Kävin lapputuotteita hamstraamassa!
Ostin:
10 makurahkaa
4 maustamatonta rahkaa
2 pönttöä kreikkalaista jugurttia
Perunapiiraita 5 kpl
Riisipiiraita 10 kpl
2 saarioisen kuralätkää
Paketin lihapullia
700g Kermaperunoita
700g Kinkkukiusausta
Metripizzan
Mustikkapiirakan
5kpl korvapuusteja
750 ml Mango-passion smoothieta
Arvatkaa paljon maksoi -60% alessa!
Kommentit (47)
Rahkat, jogurtti ja kaikki missä on perunaa menee sitten pilalle pakastimessa. Rakenne muuttuu todella omituiseksi.
Aivan liikaa jos olet moisesta P A S K A S T A rahaa mennyt antamaan...
Osa tuotteista on ylihinnoiteltuja, kuten nuo valio Eilan makurahkat (1,89€kpl) ja smoothie (yli 5€ litrahinta).
Loppusumma oli 28,20
Ap
Mitäs meinaat tehdä noille rahoille ja jugurteille? Et varmaan ihan ehdi syömään niitä ennen kun ovat jo pilalla.
Rahan haaskausta...
Vierailija kirjoitti:
Rahkat, jogurtti ja kaikki missä on perunaa menee sitten pilalle pakastimessa. Rakenne muuttuu todella omituiseksi.
En laita mitään pakkaseen. Syödään nää teinien kanssa yhdessä hujauksessa.
Mitä ihmettä teet moisella määrällä sontaa? Eipä ihme että oli myymättä
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä rahka ja jugurtti pitäisi pakastaa? Säilyy jääkaapissa helposti 1-2 kk ja pidempäänkin nuo hapanmaitotuotteet. Todennäköisesti ap on syönyt rahkat kyllä jo viikossa, parissa. Perunaa ei tosiaan voi pakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Osa tuotteista on ylihinnoiteltuja, kuten nuo valio Eilan makurahkat (1,89€kpl) ja smoothie (yli 5€ litrahinta).
Loppusumma oli 28,20
Ap
Hähää olin lähimpänä.
t. 33€ paatunut -60% lappumetsästäjä myös
Vierailija kirjoitti:
Mitäs meinaat tehdä noille rahoille ja jugurteille? Et varmaan ihan ehdi syömään niitä ennen kun ovat jo pilalla.
Rahan haaskausta...
Rahkat ja jugurtit säilyy useita päiviä vielä sen päiväyksen jälkeen. Uusavuttomille mammoille tämä on joku uutinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villejä veikkauksia mikä mahtaa olla ap:n bmi - minä veikkaan, ettei jää alle kahdensadan (200)...
Ai nyt tää olikin rahan haaskausta ja paskaa kun ap kertoi Käyneensä ilta-alessa.
Edellinen ketju aiheesta oli vankasti sitä mieltä että fiksua säästöä ja mikään ei pilaannu pitkään aikaan jääkaapissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villejä veikkauksia mikä mahtaa olla ap:n bmi - minä veikkaan, ettei jää alle kahdensadan (200)...
Itsekin metsästelen noita lapputuotteita ja välillä saaliit ovat hyvinkin AP:n saaliin kaltaisia. BMI on noin 22.
Vierailija kirjoitti:
Rahan haaskausta...
Rahoilla? Säästyneillä rahoilla Minä ostan lisää punalappuisia tuotteita, joista pakastamisen jälkeen saa oiken raikasta ja ravitsevaa ravintoa! Tiesittehän palstalaiset, että pakkasessa tunkkaiseksi muuttunut päiväysvanha ruoka raikastuu samalla tavalla kuin vaattetkin ulkoilmassa. Lisäksi kuin tavoitteena on sama bmi kuin pituus on, niin päivittäinen isompikaan ylensyönti ei ole mikään ongelma.
T: alkuperäinen -ap-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahan haaskausta...Rahkat ja jugurtit säilyy useita päiviä vielä sen päiväyksen jälkeen. Uusavuttomille mammoille tämä on joku uutinen?
Juuri näin. Toisaalta on helppo ymmärtää miksi toisilla menee ihan järjettömiä määriä ruokaan rahaa, kun kaikki heitetään menemään heti päiväysten mentyä. Itse söin tänään välipalaksi töissä kuukauden vanhan jugurtin (maku ei mennyt miksikään) ja kahvimaitona kotona 29.12 vanhaksi mennyt maito, tosin avattu eilen. En sairastele ikinä eikä oo koskaan ollut ruokamyrkytystä. Syön myös joskus viikon vanhoja ei eineksiä. Tuorelihan kanssa olen kyllä tarkka ja sen pakastan heti. Mutta oikeasti tosi monet ruuat säilyy paljon pitempään mitä päiväys antaa ymmärtää ja huomaahan sen jos on mennyt piloille. Monesti muuten prisman 60 % alessa on tuotteita jotka vanhenee vasta 2-3 päivän päästä eli muutenkin käyttöaikaa hyvin jäljellä. Teiniperheessä kaikki menee kyllä alta aikayksikön eli välttämättä ei ehdi edes vanheta.
20€