Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kaunis? (testi)

Vierailija
08.01.2020 |

Mitä saat tulokseksi tästä testistä?

Ota kuva itsestäsi suoraan edestä päin mielellään hiukset ponnarilla tai niin, että kasvot näkyvät kunnolla. Laita viivat tarkasti oikeille kohdille. Ilmoita tuloksesi?

https://www.prettyscale.com/

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa vaan kuvanne tuonne, voitte päätyä peräpukamavoiteen malliksi (ilman palkkiota) tai pahempaa.

Vierailija
22/28 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, sain tulokseksi vain 65 ÷ kaunis... liian pieni leuka ja silmien väli on pitkä. Kiva tietää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testi on toteutettu sen perusteella mitä yleensä pidetään kauniina. Eli julkkisten kasvojen mittasuhteita mitattu ja sitä kautta saatu tilastotietoa siitä minkälaiset mittasuhteet yleisesti ottaen mielletään kauniiksi.

-no miks toi nnäyttää joillain kuvilla mulla joku 100 pros ja joillain kuvilla 50 pros? :'DDDDDDDDD

En tiedä. Ehkä et ole ottanut joitakin kuvia oikein. Oletko laittanut sinne vinoja kuvia? Tai sitten merkinnyt pyydetyt kohdat välillä epätarkasti.

Vierailija
24/28 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarvii testiä tietääkseni tuota. Viimeisin saamani palaute oli, että olen ruma, vanha kaljuuntuva ukko. :) Mutta eipä tuo  testi taida miehille ollakaan suunnattu.

-M28

On se miehillekin. Siinä voi valita joko female tai male. Molemmilla hieman eri kriteerit.

Aha, en vaivautunut avaamaan linkkiä. En kyllä uskalla ladata omia kuvia pilveen joka tapauksessa.

Vierailija
25/28 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarvii testiä tietääkseni tuota. Viimeisin saamani palaute oli, että olen ruma, vanha kaljuuntuva ukko. :) Mutta eipä tuo  testi taida miehille ollakaan suunnattu.

-M28

On se miehillekin. Siinä voi valita joko female tai male. Molemmilla hieman eri kriteerit.

Aha, en vaivautunut avaamaan linkkiä. En kyllä uskalla ladata omia kuvia pilveen joka tapauksessa.

Nämä ihmiset jotka pelottelevat ovat todennäköisesti tehneet itse testin ja pettyneet tulokseen.

Vierailija
26/28 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm...

Pidän itseäni kauniina ja sain tulokseksi 83 %. Olin tottakai tyytyväinen. :D

Sitten latasin testattavaksi mielestäni kauneimman kasvokuvan, jonka löysin pinterestistä ja se sai 76 %. Kritiikkinä mm. "long face" vaikkei mielestäni ole.

Että se siitä...

Vierailija
27/28 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä naama ja epäsymmetriset kasvot. Siinäpä analysoivat.

Mulla samat! En kyllä muutenkaan lataisi kuvaa mihinkään

Vierailija
28/28 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen turhamainen , hieman epävarma ja mielelläni myös kuulen olevani kaunis. Mutta, inhoan kuinka tietojani kalastellaan. Näissä asioissa ilmaisia lounaita ei taida olla, joku vain kärkkyy dataasi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi