Oletko kaunis? (testi)
Mitä saat tulokseksi tästä testistä?
Ota kuva itsestäsi suoraan edestä päin mielellään hiukset ponnarilla tai niin, että kasvot näkyvät kunnolla. Laita viivat tarkasti oikeille kohdille. Ilmoita tuloksesi?
Kommentit (28)
Aika jännä, sain tulokseksi vain 65 ÷ kaunis... liian pieni leuka ja silmien väli on pitkä. Kiva tietää...
Vierailija kirjoitti:
Testi on toteutettu sen perusteella mitä yleensä pidetään kauniina. Eli julkkisten kasvojen mittasuhteita mitattu ja sitä kautta saatu tilastotietoa siitä minkälaiset mittasuhteet yleisesti ottaen mielletään kauniiksi.
-no miks toi nnäyttää joillain kuvilla mulla joku 100 pros ja joillain kuvilla 50 pros? :'DDDDDDDDD
En tiedä. Ehkä et ole ottanut joitakin kuvia oikein. Oletko laittanut sinne vinoja kuvia? Tai sitten merkinnyt pyydetyt kohdat välillä epätarkasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvii testiä tietääkseni tuota. Viimeisin saamani palaute oli, että olen ruma, vanha kaljuuntuva ukko. :) Mutta eipä tuo testi taida miehille ollakaan suunnattu.
-M28
On se miehillekin. Siinä voi valita joko female tai male. Molemmilla hieman eri kriteerit.
Aha, en vaivautunut avaamaan linkkiä. En kyllä uskalla ladata omia kuvia pilveen joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvii testiä tietääkseni tuota. Viimeisin saamani palaute oli, että olen ruma, vanha kaljuuntuva ukko. :) Mutta eipä tuo testi taida miehille ollakaan suunnattu.
-M28
On se miehillekin. Siinä voi valita joko female tai male. Molemmilla hieman eri kriteerit.
Aha, en vaivautunut avaamaan linkkiä. En kyllä uskalla ladata omia kuvia pilveen joka tapauksessa.
Nämä ihmiset jotka pelottelevat ovat todennäköisesti tehneet itse testin ja pettyneet tulokseen.
Hmmm...
Pidän itseäni kauniina ja sain tulokseksi 83 %. Olin tottakai tyytyväinen. :D
Sitten latasin testattavaksi mielestäni kauneimman kasvokuvan, jonka löysin pinterestistä ja se sai 76 %. Kritiikkinä mm. "long face" vaikkei mielestäni ole.
Että se siitä...
Vierailija kirjoitti:
Pitkä naama ja epäsymmetriset kasvot. Siinäpä analysoivat.
Mulla samat! En kyllä muutenkaan lataisi kuvaa mihinkään
Olen turhamainen , hieman epävarma ja mielelläni myös kuulen olevani kaunis. Mutta, inhoan kuinka tietojani kalastellaan. Näissä asioissa ilmaisia lounaita ei taida olla, joku vain kärkkyy dataasi.
Laittakaa vaan kuvanne tuonne, voitte päätyä peräpukamavoiteen malliksi (ilman palkkiota) tai pahempaa.