Minkälaisia ääniä teidän naapurista kuuluu juuri nyt?
Yläkerrasta musiikkia ja jotain ihme ulinaa. Vastapäisestä asunnosta kovaäänistä taputusta ja vihellystä.
Kommentit (20)
Todella vittumaiselta kuulostavaa köhimistä, ihan omaan rintakehään sattuu 😳
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu yhtään mitään. Uskomattoman hiljaiset naapurit.
Olen kateellinen. Vanhassa kämpässäni kuului pierutkin. Nykyisessä ”vain” töminä, musiikki ja kusenlorina.
Tänään joku mökkiläinen jossain tuolla kaukana tiputti kai laudan tai jotain. Ei kuulu eikä näy naapurit muuten.
Yläkerran lapsukainen juoksee ja mölisee, välillä kuuluu vanhemman ääni. Kaikkein äänekkäimmät naapurit ikinä.
Ei yhtään mitään :) ihanan hyvin eristetty kerrostalo, kerrankin. Tai hiljaiset naapurit. Sama se.
Ei kuulu juuri koskaan mitään. Yhdet seinänaapurit on, rivitalossa asutaan. Vaimea hurina saattaa kuulua jos siellä on pesukone päällä tai jos joskus on porattu seinää tauluja tms. varten, mutta muuta ei koskaan kuulukaan.
Yläkerran naapuri työntää kovaäänisesti tuolia. Se ääni on niin voimakas, että puhuessani puhelimessa se kuuluu sille puhekaverilleni. Olen miettinyt, että veisin sellaisia huopatassuja hänelle ja toivottaisin tervetulleeksi, kun on vasta muuttanut. Ottaiskohan veettuiluna, vaikka en niin tarkoittaisi...?
Röyhtäilee ja hihittää. Pilvessä tai lukee tätä palstaa. Tai ehkä molempia. *korvat hörölle*
Toiselta puolen ei kuulu melkein koskaan yhtään mitään, tänäänkin on hiljaista. Toiselta puolen satunnaisia kolahduksia pitkin päivää. Ärsyttävin ääni on kun jonkun kauemman asukkaan koira haukkuu takapihalla tauotta kun se sinne laitetaan, onneksi on pakkasta niin eivät kehtaa tuntikaupalla pitää sitä siellä.
Juuri nyt ei mitään, mutta tässä 80-luvun rivarissa putket kohisevat äänekkäåsti kun vettä lasketaan. Ja ainoat naapurit lotraavat usein myöhään illalla. Tietenkin myös kaikki kolinat kuuluvat. Muuten ei kuulu yleensä mitään, mutta tuokin on liikaa minulle, en voi mennä ajoissa nukkumaan.
Ei kuulu yhtään mitään. Uskomattoman hiljaiset naapurit.