Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Makuuhuoneeni nurkassa hurisee Z9PE-D12-pohjainen kotipalvelin. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
09.01.2020 |

Siinä on enemmän muistia (256 gigatavua) kun joissakin tietokoneissa SSD:tä. Ja ne kaksi Xeon E5-prossua... aijai sentään.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksoi? MItä teet sillä?

Täytyy sanoa, että viimeksi vuonna 2013 oli minulla jotain kunnollista tietoa tietokoneiden tehoista... On aika hurahtanut ohi. Käytän puolison vanhaa pelikonetta, pian taidan taas saada uuden :D

Vierailija
2/22 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako se tehdä pullataikinan? Jos ei niin.....eipä siitä mulle mitään hyötyä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko maksoi? MItä teet sillä?

Täytyy sanoa, että viimeksi vuonna 2013 oli minulla jotain kunnollista tietoa tietokoneiden tehoista... On aika hurahtanut ohi. Käytän puolison vanhaa pelikonetta, pian taidan taas saada uuden :D

N. 3500 euroa. Käyttötarkoitusta en kerro.

Vierailija
4/22 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko saman suomeksi?

Vierailija
5/22 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako se tehdä pullataikinan? Jos ei niin.....eipä siitä mulle mitään hyötyä ole.

Ei mutta se osaa nostattaa taikinan jos kulhon asettaa tuulettimen eteen ja kuormittaa konetta täysillä.

Vierailija
6/22 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mutta se osaa nostattaa taikinan jos kulhon asettaa tuulettimen eteen ja kuormittaa konetta täysillä.

Kiva😊

Vierailija
7/22 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kysyä eikö sinulla todellakaan ole elämässäsi mitään sisältöä, kun täytyy tuollaisella päteä?

Vierailija
8/22 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntelisi makuuhuoneen nurkassa mitän konetta. Itse vuokraan palveluntarjoajalta kapasiteettia tarpeen mukaan.

Vierailija
9/22 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopsy?

Vierailija
10/22 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuuntelisi makuuhuoneen nurkassa mitän konetta. Itse vuokraan palveluntarjoajalta kapasiteettia tarpeen mukaan.

Miksi?

Vierailija
11/22 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Koska pyöritän vauvapalstaa ja taon sillä fyffeä.

Vierailija
12/22 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla murisee nurkassa kaksi rotikkaa, kaapissa olutta. Joten voin provota täällä se on ainoa mitä minä haluan.

Vierailija
13/22 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko miten typerältä kun tajuat maksaneesi moninkertaisen hinnal tuosta intelpohjaisesta paskasta sen sijaan että olisit ostanut ryzeneita?

Vierailija
14/22 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kalapuikko-maksamakkara-makaryllikeitto ranskanperunoilla hyvää ja raikasta ravintoa?

Vierailija
15/22 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla murisee nurkassa kaksi rotikkaa, kaapissa olutta. Joten voin provota täällä se on ainoa mitä minä haluan.

Jo on aikoihin eletty jos sul tosiaan on kaksi Camilla B-B:tä nurkassa murisemassa.

Vierailija
16/22 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostutko ajatuksesta lowettaa tuollaisen palvelimen hurinassa?

Vierailija
17/22 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko miten typerältä kun tajuat maksaneesi moninkertaisen hinnal tuosta intelpohjaisesta paskasta sen sijaan että olisit ostanut ryzeneita?

Joo, sen takiahan kaikki palvelinkeskukset ovat pullollaan ryzen-rautaa. Eiku..?!?!!

Vierailija
18/22 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Koska oman palvelimen pyörittäminen on vähän turhan ysäriä.

Vierailija
19/22 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Koska oman palvelimen pyörittäminen on vähän turhan ysäriä.

Voi olla mutta on siinä omat etunsa.

Vierailija
20/22 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Knottina?