Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen aikoo ottaa voimaannuttavan sonninrenkaan nenään, miten estän kun järkipuhe ei uppoa?

Vierailija
09.01.2020 |

En enää tämän jälkeen voi viehättyä hänestä seksuaalisesti ja kerroin asian hänelle. Aikoo silti ottaa lävistyksen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät siihen ison abloyn munalukon roikkumaan ja heität avaimen roskiin.

Vierailija
22/28 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ole olemassa sinua miellyttääkseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei ole olemassa sinua miellyttääkseen.

Niinhän se näyttäisi nyt luulevan, mutta eiköhän tuohon ehdi vielä puuttumaan.

Vierailija
24/28 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot näitä miehiä. Annatko naisesi edes leikkauttaa hiuksiansa lyhyiksi, kun et sitten enää viehätys seksuaalisesti. Jokainen tehköön omalle keholleen mitä tahtoo. Se on minun mielipide. Jos minun puoliso alkaisi määräillä ulkonäköasioissa, niin en kauan katselisi. Laitan lävistyksiä minne haluan, niin paljon kuin haluan, leikkaan ja värjään hiuksiani ihan miten haluan, meikkaan tai olen meikkaamatta ja leimojakin voin ottaa ihooni, kun huvittaa.

Vierailija
25/28 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaa itse laittaa sellainen julmetun kokoinen teräksinen prinssi albertti koru terssin koristeeksi.

Vierailija
26/28 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhkaa itse laittaa sellainen julmetun kokoinen teräksinen prinssi albertti koru terssin koristeeksi.

Hyi s aatana. Mun heppiin ei ainakaan lyödä mitään reikiä eikä rautoja. Kuka noin kipeän jutun tekee vapaaehtoisesti?

Vierailija
27/28 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä häntä nenästä.

Vierailija
28/28 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä rumuutta kantaja näe ( muuta kuin peilistä) mutta vastaantulijoille ja kanssaihmisille lapsellisuuden osoitus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan