Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pientä oivallusta kaipaisin ja apua.

Vierailija
08.01.2020 |

Olen 29v, työttömänä ollut jo 2 vuotta ja aika yksinäinen. Päivät ovat pitkiä ja olen kotona, tulee ainoastaan lenkki tehty päivittäin. Kun työt loppuivat aloin heti lihoamaan kun ei tule hyötyliikunta mistään.

Koti on aina siisti, astioita ei kerry, eli kotitöitä ei ole, ei ole sosiaalista elämää, joten ei ole syytä mennä ulos.
Syön kyllä terveellisesti, inhoan valmiit ruuan, karkit, sipsit. Ruokapäiväkirjalla netissä laskin että tulee aina 300kcal ylimääräistä päivisin ja siksi lihoon. Tämä kertyy pelkästä ylimääräisesti jogurtista, munakkaasta tai voileivästä.

Kun en liiku yhtään ja näköjään elämäni on kotona niin kuinka vähän minun pitäisi oikein syödä? Voisko joku auttaa? 169/cm/83kg.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä syödä vähän, vaan oikeanlaista ruokaa. Ehkä lenkkiä voisi pidentää tai tehdä illalla toinen pienempi lenkki?

Vierailija
2/7 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule aivan järkyttävä nälkä jos lenkkeilen liikaa. Masentaa entistä enemmän olla yksin ulkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi itsellesi sopiva koira seuraksi :)

Vierailija
4/7 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan tuon jo itse sanoit, että jogurtti nyt ekana veke.

Sinulla ei ole oikeasti mitään syytä olla hilaamatta itseäsi esim uimahallille, tanssitunneille tai jumppaan.

Vierailija
5/7 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole allerginen niin kannatan koiraa. Parempi kuin yksikään ihminen, vie ulos, pitää seuraa, voi opettaa vaikka ja mitä.

Vierailija
6/7 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan tuon jo itse sanoit, että jogurtti nyt ekana veke.

Sinulla ei ole oikeasti mitään syytä olla hilaamatta itseäsi esim uimahallille, tanssitunneille tai jumppaan.

Joo yök älä missään nimessä syö jogurttia!

Vierailija
7/7 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule aivan järkyttävä nälkä jos lenkkeilen liikaa. Masentaa entistä enemmän olla yksin ulkona.

Anteeksi vahinkomiinuksesta. Luulin, että tämä oli neuvo, mutta sehän taisi kirjoitustavasta päätellen olla aloittajan kommentti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän