Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on ilkein tuntemasi ihminen?

Vierailija
10.01.2020 |

Miten ilkeys näkyy hänessä?

Jokainen on joskus tietysti ilkeä jos ei näkyvästi niin ainakin ajattelee ilkeästi. Sellaisia poloisia me ihmiset ollaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jolla ei ikinä ole hyvää sanottavaa muista vaan pelkkää pahaa. Rumasti puhuu tapaamistaan ihmisistä. Hän on itse täydellisyys mutta muut ovat aina hänen arvonsa alapuolella. Koppava, röyhkeä, rivo, elämäänsä kyllästynyt.

Vierailija
2/10 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että entinen tapailukumppanini. Äärimmäisen vaikea ja raskas ihminen, kaunainen, katkera, negatiivinen, vainoharhainen, hyväksikäyttävä, alistava, kyykyttävä ja kaikin tavoin epämiellyttävä. Ihminen, joka kuvittelee, että hänen ei tarvitse noudattaa sääntöjä ja lakeja. Hän vaikuttaa sellaiselta ihmiseltä, joka pyrkii jo ensi tapaamisella löytämään ihmisten heikot kohdat ja huonot puolet, jotta voisi myöhemmin käyttää ko. seikkoja näitä vastaan.

Kun yritin ottaa etäisyyttä, tyyppi alkoi ladella onttoja kohteliaisuuksia ja väitti, että minä muka "tarvitsen" häntä. Se oli ihan selvää yritystä manipuloida. Lisäksi ne kohteliaisuudet olivat lähinnä irvokkaita, kun hetkeä aiemmin hän oli haukkunut minut maan rakoon. Lähinnä ihmettelin sitä, että jos olen niin huono ja halveksittava, miksi hän haluaa olla kanssani?

Tällä hetkellä en ole hänen kanssaan tekemisissä mutta pelkään uusia manipulointi- ja häiriköintiyrityksiä. Voi kunpa en olisi ikinä joutunut tekemisiin hänen kanssaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työkaverini jota kestin neljä vuotta ja sitten lähdin, kunnallisella puolella, 50+ nainen ja minua kohtaan ihan sika, puhui paskaa selän takana, huusi jos tein pienenkin virheen, harrasti julkista nolaamista eli naureskeli pilkallisesti minulle kahvipöydässä, häiritsi työntekoa keskeyttämällä minut jatkuvasti ja virnisteli sitten tyytyväisenä. Ihan sanoinkuvaamattoman läpeensä paha mustasieluinen olio, olen joka päivä kiitollinen ettei minun tarvitse enää koskaan olla sen hirviön kanssa missään tekemisissä.

Vierailija
4/10 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen jolla ei ikinä ole hyvää sanottavaa muista vaan pelkkää pahaa. Rumasti puhuu tapaamistaan ihmisistä. Hän on itse täydellisyys mutta muut ovat aina hänen arvonsa alapuolella. Koppava, röyhkeä, rivo, elämäänsä kyllästynyt.

Jokseenkin samanlaisen tunnen minäkin, on narsisti ja täydellinen kiusankappale, kaikki puheet enemmän tai vähemmän paikkansapitämättömiä. Esiintyy varakkaana, mutta pelkästään jo ulkoinen habitus paljastaa totuuden.

Moukka pahinta lajia, mutta sukulaisuuden vuoksi joutuu olemaan ajoittain tekemisissä. Muussa tapauksessa en suostuisi edes päivää sanomaan.

Vierailija
5/10 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsena/teininä tuli tavattua kaksi aivan outoa ja läpeensä ilkeää ihmistä. Omituista noissa ihmisissä oli, että en edes tuntenut heitä, mutta he tuntuivat kyllä tuntevan minut. Asuimme kylläkin pienellä paikkakunnalla ja toinen vanhemmistani oli peruskoulun henkilökuntaa. Kyseessä eivät olleet kaverukset ja tuskin toisistaan tiesivät mitään, eli olivat kaksi aivan erillistä tapausta.

Huutelu oli huorittelua ja todella pahansuopaa puhetta. Joskus koitin näitä jututtaa, olivat yksin tai porukassa, mutta ei mitään tulosta. Teksti mitä he suolsivat oli vain edelleen läpitunkevan pahaa. Toisesta en tiedä oliko se kykenevä kunnollisiin kaverisuhteisiin, mutta toinen kuitenkin oli. Kuitenkin mulla jäi molempien tunteminen todella pintapuoliseksi, juuri sen oudon ja häijyn käytöksen takia. Ja mulla ei ole edelleenkään hajua, että minkä ihmeen takia olin joutunut heidän silmätikuksi. Ehkä vanhempani takia, ehkä en. Ei mitään hajua. Ei siinä voinut itse olla kiukkuinen tai loukkaantunut, vaan olin enemmänkin ihmeissäni. 

Nyt, noin 20 vuotta myöhemmin olen koittanut välillä googletella toisen nimeä (koska toisen tapauksen nimeä en edes tiedä!) niin en löydä mitään. Mitä ihmettä heille voisi kuulua? 

Vierailija
6/10 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen työkaverini jota kestin neljä vuotta ja sitten lähdin, kunnallisella puolella, 50+ nainen ja minua kohtaan ihan sika, puhui paskaa selän takana, huusi jos tein pienenkin virheen, harrasti julkista nolaamista eli naureskeli pilkallisesti minulle kahvipöydässä, häiritsi työntekoa keskeyttämällä minut jatkuvasti ja virnisteli sitten tyytyväisenä. Ihan sanoinkuvaamattoman läpeensä paha mustasieluinen olio, olen joka päivä kiitollinen ettei minun tarvitse enää koskaan olla sen hirviön kanssa missään tekemisissä.

Ai, tämä on ihan normaalia toimintaa ja käytöstä 60+ naisilta kunnallisella puolella. Miksi otit itseesi, anna valua kuin vesi hanhen selästä. Nämä eivät ole pian mitään muuta kuin meren multaa. Who cares.

Vierailija
7/10 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampittavat ja selkään puukottavat "työkaverit". Toki sen jokainen ymmärtää, että omia asemiahan siinä pyritään parantamaan tois(t)en kustannuksella, mutta silti. Jälki on joka tapauksessa rumaa. Ja sydän musta kuin myrkky.

Vierailija
8/10 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka käy täällä haukkumassa kaikkia tuntemiaan naisia joita ei ole nähnyt noin kymmeneen vuoteen. Yrittää piilottaa huonon itsetuntonsa löytämällä aina haukuttavaa myös ystävistään kuten että heillä on tietynlainen ulkonäkö ja juovat vaan teetä (ilmeisesti häntä harmitti ettei viinaa tarjottu päivällä). Vertailee itseään muihin naisiin kaiken aikaa, esittää olevansa paremmassa työssä ja suhteessa kuin missä onkaan (työ on aliarvostettu perustyö ja hän on sarjadeittaaja/pettäjä), värjää hiuksiaan aina eri väreillä sen mukaan mikä väri on "kuumin" ja mitä muilla milloinkin on, pitää muita naisia alempiarvoisempina kuin itseään ja kokee olevansa oikeutettu haukkumaan ja arvostelemaan muita naisia, miehiä hän ei hauku mutta osaa kyllä lässyttää miehille. 

Vierailija
9/10 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverina ollut parikin ilkeää ihmistä. Koppavaa, epäkunnioittavaa käytöstä. Suoranaista (piilo)vittuilua ja outoja kommentteja. Ei tervehditty, kyselty kuulumisia tai kuunneltu mitä kysyin tai sanoin.

Katkeruus on kyllä kaikista pahin, varsinkin kun minut ylennettiin parempaan asemaan. En koskaan sanonut pahasti tai kohdellut näitä tyyppejä huonosti ja silti sain vain vittuilua ja pään aukomista vastineeksi.

Paras ase on vain unohtaa tuollaiset tyypit. Eipä minullakaan löydy kunnioitusta moisia kohtaan. :)

Hyvä keino kostaa näille tyypeille on jättää ne oman onnensa nojaan eikä alentua heidän tasollensa.

Vierailija
10/10 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En koskaan sanonut pahasti tai kohdellut näitä tyyppejä huonosti ja silti sain vain vittuilua ja pään aukomista vastineeksi."

Tätä itsekin jälkeenpäin miettinyt ex-työkavereistani.

Tuntuu merkilliseltä. Sellainen on ihminen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi