Liukuportaat on inhottaviiiii
Kommentit (6)
Kuinka vanhoja olette? Itse olen aika vanha, mutta liukuportaat kestän vielä.
Liukuportaissa sattuu paljon vakavia tapaturmia. Kannattaa oikeasti olla varovainen. Esim. tärkeää on, ettei anna mahdollisen takana olevan hoppuilijan painostuksen tunteen vaikuttaa omaan kyytiinkäymisen rytmiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Niin ovat. Monissa paikoissa menevät vielä niin turkasen nopeasti. Kammoan eniten Kampin kaukoliikenneterminaaliin vieviä liukuportaita, niissä saa olla ihan helkkarin skarppina ja nopea liikkeissään.
Missä on muka nopeet liukuportaat? Yleensä ne on turkasen hitaita, esim. Tampereen Sokoksella tavallisia portaita pääsee nopeemmin kuin liukuportaita. Varsinkin noi Kampin portaat on superhitaita.
Kammottavimmat liukuportaat on nykyisin Hki-Vantaalla juna-asemalta lentoasemalle tuovat portaat. Korkeuseroa varmaan joku 30 metriä.
Jep. Mä satuin kerran epäonnekdeni kattomaan youtubista missä Kiinalaisessa ostoskeksussessa nuori nainen imeytyy portaiden sisään. Siis portaiden päässä oleva pelti ja se nainen meni sinne ensin vyötäröä myöten. Joku yritti käsistä sitä repiä.pois mutta eihän se mitään auttanut sit se koneisto vaan veti sen naisen sinne. Kauhea loppu. Miksi voi miksi mun piti se video katsoa....
Niin ovat. Monissa paikoissa menevät vielä niin turkasen nopeasti. Kammoan eniten Kampin kaukoliikenneterminaaliin vieviä liukuportaita, niissä saa olla ihan helkkarin skarppina ja nopea liikkeissään.