän paskalastin niskaan. Hu@ra ja lehmä oli ne yleisimmät ja haistattelut päälle.

Vierailija
82/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin haukutaan (suomalaiset) naiset

maan rakoon.

Sitten itketään yksinäisyyden tuskaa.😒

Kolmannessa ketjussa on romaanin

verran vaatimuksia naiselle.

Ei tässä oikeen osaa orientoitua.

Jospa vaan jatkatte kaljan kittaamista ja

munien raapimista ihan keskenänne.

En ollut yksissä illanistujaisiia ehtinyt edes juuri puhua, kunnes keskustelu kääntyi seksiin ja yksi naisista tokaisi "x on varmaan neitsyt" ja siihen naurut päälle. Ketään en ollut ehtinyt haukkua

Sehän yritti vaan flirttailla sun kaa. Olisit pyytänyt oppituntia 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Havaintojeni mukaan nämä yksinäiset miehet ovat usein kaavoihinsa kangistuneita. He odottavat, että ihana nainen tipahtaa taivaasta heidän arkeensa ja elämä jatkuu samaa rataa kuin ennenkin. Mitään eivät ole valmiit muuttamaan elämässään ja tekemisissään. Pienikin muutos arkirutiineihin on kauhistus. "Minä olen aina mennyt saunaan klo 19 lauantai-iltana, sitä ei muuksi muuta mikään".

Tämä, niin totta!

Mies voi olla fiksu, työssä, kivannäköinen, mukava jne. mutta: kun tutustutaan ja kyläillään, huomaa miten kiinni omissa rutiineissaan tuollainen tyyppi on. Ei siinä mitään, sitten vaan jatkaa hakuaan, jos vaikka rutiineihin mukautuva kumppani löytyisi. Kunhan ei syöksy nettiin valittamaan miten ei löydä KETÄÄN, kun kyse ei oikeesti ole siitä.

Vierailija
84/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa se miehenlässykkä lähestyisi ITSENSÄ IKÄISIÄ naisia? Auttaisko asiaa?

Jos nainen on todellakin nauranut päin näköä ja käskenyt painumaan helvettiin, niin nainen on todennäköisesti iältää 18-20 ja ko. mies 40-50? 

Mikä ihme teitä miehiä vaivaa? 

Lahdessa käy Jackalopessa, Mugissa, WIntissä ja Chicagossa setiä, joille nämä 18- vuotiaat nauravat ja osoittavat selvästi, että K18-limupaikat ei ole terveille/järkeville sedille tarkoitettuja paikkoja. 

Vierailija
85/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen koulukiusaajani (miespuolinen) käytti neljä vuotta elämästään ottaen päätehtäväkseen minun haukkumiseni. Olin pakkasen rai s kaama pulkannaru, lauta pilattu reiällä, tikku, vammainen, pizzanaama, minut pitäisi mm. hu kuttaa, vetää hir teen ja haudata elävältä. Vielä ysiluokan päätteeksi veti reppuni saksilla halki ja ilmoitti että tulen kuo lemaan yksin ja toivottavasti joku sieppaa minut ja lukitsee kellariin ja kidu ttaa.

No, sainkin sitten yllättäen lukioikäisenä ja sen jälkeen ihan mukavat muodot ja finnitkin katosivat naamasta.

Eiköhän tämä kyseinen sankari tullut parikymppisenä samaan baariin ja alkoi vongata sek siä. Näillä kauniilla sanoilla "No en sua kyllä sillon nuorempana olis pannut vaikka olis maksettu, mutta miten olis nyt?" 

Jostain syystä en suostunut tähän avokätiseen tarjoukseen ja tyyppi pahoitti siitä vielä mielensä "no ei se mun vika ole että näytit ennen semmoselta"

Vierailija
86/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Havaintojeni mukaan nämä yksinäiset miehet ovat usein kaavoihinsa kangistuneita. He odottavat, että ihana nainen tipahtaa taivaasta heidän arkeensa ja elämä jatkuu samaa rataa kuin ennenkin. Mitään eivät ole valmiit muuttamaan elämässään ja tekemisissään. Pienikin muutos arkirutiineihin on kauhistus. "Minä olen aina mennyt saunaan klo 19 lauantai-iltana, sitä ei muuksi muuta mikään".

Tämä, niin totta!

Mies voi olla fiksu, työssä, kivannäköinen, mukava jne. mutta: kun tutustutaan ja kyläillään, huomaa miten kiinni omissa rutiineissaan tuollainen tyyppi on. Ei siinä mitään, sitten vaan jatkaa hakuaan, jos vaikka rutiineihin mukautuva kumppani löytyisi. Kunhan ei syöksy nettiin valittamaan miten ei löydä KETÄÄN, kun kyse ei oikeesti ole siitä.

"kunhan ei tule nettiin valittamaan"

Sinäkö sen määrität mistä täällä saa valittaa?

Vierailija
87/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itken lähes joka päivä yksinäisyyteni takia. Olen aina halunnut kovasti kumppanin ja oman perheen. Harmi että olen kaikilla tavoilla täysin toivoton tapaus joka ei saa mitään aikaiseksi :(

Eikö psykiatristakaan ole ollut apua sinulle aikaansaavuudessa, kun hoidatte masennustasi? Oletan nimittäin, että sinulla on sekä terapiasuhde että sitä tukeva lääkitys. Jos ei ole, niin kipin kapin puhelin käteen ja laita asia kuntoon. Loppuu tuo marmatus jo puolessa vuodessa.

Vierailija
88/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen pointti tuo "ei polta, ei juo, ei hakkaa naisia". Ehkä tuollainen oli ihmeellistä ja riittävä kriteeri silloin, kun naiset olivat vielä taloudellisesti riippuvaisia miehistä. Nykyään on kyllä ihan normaalia, ettei olla väkivaltaisia parisuhteessa, ei tupakoida eikä vedetä kännejä.

Vierailija
89/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on miehestä kiinni jos ei saa omassa elämässä mitään muuta kuin kovan kohtalon surkuttelua aikaiseksi. En lukenut aloituksen artikkelia. M46

Vierailija
90/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44 kirjoitti:

Minä olen syrjäytynyt nelikymppinen mies, mt-eläkkeellä ja yksin. Vihaan naisia eikä se johdu mistään pilunpuutteesta koska olen aseksuaali. Juuri siitä syystä näen naiset sinä mitä ne ovat, täysin turhina ja iljettävinä luontokappaleina.

Mutta yllätys. Juuri mitään arkista toimea, missä pitää käydä ihmisten ilmoilla, en onnistu tekemään etteikö joku Aukko katsoisi merkitsevästi.. Toki olen tietoinen etten ole ulkoisesti pahimmasta päästä mutta luulisi materialistisen p*llutelineen, jollaisia kaikki naiset ovat, silti huomioivan esim. halvat vaikkakin siistit vaatteeni tai kalliimmat mutta vanhat.

Mikään ei vedä naisia puoleensa niin kuin se, etteivät he kelpaa. Tosin samalla koko asia muuttuu merkityksettömäksi.

Tokitoki, setämiesikäinen syrjäytynyt naisvihaaja vetää joka kauppareissulla naisia puoleensa. Aseksuaaliksi kiinnität ihmeen paljon huomiota vastakkaisen sukupuolen tekemisiin. Tuosta Merkitsevien Katseiden määrästä kannattaa puhua mt-hoitajalle.

Usko mitä uskot. En itsekään ymmärrä miksi. Ulkonäkö on komea (joskin ikääntynyt), ja sain siitä kuulla kohteliaisuuksia? nuorempana kun en vielä ymmärtänyt aseksualisuuttani. Siksi tiedän miten sukupuolisesti kiinnostunut nainen käyttäytyy. Ja se on kuvottavaa, voin sanoa. Fyysisesti olen kunnossa koska pyrin syömään terveellisesti ja kuntoilemaan terveyden takia, en ulkonäön.

Sinun täytyy seditellä kun et omassa miesvihassasi kestä sekuntiakaan ajatusta ettei limaloorasi suokaan sinulle yliotetta ja valtaa halveksia ja nöyryyttää miehiä. Miten kestät homojen olemassaolon?

Tämä hullu on hauska, kiva katsella miten saa sitä mitä tilaa, tuollainen ilkeys näkyy myös ulkoisesti.

No oineasti kaveri tarvitsisi tahdosta riippumatonta mt-hoitoa, ja monta vuotta. Ja tulon ulos kaapista, tuo on lopoutulos kun kieltää oman seksuaalisuutensa.

Tuon kaiken tunteilun ja vihaamisen täytyy olla kamalan kuluttavaa, mutta ei siinä, kai sitä noinkin voi ainutkertaisen elämänsä viettää.

Vierailija
91/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä, niin totta!

"kunhan ei tule nettiin valittamaan"

Sinäkö sen määrität mistä täällä saa valittaa?

Täsmennän: valittamaan siitä, ettei saa ketään. Kun siis oikeasti saisi, jos joustaisi joskus omista rutiineistaan. Ymmärsitkö nyt?

Vierailija
92/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on totta, että tuollainen vihaaminen on täyttä tunnetta, ilman järkeä ja logiikkaa.

Vierailija
93/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktaa on myös että ruma mies pystyy parantamaan mahdollisuuksiaan parisuhdemarkkinoilla olemalla supliikki, huumorintajuinen, helposti lähestyttävä, itsevarma etc. Rumaa naista ei auta mikään em. keinoista.

No ei sulla oikein hyvä tietämys ole ihmisistä jos luulet että supliikkimieheksi vain ruvetaan.  Vähän sama kuin köyhälle sanois lopeta olemasta köyhä niin ongelmat loppuu.

Olen eri mutta ootko sitä mieltä että puheenlahjoja on mahdotonta kehittää? Ei tarvitse supliikiksi päätyä mutta onhan mykän ja supliikin välillä aika iso haitari. Eikös Jordan Peterson ole teidän miesten uusi Jumala? Katsoin pätkän missä epäsosiaalinen mies kysyi neuvoa ja Peterson sanoi jotenkin niin että go the fuck out and practise!

Tottakai puhumista voi kehittää, mutta ihmiset on ihan eri tilanteissa jos 30-vuotiaana toista on kannustettu puhumaan tunteistaan ja kehittymään ihmisenä ja toista on nolattu vanhempien toimesta, niin ei se muutamassa vuodessa onnistu mitenkään ja saattaa olla ilman ulkopuolista apua mahdotonta. 

Vierailija
94/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktaa on myös että ruma mies pystyy parantamaan mahdollisuuksiaan parisuhdemarkkinoilla olemalla supliikki, huumorintajuinen, helposti lähestyttävä, itsevarma etc. Rumaa naista ei auta mikään em. keinoista.

No ei sulla oikein hyvä tietämys ole ihmisistä jos luulet että supliikkimieheksi vain ruvetaan.  Vähän sama kuin köyhälle sanois lopeta olemasta köyhä niin ongelmat loppuu.

Olen eri mutta ootko sitä mieltä että puheenlahjoja on mahdotonta kehittää? Ei tarvitse supliikiksi päätyä mutta onhan mykän ja supliikin välillä aika iso haitari. Eikös Jordan Peterson ole teidän miesten uusi Jumala? Katsoin pätkän missä epäsosiaalinen mies kysyi neuvoa ja Peterson sanoi jotenkin niin että go the fuck out and practise!

Tottakai puhumista voi kehittää, mutta ihmiset on ihan eri tilanteissa jos 30-vuotiaana toista on kannustettu puhumaan tunteistaan ja kehittymään ihmisenä ja toista on nolattu vanhempien toimesta, niin ei se muutamassa vuodessa onnistu mitenkään ja saattaa olla ilman ulkopuolista apua mahdotonta. 

Eikö sen kolmekymppisen ole siis sitäkin tärkeämpää hakea sitä ulkopuolista apua ja pyrkiä mahdollisimman tehokkaasti kehittämään itseään, ettei elämästä tuhlaantuisi vielä enemmän aikaa?

Vierailija
95/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ja kumma miten moni yrittää auttaa tällaisia tapauksia somessa sekä erilaisilla foorumeilla. Ilmeisesti vähän liiankin kanssa, sillä yhdelle heitettiin takaisin suolainen vastalause; vielä täällä? Tätä miestä oltiin kuulemma neuvottu, tuettu sekä viimeisellä kerralla yritetty auttaa lähtemään Venäjälle. Vastaaja sanoi kaikille ettei häntä kannata enempää tukea koska apu menee kirjaimmellisesti harakoille.

Vierailija
96/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta yhdestä tulee mieleen mun kummipoika 3 v, se saa samanlaisen raivarin kun kaupasta ei osteta kaikkia leluja.

Sitten huudettuaan ja itkettyään aikansa tulee uudelleen äidin kainaloon.

Noin toimiva 30 v ei oilein sytyttäisi....

Vierailija
97/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi ajatella positiivisesti. Tiedän aivan uskomattoman hyvännäköisen, hyvintoimeentulevan ja omalla tavallaan persoonaltaankin miellyttävän miehen, josta naisten on ollut todella vaikea pitää näppinsä irti. Vallankin nuorempana häntä ahdisteltiin ihan jatkuvasti. Sitä fyysistä ja verbaalista ahdistelua oli joskus todella vaivaannuttavaa seurata sivusta. Mies on hetero, ja jotain lyhyitä suhteitakin sillä on ollut, mutta on vielä yli nelikymppisenä sinkku, koska ei kuulemma ymmärrä naisia. :) Itse epäilen, että on traumatisoitunut kaikesta siitä ahdistelusta.

Kroonisesti yksin olleet miehet ovat sentään saaneet olla rauhassa ja elää ilman esineellistämistä.

Vierailija
98/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina voi ajatella positiivisesti. Tiedän aivan uskomattoman hyvännäköisen, hyvintoimeentulevan ja omalla tavallaan persoonaltaankin miellyttävän miehen, josta naisten on ollut todella vaikea pitää näppinsä irti. Vallankin nuorempana häntä ahdisteltiin ihan jatkuvasti. Sitä fyysistä ja verbaalista ahdistelua oli joskus todella vaivaannuttavaa seurata sivusta. Mies on hetero, ja jotain lyhyitä suhteitakin sillä on ollut, mutta on vielä yli nelikymppisenä sinkku, koska ei kuulemma ymmärrä naisia. :) Itse epäilen, että on traumatisoitunut kaikesta siitä ahdistelusta.

Kroonisesti yksin olleet miehet ovat sentään saaneet olla rauhassa ja elää ilman esineellistämistä.

Jippii jahuu, olen saanut olla rauhassa naisten huomiolta! Pitääpä tehdä kakku ja kutsua pari kaveria kylään ja kertoa heillekin tämä ilouutinen. Hekin ovat saaneet olla rauhassa, eivätkä tähän päivään asti ole tienneet sen olevan siunaus.

Vierailija
99/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole koskaan yksikään mies jutellut baarissa tai muuallakaan, siis tällaisessa tutustumismielessä. Ei kukaan ole koskaan tehnyt aloitetta. Onneksi osaan itse avata suuni ja olen löytänyt kumppanin. Joo en ole mikään ruusu, en edes pubiruusu, mutta kyllä aina tällaisissa aloituksissa ihmettelen, millaisia naisia ne miehet yrittävät jututtaa. Koettaisivat joskus niitä ihan tavallisen näköisiä mimmejä. Vaikka niitä, jotka ovat jossain seurueessa niitä vähemmän räväköitä siellä porukan reunamilla.

Vierailija
100/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole koskaan yksikään mies jutellut baarissa tai muuallakaan, siis tällaisessa tutustumismielessä. Ei kukaan ole koskaan tehnyt aloitetta. Onneksi osaan itse avata suuni ja olen löytänyt kumppanin. Joo en ole mikään ruusu, en edes pubiruusu, mutta kyllä aina tällaisissa aloituksissa ihmettelen, millaisia naisia ne miehet yrittävät jututtaa. Koettaisivat joskus niitä ihan tavallisen näköisiä mimmejä. Vaikka niitä, jotka ovat jossain seurueessa niitä vähemmän räväköitä siellä porukan reunamilla.

Kaikki tavalliset naiset seurustelevat jo, vain rumat ja kauniit ovat yksinäisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi