Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin lapputuotteita hamstraamassa!

Vierailija
10.01.2020 |

Ostin:
10 makurahkaa
4 maustamatonta rahkaa
2 pönttöä kreikkalaista jugurttia
Perunapiiraita 5 kpl
Riisipiiraita 10 kpl
2 saarioisen kuralätkää
Paketin lihapullia
700g Kermaperunoita
700g Kinkkukiusausta
Metripizzan
Mustikkapiirakan
5kpl korvapuusteja
750 ml Mango-passion smoothieta

Arvatkaa paljon maksoi -60% alessa!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahkat, jogurtti ja kaikki missä on perunaa menee sitten pilalle pakastimessa. Rakenne muuttuu todella omituiseksi.

Aijaa, minä kun luulin että ihmiset tekevät ranskalaisia niistä kaupan pakastealtaan pusseista, kun ranskalaisia tekevät? Eikös ne ole perunapakasteita? Vai väitätkö että aavee mammat tekevät omat ranunsa omin pikku kätösin suikaloimalla ja friteeraamalla oman maan pottuja?

Vierailija
22/47 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahkat, jogurtti ja kaikki missä on perunaa menee sitten pilalle pakastimessa. Rakenne muuttuu todella omituiseksi.

Miksi ihmeessä rahka ja jugurtti pitäisi pakastaa? Säilyy jääkaapissa helposti 1-2 kk ja pidempäänkin nuo hapanmaitotuotteet. Todennäköisesti ap on syönyt rahkat kyllä jo viikossa, parissa. Perunaa ei tosiaan voi pakastaa.

Ei kyllä säily rahkat ja jogurtti kuukautta. Muutaman päivän yli päiväyksen vain. Niin monesti on käynyt niin että 4- 5 päivää vanha rahka tai jogurtti on maistunut jo homeelle, vaikka kylmäketju ei ole itsellä katkennut ja jääkaappikin on enemmin liian kylmä kuin lämmin. Viikon vanhassa jogurtissa on ollut jo näkyviä homeklönttejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä rahka ja jugurtti pitäisi pakastaa? Säilyy jääkaapissa helposti 1-2 kk ja pidempäänkin nuo hapanmaitotuotteet. Todennäköisesti ap on syönyt rahkat kyllä jo viikossa, parissa. Perunaa ei tosiaan voi pakastaa.

Ei kyllä säily rahkat ja jogurtti kuukautta. Muutaman päivän yli päiväyksen vain. Niin monesti on käynyt niin että 4- 5 päivää vanha rahka tai jogurtti on maistunut jo homeelle, vaikka kylmäketju ei ole itsellä katkennut ja jääkaappikin on enemmin liian kylmä kuin lämmin. Viikon vanhassa jogurtissa on ollut jo näkyviä homeklönttejä

No nyt kyllä puhut paskaa tai sitten puhut 4-5 päivää avattuna huoneenlämmössä olevista rahkoista ja jugurteista.

Vierailija
24/47 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi että sinulla on käynyt huono tuuri. Itse olen tosiaan vedellyt ihan kuukaudenkin vanhoja hapanmaitotuotteita ilman mitään ongelmia.

Vierailija
25/47 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, minä kun luulin että ihmiset tekevät ranskalaisia niistä kaupan pakastealtaan pusseista, kun ranskalaisia tekevät? Eikös ne ole perunapakasteita? Vai väitätkö että aavee mammat tekevät omat ranunsa omin pikku kätösin suikaloimalla ja friteeraamalla oman maan pottuja?

En tiedä mitä aineita kaupan ranskalaisiin on tungettu, mutta voit kokeilla ihan itse pakastaa vaikka kinkkukiusausta ja todeta että pilalle menee.

Vierailija
26/47 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä teet moisella määrällä sontaa? Eipä ihme että oli myymättä

Meillä teinit tosiaan syövät kuin hevoset, kaikki menee. Ovat ihan hoikkia, kasvuikäisiä vain.

Yleensä ostan enemmän esim jauhelihaa/lohta/kanasuikaleita jos vaan kohdalle osuu. Nyt ei osunut, joten eineksillä mennään viikonlopun yli. Pakkasessa taitaa olla kanaa ja lohi, tarjouksesta tottakai, ne otan sulamaan ensi viikolla.

Ap

Vierailija
27/47 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa maksoit.

Vierailija
28/47 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiniperheessä rahaa saa uppoamaan ruokaan ihan tolkuttomasti. Mutta jos ruoka olisi vähemmän prosessoitua, pitäisikö se nälkää paremmin?

Vierailija
29/47 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin. Tosin sain omasta mielestäni paremman saaliin kun oli juustoa, jauhelihaa, kananmunia, leipää, joulusuklaata, viiliä ja pähkinöitä ja teetä, eikä maksanut edes kahtakymmentä euroa.

Vierailija
30/47 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanhirveetä kuraa ap syötät lapsilles. Varmasti kermaperunat ja kinkkukiusauksen sais itse tehtynä halvemmallakin ja olis terveellisempääkin.

31/47 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko painat, Ap? Mietin vaan, että jos syöt tuollaista ruokaa.... miksi?

Ihan yhtä halvalla olisit saaanut oikeaa, terveellistä ja ravitsevaa ruokaa.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
32/47 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosissasi ap? Syöt oikeasti tuollaista p*skaa?

Vierailija
33/47 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa tuotteista on ylihinnoiteltuja, kuten nuo valio Eilan makurahkat (1,89€kpl) ja smoothie (yli 5€ litrahinta).

Loppusumma oli 28,20

Ap

Valiot maksaa 2e, muut 1e. 

Jotain ihmeellistä lisäarvoa niissä Valion tuotteissa on.

Zinccis

Vierailija
34/47 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin sekasyöjät kuulemma tekevät.

Vierailija
35/47 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perunaa voi pakastaa. Kaupan pakastealtaasta löytyy jopa perunamuusia valmiina.

Vierailija
36/47 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa päähän hamstraajat jotka kellon kanssa kyttää ja rynnii hamstraamaan kaiken ja mulle ei jää mitään.

Joojoo saahan niin tehdä, mutta ottaa päähän silti.

Vierailija
37/47 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaan kallista mausterahkaa vanhentuneena. Mä ostan tuoretta perusrahkaa halvalla ja maustan itse marjoilla jne.. tulee halvemmaksi. Ja välttyy lisäaineilta

Vierailija
38/47 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostetaan kallista mausterahkaa vanhentuneena. Mä ostan tuoretta perusrahkaa halvalla ja maustan itse marjoilla jne.. tulee halvemmaksi. Ja välttyy lisäaineilta

Maksaa ne marjat ja jne jututkin jotain. Ellei sitten ite kaikkea poimi.

Vierailija
39/47 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Paljonko painat, Ap? Mietin vaan, että jos syöt tuollaista ruokaa.... miksi?

Ihan yhtä halvalla olisit saaanut oikeaa, terveellistä ja ravitsevaa ruokaa.

Paskahattutäti on entinen Kaffepulla, joka on itse ylipainoinen ahmatti. Aikamoista ironiaa. 

Vierailija
40/47 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se laatu, vaan se määrä. Varmaan lapsuudesta opittua tuo ahmiminen. 

Itse ostin _Raikasta_ katkarapusalaattia ja karitsan jauhelihaa 400g. Ei tulisi mieleenkään ostella mitään 700g paketteja, joista jää puolet syömättä. Ahmatti.

Ostin myös salaattia ja eilen tein jo raikkaan kastikkeen.

Zinccis