Valtteri Bottaksella uusi
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän Valtteria kyllä ihan täysin - Emilia kyllä halusi naimisiin tämän kanssa, jotta sai käyttöönsä Valtterin rahat ja osti niillä ainakin KUUSI HEVOSTA. Ei paljoa mies kiinnostanut. Luuletteko, ettei Valtteri pyytänyt Emiliaa asumaan luokseen? Olisi se Emilia voinut ne hevoset sielläkin hommata ja Euroopassa muutenkin on paremmat mahdollisuudet harrastaa hevosia/valmentautua/kisata. Emilia arvotti kuitenkin ystävänsä ja Suomen miestään tärkeämmäksi. Ei ihme, että Valtteri kyllästyi olemaan pelkkä rahahana.
Eivätkö nämä formulakuskitkin aikuisina miehinä halutessaan voi evätä vaimolta pääsyn omalle lompakolleen? Vai mikä pakko heidän on omilla rahoillaan kustantaa vaimon harrastuksia ja sitten heittäytyä uhriksi? Meillä ainakin paremmin tienaavalla miehellä on oma tilinsä ja mulla omani, eikä tulisi mieleenkään että mulla täytyisi olla joku rinnakkaiskortti jolla mällätä puolison tienaamia rahoja. Toki mies parempituloisena maksaa enemmän kodin yhteisiä menoja, kuten vakuutusmaksuja ja sähkölaskuja, mutta henkilökohtaiset menoni mä hoidan ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Johan tuo Tiffany oli otsikoissa nimetty australialaisKAUNOTTAREKSI. Ei ollut ihan sitä mitä odotin, kun klikkasin linkin auki :D Mutta toki hyvä, ettei kaikilla ole niitä muovisia instamalleja puolisoina, vaikka Valtteri varmasti sellaisenkin olisi saanut napattua.
Musta olisi ollut hauskaa, jos lööpit olisivat hehkuttaneet Valtterin uuden kumppanin olevan "julkisuudesta tuttu suomalaiskaunotar"...ja sitten kuvissa olisi Valtsun kanssa poseerannut Sara tai Maisa :D Hauskaa nimenomaan siksi, että olisi voinut kaivaa popparit esille ja ryhtyä seuraamaan palstan reagointia asiaan.
Valtteri on ulkonäöltään semmonen 42v kuivehtunut mies. Olin tosi yllättynyt kun luin että on vasta 30v.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän Valtteria kyllä ihan täysin - Emilia kyllä halusi naimisiin tämän kanssa, jotta sai käyttöönsä Valtterin rahat ja osti niillä ainakin KUUSI HEVOSTA. Ei paljoa mies kiinnostanut. Luuletteko, ettei Valtteri pyytänyt Emiliaa asumaan luokseen? Olisi se Emilia voinut ne hevoset sielläkin hommata ja Euroopassa muutenkin on paremmat mahdollisuudet harrastaa hevosia/valmentautua/kisata. Emilia arvotti kuitenkin ystävänsä ja Suomen miestään tärkeämmäksi. Ei ihme, että Valtteri kyllästyi olemaan pelkkä rahahana.
Miten tuolla on mitään tekemistä sen kanssa, että aloittaa uuden suhteen ennen kuin edellinen on loppu? (siltä kyllä pahasti näyttää) Jos suhteessa menee huonosti, niin voi kohteliaasti sanoa kiitos ja hei (näin yksinkertaistaen, syy pitää myös kertoa, oli se sitten mitä tahansa) ja SITTEN lähteä etsimään uutta kumppania. Tällaisia uutisia on kyllä vastenmielistä lukea, voisivat edes olla menemättä laivayhtyeen yhteiskuviin, joita laitetaan nettiin koko maailman katseltaviksi.
Potta on tullut ulos kaapista ja seurustelee kuvista päätellen miehen kanssa. Hyvä Potta!
Ihmettelen miksi Valtteri ei ota koskaan kaunotarta, vaikka varallisuutensa siihen mahdollisuuden antaisikin.
Samaa tasoa tämä uusi Valtterin kanssa ulkoisesti. Eli ei kasvoiltaan hääppöinen. Urheilullinen toki kuten Valtterikin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kun moitittiin aiemmin Emilian ulkonäköä liian vaatimattomaksi, niin eipä hänen tarvitse tuntea mitään alemmuuskomplekseja tuohon uuteen naiseen verrattuna...jos kyse edes on romanttisesta suhteesta.
Minä vanhemmaksi ja viisaammaksi tulee, sitä paremmin ymmärtää, ettei ulkonäkö ole tärkein asia hyvässä parisuhteessa.
Minulla oli ennen todella komea mies, joka ei edes itse ollut tietoinen komeudestaan eli häneltä puuttui sellaiset ärsyttävät itserakkaan gigolon elkeet. Meillä oli kuitenkin muutama isompi ongelma suhteessamme. Sen jälkeen ymmärsin, että me kaikki vanhenemme ja rapistumme. Ulkonäkö menettää merkityksensä viimeistään vanhana, useimmiten siihen turtuu jo parissa vuodessa, vaikka toinen olisi alussa näyttänyt kuinka komealta. Toisella kierroksella valitsin vaatimattoman näköisen miehen, mutta luonteeltaan minulle täydellisesti sopivan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi Valtteri ei ota koskaan kaunotarta, vaikka varallisuutensa siihen mahdollisuuden antaisikin.
Samaa tasoa tämä uusi Valtterin kanssa ulkoisesti. Eli ei kasvoiltaan hääppöinen. Urheilullinen toki kuten Valtterikin.
Valtteri on neitsyt länsimaisessa horoskoopissa. Neitsyt mies arvostaa älyä, ei ulkoista rapistuvaa kuorta.
Valtteri on kiinalaisessa horoskoopissa käärme joka myös arvostaa älyä. Tiffany on Valtteria vuoden vanhempi ja lohikäärme. Vahva mach käärme ja lohikäärme.
Höh mitä kommentointia! Mielestäni Tiffany on ihan sievä ja urheilullinen. Kaunis hymy! Sopii hyvin Valtterille.
Vierailija kirjoitti:
No ei sitä kaikilla muillakaan formulatähdillä ole mitään superkaunottaria ollut rinnalla, esim. Keke ja Nico Rosberg, Mika Häkkinen, Michael Schumacher, Heikki Kovalainen jne. Kyllä Emilia oli sieltä kauniimmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset rikkaat miehet itseasiassa ovat usein ulkonäöllisesti ”oman tasoisensa”/taviksen näköisen kanssa, vaikka olisivat miten rikkaita.
Harvassa on ne, jotka pyörivät kaunottarien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Höh mitä kommentointia! Mielestäni Tiffany on ihan sievä ja urheilullinen. Kaunis hymy! Sopii hyvin Valtterille.
Joo, tämä on oksettavaa että TOISET NAISET arvottavat naisia näin.
Toivon todella, että nää kommentoijat on pitkälti vanhempia naisia, ja ne jotka kasvattavat nyt pieniä tyttäriään ja poikiaan, eivät enää olisi tuollaisia tunkkaisia sovinistimuijia vaan sivistyneitä ja sydämellisiä uuden ajan ihmisiä jotka luovat maailmaan hyvää eikä eripuraa kuten nuo tämän ketjun kommentoijat pääosin.
Häpeäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tämä on oksettavaa että TOISET NAISET arvottavat naisia näin.
Toivon todella, että nää kommentoijat on pitkälti vanhempia naisia, ja ne jotka kasvattavat nyt pieniä tyttäriään ja poikiaan, eivät enää olisi tuollaisia tunkkaisia sovinistimuijia vaan sivistyneitä ja sydämellisiä uuden ajan ihmisiä jotka luovat maailmaan hyvää eikä eripuraa kuten nuo tämän ketjun kommentoijat pääosin.
Häpeäisivät.
En tiedä mikä on mielestäsi vanha, mutta olen itse yli viisikymppinen ja minustakin nämä sovinistiset kommentit ovat inhottavia. Valitettavasti täytyy sanoa, että minusta nykyään keskitytään paljon enemmän ulkonäköön kuin aikaisemmin. Kuten sanot, niin toivottavasti trendi on muuttumassa.
Vierailija kirjoitti:
Nopeeta toimintaa
Valtterin osakkeet laskivat kun se "uusi rakas" löytyi noin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nopeeta toimintaa
Valtterin osakkeet laskivat kun se "uusi rakas" löytyi noin nopeasti.
Kaksi vuotta jo asuneet eri maissa, joten ei mikään ihme. Ei mikään yllätys vaan päivänselvä asia.
Ei varmaan yllätä ketään. Harvemmin kai liitto toimii jos asutaan eri maissa ja molemmat elää omaa elämää. Sen sijaan osoittaa todella huonoa makua raijata jotain sutturaa kisoissakin mukana ennen kuin edes eropaperit on laitettu vetämään. No nythän ero on virallinen, joten kumpikin tekee mitä lystää.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo Tiffany Ihan hyvännäköinen sporttivartaloinen timmi nainen. Kuvat urhelukuvia, meikillä saa upean tuon näköisestä.
Hikinen pyöräilijä spandexeissaan.
Joku sanoo, että nopeaa toimintaa..... Avioero tuomittiin heti täytääntöönpantavaksi joulun alla, kun oikeus totesi heidän asuneen erossa jo kaksi vuotta.
Itse asiassa Bottas on hidas kuin hämäläinen.
Kun hämäläinen sotilas palasi sodasta talvella 1947, mitä hän teki toIseksi? No hän riisui sukset jalasta.
Vierailija kirjoitti:
Valtteri on ulkonäöltään semmonen 42v kuivehtunut mies. Olin tosi yllättynyt kun luin että on vasta 30v.
Voi kunpa 42-vuotiaat miehet näyttäisikin Valtterilta..
N43
No koska Valtteri ei ollut paljon kotona, niin on ihan luonnollista ja järkevää, että Emilia asui Suomessa lähellä perhettään ja ystäviään. Emiliahan oli sitten Valtterin kanssa missä milloinkin, kun Valtterilla oli vapaa-aikaa. Emilia vain ei tykännyt käydä formulakisoissa, kävi niissä vain kuusi kertaa vuodessa, niissähän vaimo ei paljon miestään näe, kun tämä on koko ajan autossa tai palavereissa tiimin kanssa.