Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aikuiseen naiseen voi tehdä hyvän vaikutuksen?

Vierailija
09.01.2020 |

Olen siis kohtelias ja asiallinen ja ihan kohtalaisen näköinen, vakavarainen ja mulla on ihan hyvä koulutus ja työpaikka. Olen kuitenkin nörtähtävä ja hieman ujo. Olen ihastunut yhteen hieman alle 60-vuotiaaseen fiksuun ja hieman konservatiiviseen naiseen. Miten voisin saada hänet omakseni?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt tiedä enää mitä  pitäisi vanhempien naisten mies mieltymyksistä ajatella. Oon lukenut kymmeniä sivuja keskusteluja missä vanhemmat naiset on kertoneet että ei heille kelpaa kuin huomattavan paljon nuoremmat miehet ja samalla he solvaavat miehiä joita kiinnostavat itseään nuoremmat naiset.  Oman ikäiset miehetkin on ihan mahdoton ajatus, niissä ei oo enää mitään kiinnostavaa, puhumattakaan itseään vanhemmista miehistä. Omaishoitajaksi vaan joutuisi. Täällä taas kerrotaan että nuoremmat miehet onkin ihan kakaroita ja ei missään nimessä käy. Lapsenvahdiksi vaan joutuisi.

Ilmeisesti minkään ikäinen  mies ei sit ole sopiva kun nainen tulee tiettyyn ikään?

Kun nainen puhuu parisuhdekelpoisesta nuoremmasta miehestä se on kyllä yleensä 5-10 vuotta nuorempi. Ei 25 vuotta nuorempi niin kuin tässä tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi