Pitkä tasainen ”tylsä” parisuhde - ja ero?
Oletko lopettanut tälläisen pitkäm, vakavan parisuhteen etsiäksesi jotain uutta ja jännittävää ?miten kävi? Itse harkitsen, mutta pelkään menettäväni hyvän miehen ja saavani hyvin vähän vastineeksi riskilleni.
N29
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on lapsi, joka vaikuttaa tietysti paljon päätökseeni. Elämä on muutenkin aika kamalaa nyt siinä mielessä, ettei minulla ole elämää. Käyn töissä, hoidan lasta, nukun ja sama alkaa alusta.
Ap
Kuulostaa siltä, että ehkä sinua kyllästyttää enemmän elämä kuin mies. Juttele hänen kanssa, kerro mitä kaipaisit enemmän elämääsi, esim. tarve omaan aikaan.
Juuri näin. Ihmisillä on paha tapa projisoida oma paha olonsa parisuhteen syyksi. Esim. parhaan kaverinin vaimo oli vakaasti päättänyt erota kun avioliitto oli kuulemma umpitylsä. Onneksi mies sai hänet houkuteltua parisuhdeterapiaan. Parin käynnin jälkeen vaimo tajusi että hänen oma elämänsä oli jämähtänyt ja hän kaipasi vain henkilökohtaista muutosta. Sen myös sai aikaan opiskelun ja työpaikan vaihdoksen muodossa ja nyt ovat seitsemän vuotta tuon jälkeen edelleen tyytyväisinä yhdessä.
Ap lla ei tule mieleen että hänen miehellään voi olla myös tylsää ap n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on lapsi, joka vaikuttaa tietysti paljon päätökseeni. Elämä on muutenkin aika kamalaa nyt siinä mielessä, ettei minulla ole elämää. Käyn töissä, hoidan lasta, nukun ja sama alkaa alusta.
Ap
Ajattele jotkut eroaa kun vaikeasti sairas ja haastava lapsi tai alkoholisoitunut hakkaava mies.
Ajattele..niiden elämä on jännää..tuleeko turpaan ? saako lapsi huutokohtauksen kaupassa?
Hommaa panokaveri.
Pidä kiva perhe
Saat pettämisestä jännitystä ja jos jäät kiinni ..ei tarvi tehdä vaikeita valintoja:)
Ootko ap teiniäiti.
Panit ilman kumia ja nyt on mies ja lapsi?
Tunnusta?
Lapsellas on sit kivaa vaihteluu.
Äitillä on uus ystävä joka vuosi:)
Vierailija kirjoitti:
Hommaa panokaveri.
Pidä kiva perhe
Saat pettämisestä jännitystä ja jos jäät kiinni ..ei tarvi tehdä vaikeita valintoja:)
Suosittelen tätä. Jos ei kerran saa erota, niin ainakin voi saada potkua elämään.
Ap huuhuu...?
Anna mennä vaan 30veeYHOO saa kullia vaikka joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Minä erosin tällaisesta suhteesta. En ole katunut ollenkaan, vaikka pitkään mietin ja pelotti lähteä. Nyt mietin, miksen lähtenyt jo aiemmin.
Uskon että itselläkin kävisi näin. Silti pelottaa päästää irti.
Ap
jännä elämä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ajattele jotkut eroaa kun vaikeasti sairas ja haastava lapsi tai alkoholisoitunut hakkaava mies.
Ajattele..niiden elämä on jännää..tuleeko turpaan ? saako lapsi huutokohtauksen kaupassa?
Niin ap:lla on turvallinen perhe..mies joka on uskollinen ja rakastanut teinistä asti ,sekä terve lapsi
mut pill.ulla on oma mieli.
Ei kukaan huoli rupsahtanutta yyhoota muut kuin jämämiehet
Vierailija kirjoitti:
Ootko ap teiniäiti.
Panit ilman kumia ja nyt on mies ja lapsi?Tunnusta?
No tämä ei varsinaisesti vastausta antsaisisi, mutta vastaan kuitenkin. Yhdessä oltiin 5 v ennen lapsen saantia ja naimisiinkin ehdittiin hyvin ennen lapsen alulle laittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä erosin tällaisesta suhteesta. En ole katunut ollenkaan, vaikka pitkään mietin ja pelotti lähteä. Nyt mietin, miksen lähtenyt jo aiemmin.
Ap
Ehkä et löydä koskaan elämäsi rakkautta.
Panet ympäriinsä ja joudut tyytymään lihavaan tuppikulliin tai jakamaan persettä paremmanpuutteessa olevalle alfalle
Katso peiliin näkyykö siellä Maisa Torppa..jos näkyy ..niin HITTOJAKO SIELLÄ VIELÄ ODOTAT?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko ap teiniäiti.
Panit ilman kumia ja nyt on mies ja lapsi?Tunnusta?
No tämä ei varsinaisesti vastausta antsaisisi, mutta vastaan kuitenkin. Yhdessä oltiin 5 v ennen lapsen saantia ja naimisiinkin ehdittiin hyvin ennen lapsen alulle laittoa.
Tämä siis oikea ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Panet ympäriinsä ja joudut tyytymään lihavaan tuppikulliin tai jakamaan persettä paremmanpuutteessa olevalle alfalle
Katso peiliin näkyykö siellä Maisa Torppa..jos näkyy ..niin HITTOJAKO SIELLÄ VIELÄ ODOTAT?
No tämä ei varsinaisesti vastausta antsaisisi, mutta vastaan kuitenkin,Olen hieman pyöreä ,vaalea naapurin tytön näköinen ja tissit ja maha jäi roikkumaan synnytyksen jäljiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No tämä ei varsinaisesti vastausta antsaisisi, mutta vastaan kuitenkin,Olen hieman pyöreä ,vaalea naapurin tytön näköinen ja tissit ja maha jäi roikkumaan synnytyksen jäljiltä.
Tämä siis oikea ap
Pa.nettaa kirjoitti:
jännä elämä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin ap:lla on turvallinen perhe..mies joka on uskollinen ja rakastanut teinistä asti ,sekä terve lapsi
mut pill.ulla on oma mieli.
Ei kukaan huoli rupsahtanutta yyhoota muut kuin jämämiehet
Uskon että itselläkin kävisi näin. Siksi pelottaa päästää irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vau! Oletko selvänäkijä?? Kuvailit minut lähes täydellisesti!
Oikea AP
AREYOUMYDAD? kirjoitti:
Sitte kun ei laillani kaipaa parisuhdetta, voi miestä vaihtaa vuoden välien jotta saa taas uutuuden jännityksen, jos sellaista kaipaa. Pitkää parisuhdetta en kaipaa tai etsi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
AREYOUMYDAD? kirjoitti:
Sitte kun ei laillani kaipaa parisuhdetta, voi miestä vaihtaa vuoden välien jotta saa taas uutuuden jännityksen, jos sellaista kaipaa. Pitkää parisuhdetta en kaipaa tai etsi.
Ap
Vau! Oletko selvänäkijä?? Kuvailit minut lähes täydellisesti!
Oikea AP
Ilman sitä lasta voisit tehdä mitä lystää. Mutta lapsen takia koeta löytää elämääsi muuta menoa ja meininkiä kuin vieras mulkku.