Voiko naapurin saunavuoron käyttää jos tietää että naapuri ei ole kotona
Kommentit (13)
Jos ei joku toinenkin naapuri tiedä.
Tekisin mieluummin naapurin kanssa sopimuksen, että kertoisi sinulle jos ei käytä saunavuoroaan, niin voisit vaikka kahvipaketin hinnalla tms aina halutessasi "vuokrata" sen.
Joskus olen venyttänyt omaa aikaa, kun olen tiennyt, että seuraavan ajan naapuri on reissussa. Mutta kokoajan on kyllä ollut se tunne, että kohta se tulee siitä ovesta. En suosittele, turhan jännää.
Naapuri on jo voinut luvata vuoronsa jollekin.
Voi kunhan ensin sopii naapurin kanssa asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Minulla oli kahtena päivänä viikossa maksetut saunavuorot aiemmassa talossa ja usein lupasin naapurin käyttää vuorot kun olin matkoilla. Hän käyttikin kiitollisena kun ei raskinut itse maksaa yhdestäkään. Nykyään on oma sauna.
voi käyttää ja voit myös käydä nukkumassa heidän sängyssään kun eivät ole kotona
Kysy naapurilta onko ok. Varmaankin on, mutta pitäähän sun silti kysyä kun hän kuitenkin vuorosta maksaa.
Menet vaan pokkana saunaa kun haluat, tuskin kukaan pahastuu vaikka olisivat saunomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Minulla oli kahtena päivänä viikossa maksetut saunavuorot aiemmassa talossa ja usein lupasin naapurin käyttää vuorot kun olin matkoilla. Hän käyttikin kiitollisena kun ei raskinut itse maksaa yhdestäkään. Nykyään on oma sauna.
Paljonko sauna maksoi? Meillä kuuluu vuokraan 2xvkossa.
Vierailija kirjoitti:
Tekisin mieluummin naapurin kanssa sopimuksen, että kertoisi sinulle jos ei käytä saunavuoroaan, niin voisit vaikka kahvipaketin hinnalla tms aina halutessasi "vuokrata" sen.
Tai voit maksaa sen "vuokran" jollain "muulla". Vaikka jollain sellaisella joka ei maksa mitään eikä kulu käytössä.
Aika hyvällä omatunnolla itse käyttäisin. Jos on ihan satavarma että se naapuri ei kuitenkin jostain paukahda saunomaan.