Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä kodissa kaikki on valkoista ja Pinja, 34, rakastaa sitä: ”Kokeilin keittiöön harmaita tuoleja, mutta ei se vain toiminut”

Vierailija
09.01.2020 |

Pinjalla vaan on yksi erittäin paha tyylivirhe, joka rikkoo täydellisen sairaalalookin, hänen lattiansa on harmaat. Kyllähän "täydellisessä" valkoisessa kodissa vitivalkoiset kiiltävät kivilattiat.

https://www.iltalehti.fi/sisustus/a/7aad7e67-a686-4cda-b81b-3025ad8ce5d0

Nämä pinjat on muuten ensimmäisenä huutamassa uuden trendin nimiin, kun taas palataan värikkäämpiin trendeihin. Heille kun se muoti tärkein, ei väri.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Pinja ei saisi sisustaa niin kuin itse haluaa?

Entäs jos joku perheestä haluaisikin ihan muuta?

Entä jos onkin puoliso jolle Pinja on niin rakas ja tärkeä, että tämä saa vapaat kädet tehdä oman mielensä mukaisen sisustuksen?

Pinjan mies ja lapset sit ilmeisesti eivät ole niin tärkeitä, kun heitä ei tuossa sisustuksessa näy lainkaan? 

Oli siellä valkoinen puuhamatto vauvalle.

Vierailija
22/76 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuuhuone oli minusta kamala

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pikkulapsi perheessä voi olla noin paljon kynttilöitä?

eikö joku bloggaaja antanu lapset sijoitukseen

Vierailija
24/76 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole taidettu hirveästi miehen mielipidettä kysyä tuossa sisustuksessa. Tosin eipä nämä tärähtäneet sisustajanaiset taida koskaan kysyä kenenkään mieltymyksiä. Lapset saa luvan asua valkoisessa huoneessa parin valkoisen lelun kanssa ja mies saa juoda kaljansa valkoisella sohvalla, jossa on söpön pinkit tyynyt. Niin ihanaa ja kotoisaa.

Mitäs seuraa siitä, jos kysyy miehen mielipidettä? Aivan. Saat edelleen etsiä netistä, vertailla hintoja, mittailla ja ommella kaiken yksin. Paitsi että nyt et saa edes niitä tavaroita joista itse tykkäisit. Mies haluaa jonkin klassikkoauton keulasta muotoillun baaritiskin, mitä sitten etsit ulkomaalaisista verkkokaupoista pari viikkoa. Home-sisustuskyltin saa marketista aika paljon helpommin. Eli ymmärrän siinä mielessä.

Miehen mielipidettä kannattaa kysyä vain silloin, jos mies sitten osallistuu täysillä tavaroiden etsimiseen ja maksamiseen.

Vierailija
25/76 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä oli tosi hengetön ja teennäinen. En nähnyt siellä mitään mitä en olisi nähnyt jo tuhat kertaa aiemmin.

Samaa mietin, että on kuin kaupasta olisi haettu kaikki mikä on muotia ja laitettu esille. Olohuoneen verho roikkuu jotenkin rumasti tai on huonolaatuista kangasta.  Kylpyammekuva oli jo kaiken turhuuden huippu. Persoonatonta ja jotenkin mitäänsanomatonta. Näitä mahtuu 13 tusinaan, eikä jää edes mieleen. Pidän itse valkoisesta sisustuksesta, mutta mielestäni valkoinen sisustus kaipaa jotain pieniä väriläiskiä sekä kontrasteja. Kodissa pitää olla myös oman näköistä kerroksellisuutta sekä persoonallista jälkeä, joka kertoo asukkaasta.

Vierailija
26/76 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikö joku bloggaaja antanu lapset sijoitukseen

Antoi lapset pois että saa sisustaa rauhassa?

Vierailija
27/76 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylppärin kynttilät olivat naurettavia. Myötähäpeä iski heti.

Vierailija
28/76 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta tuomita toisten valintoja vaikka olisivat miten "massamaisia", mutta pieni naurunpurskahdus kun samppanjapullo kylpyammeessakin oli tietysti vitivalkoinen.

"Ei kiinnosta tuomita mutta tuomitsen silti."

Kaunis koti tuo minusta on. Ei persoonallinen, mutta kaunis.

Vierailija
29/76 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tylsä, persoonaton, valkoista mitäänsanomatonta massaa vyöryvä koti. Ei jatkoon.

Vierailija
30/76 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole taidettu hirveästi miehen mielipidettä kysyä tuossa sisustuksessa. Tosin eipä nämä tärähtäneet sisustajanaiset taida koskaan kysyä kenenkään mieltymyksiä. Lapset saa luvan asua valkoisessa huoneessa parin valkoisen lelun kanssa ja mies saa juoda kaljansa valkoisella sohvalla, jossa on söpön pinkit tyynyt. Niin ihanaa ja kotoisaa.

Noh, itse olen ainakin saanut/joutunut sisustamaan kotimme ilman miehen mielipidettä. Olen häneltä kyllä kysellyt asioista saamatta mitään irti kun hänelle ei tuollaisilla asioilla ole väliä. On siis aika luontaista että minä, jolle estetiikalla on väliä, olen sisustanut kotimme.

Vierailija
31/76 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs seuraa siitä, jos kysyy miehen mielipidettä? Aivan. Saat edelleen etsiä netistä, vertailla hintoja, mittailla ja ommella kaiken yksin. Paitsi että nyt et saa edes niitä tavaroita joista itse tykkäisit. Mies haluaa jonkin klassikkoauton keulasta muotoillun baaritiskin, mitä sitten etsit ulkomaalaisista verkkokaupoista pari viikkoa. Home-sisustuskyltin saa marketista aika paljon helpommin. Eli ymmärrän siinä mielessä.

Miehen mielipidettä kannattaa kysyä vain silloin, jos mies sitten osallistuu täysillä tavaroiden etsimiseen ja maksamiseen.

Sanoisin, että todella harvalla miehellä on niin huono sisustusmaku kun kuvailit. Itse asiassa en tunne yhtäkään sellaista miestä, mutta en tunne myöskään yhtään miestä, joka olisi valmis muuttamaan tuollaiseen kämppään. Ja jos muuttaisi, niin ei sinne kyllä kehtaisi ikinä kutsua ystäviä ja tuttavia, sillä siinä saisi kyllä Håkanin leiman otsaan samantien, oli lapsia tai ei.

Oliko sängyn päällä muuten pariskunnan kuva?

Vierailija
32/76 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, itse olen ainakin saanut/joutunut sisustamaan kotimme ilman miehen mielipidettä. Olen häneltä kyllä kysellyt asioista saamatta mitään irti kun hänelle ei tuollaisilla asioilla ole väliä. On siis aika luontaista että minä, jolle estetiikalla on väliä, olen sisustanut kotimme.

Ok.

Vierailija
33/76 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo ois ihan painajainen, hirveän täynnä tavaraa ja kaikkea tilpehööriä, tulis semmoinen "norsu posliinikaupassa" olo. Ja kyllähän nuo kuvat aika teennäiseltä näyttää, just asettelemalla aseteltu kaikki millilleen oikein kuvaan, vaikka pikkulapsiarjessa nuo kynttiläasetelmat sun muut saa kyllä kyytiä 😅 mut jos hän ja perhe viihtyy niin eihän siinä. Ilmeisesti hän viihtyy pölyhuiska kädessä puunaamassa paikkoja 😁

Vierailija
34/76 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok.

Pointtini oli vaan se, että kun näissä aina tuodaan esiin tuo "entä puoliso" -näkökulma, niin joskus voi olla niin että sitä puolisoa ei yksinkertaisesti kiinnosta millainen sisustus kotonaan on. Kaikkien kiinnostuksenkohteet eivät ole samanlaisia ja hyvä niin.

Vierailija
35/76 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis koti. Olisipa mukava nähdä palstamammojen omien kotien kuvat. 😊

Vierailija
36/76 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että todella harvalla miehellä on niin huono sisustusmaku kun kuvailit. Itse asiassa en tunne yhtäkään sellaista miestä, mutta en tunne myöskään yhtään miestä, joka olisi valmis muuttamaan tuollaiseen kämppään. Ja jos muuttaisi, niin ei sinne kyllä kehtaisi ikinä kutsua ystäviä ja tuttavia, sillä siinä saisi kyllä Håkanin leiman otsaan samantien, oli lapsia tai ei.

Oliko sängyn päällä muuten pariskunnan kuva?

No en minäkään ostele home-kylttejä. Ei pidä ottaa ihan kirjaimellisesti kaikkea. Pointti oli, että sisustaminen on todella kallista ja aikaa vievää puuhaa, joten miksi ottaa se työmäärä ja tehdä kaikki toisen sanelun mukaan?

Vierailija
37/76 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt koti oli stailattu kuvaajia varten ja todellakin toivon, että siellä olisi normaalisti hieman tavallisempaa. Että sieltä olisi raivattu ne tuhannen kynttilät kauas kaapin takanurkkaan, jouluvalot sängyltä pois, keittiön pöydällä ei olisi peiliä ja sitten sen sohvan viereisellä penkillä (mitä varten se on, ei siinä kukaan ainakaan istu) ei olisi jotain vinkin vonksin olevaa tarjotinta, jossa on joku pölynkerääjä, ruokapöydän tuoleissa ei olisi jotain lampaanraatoja ja muutenkin kaikki olisi normaalimmin. Lapsilla, vauvallakin, olisi värikkäämpiä leluja ja vaaralliset asetelmat olisivat vain ikävä muisto.

Vierailija
38/76 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva koti. Vähän persoonaton vaan. Haluaisin kyllä tuon ammeen! :D

Jotenkin tuo pelkkä vaaleanpunainen ei toiminut valkoisen kanssa. Joku tummempi lisäväri vaikka musta tai tummempi vaaleanpunainen/violetti  tms sopisi sekaan.

Vierailija
39/76 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo takka on tosi typerässä kohdassa ja todella ruma. Ei TAKKA saa olla mikään teräväkulmainen laatikko.

Vierailija
40/76 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuo ois ihan painajainen, hirveän täynnä tavaraa ja kaikkea tilpehööriä, tulis semmoinen "norsu posliinikaupassa" olo. Ja kyllähän nuo kuvat aika teennäiseltä näyttää, just asettelemalla aseteltu kaikki millilleen oikein kuvaan, vaikka pikkulapsiarjessa nuo kynttiläasetelmat sun muut saa kyllä kyytiä 😅 mut jos hän ja perhe viihtyy niin eihän siinä. Ilmeisesti hän viihtyy pölyhuiska kädessä puunaamassa paikkoja 😁

Kampaatko tukkasi jos menet valokuvattavaksi ja vaihdatko nätit vaatteet?

En ymmärrä miksi aina jaksetaan naureskella noille asetelmakuville? Ei se kuvaaja nyt ole yllättäen ovelle tullut. Totta kai kaikki siivotaan ennen sitä ja lelut kerätään. Mikä siinä on niin hassua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan