Jos treffipalstan nainen kertoo profiilissaan olevansa "räväkkä", niin miten suhtautuisit?
Kommentit (52)
Olisko naispuolinen ulisija parempi?
"Byyhyyy! mulla ei ole miestä (itkupotku)
mä syrjäydyn yhyyyyy!"
Olen katsonut elokuvan Kuinka äkäpussi kesytetään, joten ei syytä huoleen.
Vierailija kirjoitti:
Olisko naispuolinen ulisija parempi?
"Byyhyyy! mulla ei ole miestä (itkupotku)
mä syrjäydyn yhyyyyy!"
Miten olisi ihan normaali, fiksu nainen? Sellainen, joita on 95% naisista vauvapalstan ulkopuolella.
Mielikuva ei todellakaan ole positiivinen:D Toki räväkkä voi tarkoittaa sitäkin että on riuska nainen joka tarttuu toimeen eikä pelkää liata käsiään mutta harvemmin
Entä jos nainen sanookin olevansa ns. hajuton ja mauton? Rauhallinen, eikä voimakkaita mielipiteitä asiasta kuin asiasta. Tuleeko siitä kynnysmattofiilis?
Tärkeintä on että on ilmoituksessa rehellinen. Räväkäksi itseään kuvaava nainen tuskin on minun makuuni mutta jotkut kaverini nimenomaan haluavat "eläväisen" naisen. Räväkkä ihminen tod. näk. pitäisi minua tolkuttoman tylsänä.
Ei sovi kaltaiselleni tavismiehelle, next.
Riippuu iästä.
Jos nuori nainen ilmoittaa olevansa räväkkä = tyhmä, rasittava ja raskas elämänkoulu
Keski-ikäinen räväkkä = sivistymätön pubiruusu, mutta voi olla silti rento ja mukava
Vanha räväkkä = voi olla mitä vaan, ja jossain 7-kymppisten kerhossa räväkkyys voi olla vaikka eloisuutta ja elämäniloa, matkustelee ja nauttii edelleen elämästä jne. Eli ei välttämättä kerro henkilön älystä, sivistyneisyydestä tai käytöksestä mitään
Miksiköhän miehiä ärsyttää, että nainen on tarmokas, rohkea ja omapäinen?
En tiedä montakaan, joka tituleeraisi itseään räväkäksi, mutta kaverina katson mieluummin ihmistä joka on räväkkä kuin esim. ruikuttaja, apaattinen tai nynny pärsseennuolija.
Ylipäänsä jos on niin vaikea saada ihmissuhteita että joutuu turvautumaan nettiin, niin kantsisko olla hieman suvaitsevaisempi ja avoimempi? Meinaan jos haluaa tutustua ihmisiin?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos nainen sanookin olevansa ns. hajuton ja mauton? Rauhallinen, eikä voimakkaita mielipiteitä asiasta kuin asiasta. Tuleeko siitä kynnysmattofiilis?
En tiedä muista, mutta itselleni naisena tuosta tulee mielikuva vain rauhallisesta ja sovinnaisesta ihmisestä.
Ehkä ”väritön”, mutta en oleta kynnysmatoksi. Ei itseasiassa tulisi edes mieleenkään, että olisi kynnysmatto.
Hajuton ja mauton, rauhallinen ihminen voi olla henkisesti vahva ja arvonsa tunteva, ja näennäisesti vahva räväkkä ihminen voi olla oikeasti rajaton kynnysmatto joka ei arvosta itseään.
Vittusaatanaa huutava kiukuttelija, joka paiskoo ovia, jos olet keittänyt kahvin väärin.
Älä lähde sinne.
Ei tule näitä seurattua joten onko miehilläkin sama räväkkä ja jos on niin mitä tarkoittaa ? Tai joku vastaava :D
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä millainen henkilö hakee ja ketä haetaan. Itse olen M37, rauhallinen ja harmoniaa rakastava ihminen. En voisi kuvitellakaan olevani yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei osaa olla paikallaan, huutaa ja kiukuttelee jne.
Omasta mielestään räväkkä = kauhea kalatus, kälätys ja käkätys jatkuvasti, kertoo omat ja muiden asiat jokaiselle, janoitsee draamaa elämäänsä, jos lapsia niin monelle isälle, hiukset mustat/punaiset/violetit tai joku sekoitus näistä, vaatetyyli jäänyt teiniaikoihin tai sitten rokkityyli, kiroilee, todennäköisesti polttaa ja juo.
Vierailija kirjoitti:
Ei ärsytä lainkaan, mutta sitä ei tässä nyt kysytty. Räväkkä = huonotapainen rääväsuu, haisee vanhalle tumppitölkille, ääni käheä alkosta ja huutamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Nuo eivät ole minusta räväkän synonyymejä. Itserinnastan räväkkyyden röyhkeyteen ja huonoihin tapoihin, jolloin skippaan profiilin.
Joo ei. Jokainen vähänkään viisas mies ja nainen juoksee karkuun jos joku kertoo olevansa räväkkä. Se ei yleensä tarkoita mitään hyvää.
Muutenkin kuin treffipalstalla.
Siirtyisin kiireesti seuraavaan tarjokkaiseen, kuten varmaan kaikki miehet kaikkein epätoivoisimpia lukuun ottamatta. Räväkkyys on vähän kuin kouvolatukka: Miehet inhoavat ja toiset naiset rakastavat.