Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen liian hidas - löytyykö minulle sopivaa alaa mistään?

Liian hidas
10.01.2020 |

Sain potkut kahden viikon jälkeen työstäni kaupassa, koska työ ei suju tarpeeksi ripeästi. Menen helposti lukkoon ja tarvitsen aikaa uusien asioiden sisäistämiseen. En haluaisi asiakaspalvelutyöhön liiallisen jännittämisen vuoksi. Tuntuu, että nykyään joka paikassa vaaditaan nopeutta. Onko mitään työtä, jossa ei tarvitsisi olla liikaa ihmisten kanssa tekemisissä tai aikapainetta?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan, sillä olen samanlainen.

Vierailija
2/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelaan hakemuksia käsittelemään, siellä ei ole mitään kiirettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevossalmen sillan (Hki) siltavahti. Ehditkö nostaa sillan kerran puolessa tunnissa, kesäisin?

Vierailija
4/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, kaikki valtion hommat sopii sulle kuin nenä /c:seen, ei oo kiire

Vierailija
5/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi tieurakat ?

Edellistä tekivät 20 vuotta ..

Zincciz

Vierailija
6/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkalla mökille se tienpätkä oli kesken 20 vuotta sitten. Oli vielä 10 vuotta sitten kun ajoin sitä kautta lappiin.

Saivat tänä syksynä sen valmiiksi ..

Zincciz

Että tämmöistä verorahojen käyttöä.

Vierailija
7/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikiin ajatus katkeaa saman tien kun alan jännnittämään. Ajatuus vaan ei kulje. Suuuammollaan ihmetttelen kaikkea ympäristön liiikettä. Vanhemmmat riitelivät aika paljon lapsuuudessani, liekö sieltä jääänyt joku juttu pääälle sitten.

Vierailija
8/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen erittäin nopea, kun pääsen vauhtiin, mutta menen erittäin helposti täyslukkoon, jos liian monta muuttujaa ja painetta.

Olen postinlajittelija ja koen, että omalla 'alalla'.

Vierailija
9/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellänikiin ajatus katkeaa saman tien kun alan jännnittämään. Ajatuus vaan ei kulje. Suuuammollaan ihmetttelen kaikkea ympäristön liiikettä. Vanhemmmat riitelivät aika paljon lapsuuudessani, liekö sieltä jääänyt joku juttu pääälle sitten.

Aivan sama täällä. Saattaa hyvin olla, että 'lapsen mollotus" -kytkentä jääny päälle aivoissa.

Vierailija
10/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se onn ärsyttävintä siiinä kun kaikki tapahtuu tuolla päänsisällä: hermostosssa ja välittjäaineissa ja niihin kun ei päääse itse käsiksi ja sitä sitten tässä vaaan kummastelee miksi niiin taphtuu. Onneksi tietynlainen aktiviteetti avaa vähän sitä ja ehkä minä voiisin yrittäää muuttaa joitakin ajatusmalleja päääni sisällä ja yrittää sitä kauttta ratkaista joitakin ongelmia.

Vierailija
11/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:O

Vierailija
12/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vain tarttua kiinni elämään. Kehittää itseään, opiskella ja tutkia minne haluat suunnata. Jokaiselle löytyy omat jutut ja paikat. Oma osuvin alansa.

Vierailija
13/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

puutarhuri tai kääntäjä. 

Vierailija
14/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieneläinhoitaja

Vierailija
15/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän se ois. 

Vierailija
17/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion virka ammattimaleksijana.

Vierailija
18/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

puutarhuri tai kääntäjä. 

Eh, olen itse puutarhuri ja töissä joita olen itse tehnyt, tehdään eikä ihmetellään -ei sovi haaveilijoille. Sesonkitöissä on yleensäkin reipas tahti: pienellä rahalla pitäisi saada aikaiseksi, lyhyessä ajassa.

Vierailija
19/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelaan hakemuksia käsittelemään, siellä ei ole mitään kiirettä.

Tervetuloa Kelaan, täällä on kuule sellainen tahti ettet arvaa. Niitä hakemuksia on kuule aika paljon. Ihmiset eivät tiedä mitään.

Vierailija
20/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli nuorena siivoojana yms. sama ongelma, mutta sosiaaliala on sopinut minulle. Kunhan pää muuten kestää niin erityisen nopea ei tarvitse olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän