Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi rohtuneille huulille?

Vierailija
10.01.2020 |

Talven aikana huulet kuivuvat niin että nahka irtoaa ja mikään huulirasva ei tunnu auttavan :/ olen kokeillut myös sokeri+hunaja seosta jota hieronut huuliin.. tuloksetta.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista jokin huulivoide?

Vierailija
2/32 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekin Ceraderm huulivoide, mulla auttoi heti ekalla levityksellä. Rasvasempaa kuin valkovaseliini

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elizabeth arden eight hour lip cream. Sillä pahin ongelma haltuun ja sen jälkeen opettelet huulirasvasta eroon kokonaan, pidennät laittoväliä vähän kerrassaan.

Vierailija
4/32 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit huulirasvat rohduttavat huulia entisestään, lopeta niiden käyttö.

Vierailija
5/32 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/32 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdasta lanoliinia apteekista, varma teho! Myös vaseliini OK.

Vierailija
7/32 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HURRAW! coconut lip balm! makso kyll kuus euroa mut on joka sentin arvonen! mulla kans huulet rohtuu talvisin ja varsinki ku lämpötilat vaihtelee koko ajan niin oli myös rohtuneetki koko ajan.

ostin sattumalta sokoksesta ku oli jossain hukassa taas oma rasva mut yllätyin kyl positii isesti :) ei oo ollu sen jälkee rohtuneet ku alko käyttää tätä

Vierailija
8/32 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mikä minulla auttoi oli blistex sensitive.. ei tarvitse laittaa useasti, eikä aiheuta huulirasvakierrettä..

myös keltainen vaseliini yönaamiona toimii

Vierailija
9/32 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan hampaitten pesun jälkeen huuhdella hyvin myös huulet, hammastahna kuivattaa. Jos käytät huulipunaa niin älä puhdista kuivattavalla puhdistusaineella, vaan ihan öljyllä. Laita yöksi huulirasvaa reilusti. Juothan vettä tarpeeksi myös.

Vierailija
10/32 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.menaiset.fi/artikkeli/lifestyle/kauneus/tana-talvena-opin-e…

Joo ja muistan tuon ongelman,hirrrveetä!

MUTTA yks konsti on kanssa,muistaa juoda vettä,ja samalla kostuttaa huulia vedellä.

Vierailija
11/32 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä huulet on rohtuneet? Ylähuulet vai alahuulet vaikuttaa kyllä paljon rasvaukseen..toisia huulia kun ei paljoa edes näy 😂

Vierailija
12/32 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elizabeth arden eight hour lip cream. Sillä pahin ongelma haltuun ja sen jälkeen opettelet huulirasvasta eroon kokonaan, pidennät laittoväliä vähän kerrassaan.

Tämä! Käytän samaa tuotetta ja minulle riittää kun laittaa illalla ennen nukkumaan menoa ja aamulla ennen töihin lähtöä.

Vierailija
13/32 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ihan se perinteinen puhdas vaseliini ja vaseliinipohjaiset huulirasvat auttavat parhaiten talvihuulien kuivuuteen. Marketeissa myytävät blisteksit ja labellot pahentavat omalla kohdallani huulten rohtumista, ehkä niissä on joku ainesosa, joka minulle ei sovi. Käytin huulirasvana melkein 40 vuotta lanoliinia, jota aiemmin myös villarasvaksi sanottiin, pari vuotta sitten allergisoiduin sillekin. Paljon kehutun o´keefesin huulirasvankin ostin, se ei kuivata, eikä ärsytä itsellä, mutta ei ole kuitenkaan niin hyvä, mitä kehujen ja hinnan pohjalta olisin kuvitellut. Rasvainen bepanthen ja apteekin bevira r on myös hyviä vaihtoehtoja.

Vierailija
14/32 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista Bepanthen voide, on muutenkin voidemaailman "ihmeteippi".

Tosi hyvä myös näin flunssa-aikana esim. rikki niistetyn nenän hoitoon.

Vierailija
15/32 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulikuorinta, esim. Lushilta löytyy kivan makuisia, tai tee itse (ruokaöljyä, sokeria ja jotain elintarvikekäyttöön tarkoitettua esanssia). Hierot sen hellävaraisesti huuliin ja huuhtelet. Sen jälkeen taputtelet huulet kuiviksi ja laitat voidetta. Aiemmin jo mainittu 8 hour cream on hyvää, sitä käytän itse. Kuorinta siksi, että rohtunut iho irtoaa ja voide pääsee kunnolla vaikuttamaan.

Vierailija
16/32 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steroideja.

Vierailija
17/32 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän  yleensä itse tehtyä huulirasvaa, jossa on mehiläisvahaa ja erilaisia öljyjä (kookosöljy, manteliöljy, shea- ja kaakaovoi jne). Jos se ei riitä, laitan Bepanthenia. Valitettavasti tähän aikaan vuodesta sekään ei riitä. Huulet ovat riekaleilla ja veriset. Lanoliinille olen allerginen, kaupan mineraaliöljypohjaisia rasvoja en käytä. Muina vuodenaikoina riittää kun rasvaa kerran ennen nukkumaanmenoa, nyt saa olla rasvapurkki vieressä 24/7. 

Vierailija
18/32 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Locobase Repair -perusvoide

(lääkäreiden palstalta bongattua)

Vierailija
19/32 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voide mitä Therese Jouhaug käytti.On tehokasta.

Vierailija
20/32 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bepanthen? 

Kortisonia, jos huulet oikeesti tulehtuneet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä