Tapasi, arvosi, luonteenpiirteesi, harrastuksesi, ammattisi tms. ominaisuutesi, jotka ovat täysin ristiriitaisia keskenään?
Oletko vaikka täysin uskonnoton, mutta käyt silti herkistymässä kirkoissa ja temppeleissä? Ralliautoilua harrastava ympäristöihminen? Metsästävä kasvissyöjä? Xenofobinen kehitysyhteistyötekijä? Introvertti markkinointiammattilainen? Lukemista inhoava älykkö? Ihmissuhteissa täysin holtiton pariterapeutti?
Eka kohta itsellä, en osaa selittää.
Kommentit (14)
Olen juristi, mutta vapaalla pelastan kodittomia kissoja.
Olen sosiaalinen introvertti jolla on sosiaalisten tilanteiden fobia.
Taustalla asiakaspalvelutöitä (kävivät niin rankaksi että päädyin toviksi osastolle).
Työajalla ihan normaali siivooja vain, vapaa-ajalla kulttuurinharrastaja ja rellestävä muusikko.
Koulutus merkonomi, en voi sietää mitään ko. alan töitä. Olen taiteilijasielu.
Olen erittäin ekohenkinen kultturialan ihminen, joka vastustaa Sitä Tietynlaista Ma aha nmuuttoa osittain ekologisista, osittain kulttuurisyistä..
Mä olen myös rampannut kirkkoja ja hautausmaita koko ikäni olematta uskonnollinen, ne vaan ovat niin hienoja ja levollisia paikkoja täynnä historiaa. Paras oli kun parikymppisenä mentiin lomareissulle Ahvenanmaalle, juostiin ympäri saarta katsomassa jokaikinen kirkko. No sen jälkeen mentiin kyllä ravintolaan.
Yleensä tykkään ihmisistä mutta viihdyn niin hyvin yksin että oon jo melkein erakko.
Tällainen otsikko vetää kohta täysin normaaleja ihmisiä jorisemaan pitkät pätkät, kuinka uniikkeja ja vaikeasti ymmärrettäviä ovat ristiriitaisine ominaisuuksineen.
Mä olen valtion velkaantumista ja verovarojen köytöstä huolestunut isäm maallinen työnvieroksuja eli yhteiskunnanelätti.
Olen kouluttamaton ja mielenterveysongelmien vuoksi työkyvyttömyyseläkkeellä.
Olen kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista ja äänestän joka vaaleissa. Luen paljon ja osaan puhua englantia ja ruotsia todella hyvin. Lajittelen kaikki jätteet, en polta tupakkaa ja käytän alkoholia hyvin maltilla.
Juurikin introvertti myynti- ja markkinointi-ihminen. Aiemmin olin myös tupakoiva aktiiviurheilija - sitten tulin järkiini ja lopetin (siis tupakoinnin, en aktiivi-urheilua). Urheiluseurassa minua myös todennäköisesti pidetään sosiaalisena kaikkien kaverina, joka pitää etenkin uusista jäsenistä hyvää huolta ja tekee näiden olon tervetulleeksi - todellisuudessa tuo piirteeni johtuu tasan tarkkaan siitä, että tiedän, miten kamalaa introvertille voi olla tulla uuteen paikkaan outojen ihmisten pariin, joten yritän pehmittää laskua parhaani mukaan, etteivät muut joutuisi saman kärsimyksen eteen kuin itse useimmiten uusissa tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista ja äänestän joka vaaleissa. Luen paljon ja osaan puhua englantia ja ruotsia todella hyvin. Lajittelen kaikki jätteet, en polta tupakkaa ja käytän alkoholia hyvin maltilla.
No tässä heti toinen samanlainen. Mikä tuossa mielestäsi on jotenkin ainutlaatuista tai ristiriitaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässä heti toinen samanlainen. Mikä tuossa mielestäsi on jotenkin ainutlaatuista tai ristiriitaista?
🤷♀️
Kaikenlaisia ennakkoluuloja ihmisillä on. Jos joku edes mietti kommentin luettuaan meidän kaltaisistamme toisin, se on hyvä asia.
Lisään omaan listaani vielä sen, että en ole ilkeä muille netissä tai irl.
Vaikutan nössöltä, mutta pinnan alla olen hyvin vahvatahtoinen ihminen.