Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voivatko hetero mies ja nainen olla vain ystäviä keskenään?

Vierailija
09.01.2020 |

?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut voivat, toiset eivät.

Jos yksilö on sellainen, että kokee seksuaalista vetoa kaikkia vastakkaista sukupuolta olevia heteroita kohtaan, niin ei varmasti onnistu.

Vierailija
42/52 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voivat olla. Itsellä on ollut useita hyviä miesystäviä vuosien varrella, eikä kummaltakaan puolelta ole liittynyt mitään muuta ystävyyteen.

Kummaltakaan puolelta? 😆😆😆

Nii, eihän tuota voi toinen ihminen mitenkään tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut voivat, toiset eivät.

Jos yksilö on sellainen, että kokee seksuaalista vetoa kaikkia vastakkaista sukupuolta olevia heteroita kohtaan, niin ei varmasti onnistu.

Ei kai seksuaalinen vetovoima ja kaveruus ole toisiaan poissulkevia?

Vierailija
44/52 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Minulla oli joskus parikymppisenä oikein hyvä kaveri joka nyt sattui olemaan heteromies, kävimme paljon yhdessä baarissa ja olin näiden iltojen päätteeksi usein öitä hänen luonaan kun asui ihan keskustassa. Koskaan en häneen mitään vetoa muuten tuntenut ja hänellä oli toisella paikkakunnalla tyttöystävä joka oli tosi mukava tyyppi eikä ainakaan minulle asti koskaan välittynyt, ettei ystävyytemme olisi ollut hänelle ok.

Ja tiedän että hän tiesi koska kuulin ystäväni useinkin kertovan puhelimessa että olen hänen luonaan yötä ja ystävystyin ajan myötä tuon tyttöystävänsäkin kanssa.

Tämä kuvio päättyi kun muuttivat yhteen sinne tyttöystävän paikkakunnalle ja kieltämättä nyt kun olen ollut jo pitkään itsekin naimisissa tuntuisi tuollainen suhde omituiselta, kahden keskeiset baari-illat ja yökyläilyt ei ainakaan tulisi enää kysymykseen... Mutta noin muuten kantani ei ole acioliiton myötä muuttunut.

Vierailija
45/52 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa tämä.

Vierailija
46/52 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla. Mies ja nainen jotka ovat ns yståviä käyvät oikeasti teerenpeliä ja ennemmin tai myöhemmin toinen, yleensä mies, haluaa sitten muutakin.

Vierailija
47/52 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on todella outo kysymys. Vauvapalstalla vakioaihe, mutta missään muualla en ole törmännyt koko kysymykseen. Tuntuu, että av:lla osa porukasta elää jossakin ihan ihmeellisessä maailmassa. Siinä maailmassa, missä me normaalit ihmiset elämme, ei ole mitään jaotteluja joihinkin ihmeellisiin naisten ja miesten leireihin.

Luuletko että tuolla livenä sanotaan ääneen kaikki mitä ajatellaan?

Vierailija
48/52 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-aviomieheni on nykyään paras ystäväni. Mikään intohimon multihuipentuma parisuhteemme ei koskaan ollut, mutta kun muuten viihdymme hyvin yhdessä, niin ystävyys on säilynyt jo vuosia ja vuosia. Suhteemme itse asiassa toimii nyt paljon paremmin kuin parisuhteena ikinä.

Vierailija
49/52 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voivat olla. Itsellä on ollut useita hyviä miesystäviä vuosien varrella, eikä kummaltakaan puolelta ole liittynyt mitään muuta ystävyyteen.

Lisään tähän että yhden miehen mukaan olen "liian mukava" nainen ettei mua kannata tuhlata seksiin.

No höpö höpö, puolison pitää olla nimenomaan liian mukava eli ihana, silloin seksikin on kivaa. Tuo mies ei vain oikeasti tunne mltään vetoa sinuun naisena.

Vierailija
50/52 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystäväni ja oikeastaan paras ystäväni on mies, ollaan tunnettu lapsuudesta asti. Meillä ei ole koskaan ollut välillämme mitään seksuaalista, ainoastaan ystävyyssuhde. Muistan tosin yläasteaikaan kun jouduimme vanhemmillemme ja muille kavereille vakuuttamaan että ollaan vain ystäviä, eihän sitä kukaan uskonut. No, niin tai näin, uskokoot kuka mitä haluaa. Me ollaan kuin paita ja perse ystävinä ja näin se jatkuu hautaan asti. :)

Vierailija
51/52 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla! Olemme juuri sitä vaimoni kanssa. Harmi!

Vierailija
52/52 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla. Mies ja nainen jotka ovat ns yståviä käyvät oikeasti teerenpeliä ja ennemmin tai myöhemmin toinen, yleensä mies, haluaa sitten muutakin.

Mitä sitten vaikka haluaa? Jos sovitaan ystävyydestä, se on ystävyyttä. Ajatukset taas on jokaisen oma yksityisasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan