Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä kodissa kaikki on valkoista ja Pinja, 34, rakastaa sitä: ”Kokeilin keittiöön harmaita tuoleja, mutta ei se vain toiminut”

Vierailija
09.01.2020 |

Pinjalla vaan on yksi erittäin paha tyylivirhe, joka rikkoo täydellisen sairaalalookin, hänen lattiansa on harmaat. Kyllähän "täydellisessä" valkoisessa kodissa vitivalkoiset kiiltävät kivilattiat.

https://www.iltalehti.fi/sisustus/a/7aad7e67-a686-4cda-b81b-3025ad8ce5d0

Nämä pinjat on muuten ensimmäisenä huutamassa uuden trendin nimiin, kun taas palataan värikkäämpiin trendeihin. Heille kun se muoti tärkein, ei väri.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva koti. Vaaleenpunainen vaan on yök mulle, itse käyttäisin harmaata ja keltaista tai turkoosia.

Justiinsa laitettiin joulukuusi pois ja tuli jotenkin ihanan vaaleeta ja avaraa ja selkeetä, vaalee sisustus on mullekki kaikkein sopivin.

Vierailija
62/76 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen on itseasiassa hyvin helppo väri. Näkee heti kun on likainen mutta pöly ei näy räikeästi heti kuten muissa väreissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt muutamankin valkoista kammoavan "kodikkaan" kodin ja voi taivas mitä mauttomia lääviä ne olivat. Mutta eipä näy lika, paska ja elukoiden sotkut. Silti, jokainen tehkööt omasta kodistaan juuri sellaisen mistä itse tykkää.

Vierailija
64/76 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin lattiavalinta on karsea. Mauttomia peilejä ja kaiken maailman huiskuja joka paikassa. Valaisimet kuin diskopalloja. Kylppäriasetelma sai pyrskimään. 

Lastenhuoneita ei näytetty. Ilmeisesti lapset ovat halunneet muitakin värejä, niin ei kelvannut esiteltäviksi. 

Vierailija
65/76 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taljat keittiön tuoleilla:) meillä lapsenlapset on 10 kuisesta syöneet itse ja kyllä sitä siivoa tulee! Meillä ne karvat okisi kyllä äkkiä tahmaiset, mitenkähän niitä pestään? Vai syötetäänkö lapsia

Vierailija
66/76 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omaan makuuni tuo on ihan hirveä, ei edes sen valkoisen värin takia. Mutta kukin tyylillään. Pinja tuskin viihtyisi minun kodissani. :)

Vierailija
67/76 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taljat keittiön tuoleilla:) meillä lapsenlapset on 10 kuisesta syöneet itse ja kyllä sitä siivoa tulee! Meillä ne karvat okisi kyllä äkkiä tahmaiset, mitenkähän niitä pestään? Vai syötetäänkö lapsia

Voiskohan olla, että tuo koti on kuvauksia varten laitettu ihan juhlakuntoon?

Ehkä taljat ei ruokailun aikaan ole lasten paikoilla. Noi tuolithan itsessään on tosi kätevät pyyhkiä. Ja ihan pikkuset sotkijat varmaan muutenkin istuu syöttötuolissa :)

Vierailija
68/76 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän valkoinen ole enää aikoihin ollut mikään trendi, eikä tuo koti muutenkaan ole mikään parin vuoden takaisten sisustusblogien trendivalkoinen, vaan tuollainen, miten sen nyt nätisti muotoilisi, erilainen valkoinen. Tuollaista krumeluurin, maalaisromantiikan ja valkoisuuden yhdistelmää.

Luettelit takavuosien ihanteet. Pinjan koti on päivitetty versio, kuin suoraan jonkun kiinakrääsäsisustuskaupan esitteestä. Ai että kun on muodikas.

Vierailija
69/76 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt muutamankin valkoista kammoavan "kodikkaan" kodin ja voi taivas mitä mauttomia lääviä ne olivat. Mutta eipä näy lika, paska ja elukoiden sotkut. Silti, jokainen tehkööt omasta kodistaan juuri sellaisen mistä itse tykkää.

Miksi valkoista kammoavan ihmisen kotona olisi automaattisesti likaista?

Vierailija
70/76 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis koti. Olisipa mukava nähdä palstamammojen omien kotien kuvat. 😊

Me ei esitellä omia kotejamme iltalehdissä. Ei koeta sitä tarpeelliseksi. 

Vierailija
71/76 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärän värinen koira! Ei jatkoon.

Vierailija
72/76 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut nähdä sen isännän jossain kuvassa istumassa sohvalla, divaanilla tai ruokapöydän ääressä, kun ei oma mielikuvitus riittänyt kuvittelemaan, minkä näköinen mies sopii tuohon sisustukseen. Muutama vuosikymmen sitten tätä sisustusta vastasi kukkakuosit ja röyhelöt ja roosa väri, varsinaiset seksintappajat. 

Vierailija
73/76 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammojen kodit ovat täydellisiä. Olisipa kiva nähdä kuvia, vuokralla asuvien, työttömien lähiömammojen kodeista, jotka palstalla esittävät varakasta. Afrikkalainen puolisona. 😊

Vierailija
74/76 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Pinja ei saisi sisustaa niin kuin itse haluaa?

Entäs jos joku perheestä haluaisikin ihan muuta?

Eiköhän näistä asioista ole sovittu ihan perheen kesken...

t. nainen, joka inhoaa sisustamista - meillä mies saa vapaat kädet sen suhteen

Vierailija
75/76 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla haukutaan kaikkien sisustukset. Olisi kiva, jos te haukkujat laittaisitte kuvia omista kodeistanne. Voisimme sitten arvostella teidän sisustustuksianne. 😊 Riittääkö rohkeus?

Miksi pitäisi laittaa. Tällä perusteellahan pitäisi laittaa omakuva, jos esim arvostelee misdin ulkonäköä

Kuva tilinauhasta jos arvostelee jonkun palkkaa

Jne.

Jos joku laittaa kuvia julkisesti arvosteltavaksi, niin kai niitä saa arvostella. Jos ei kaipaa arvosteluja, ei tarjoa kuvia iltapäivälehtiin arvosteltavaksi

No henkilökohtaisesti toivoisin ettei kenenkään ulkonäköä arvosteltaisi näin kovin sanankääntein kun toisten koteja täällä, ja voisin hyvin kuvitella että tuollaisessa ulkonäköketjussakin tulisi tuollaisia kommentteja että miltä itse näytät. Sama homma tuon palkan kanssa.

Vierailija
76/76 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä harmaita lattioita. Ne on kylmiä ja kalseita. Tuonnekin sopisi paljon paremmin joku vaalea puulattia.

Samaa mieltä. Kelopuun väristä, mutta muovisuus paistaa kilometrin päähän. Hirveä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi