Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko kaunis? (testi)

Vierailija
08.01.2020 |

Mitä saat tulokseksi tästä testistä?

Ota kuva itsestäsi suoraan edestä päin mielellään hiukset ponnarilla tai niin, että kasvot näkyvät kunnolla. Laita viivat tarkasti oikeille kohdille. Ilmoita tuloksesi?

https://www.prettyscale.com/

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tulokseksi You are pretty (86%)

Good face shape

Normal forehead size

Good interocular distance

Nose too wide for face

Normal mouth size

Normal chin

Good face symmetry

Iso nenä pilaa kyllä todellisuudessa kaiken...

Vierailija
2/28 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon olevani todella kaunis, mutta en halua laittaa kuvaani mihinkään epämääräisiin kuvapalveluihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

83%

You are pretty!

Prominent Features

Good face shape

Normal forehead size

Good interocular distance

Good nose for face

Mouth too small for nose

Normal chin

Good face symmetry

Vierailija
4/28 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

95% beautiful. Tosiasiassa olen mitäänsanomaton tavis. Mutta joo, on mun naama aika symmetrinen eikä ole varsinaisesti isompia kauneusvirheitä. Eipä vaan ole mitään erityisen nättejä piirteitäkään.

Vierailija
5/28 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon saavani huonon tuloksen, mutten minäkään halua laittaa pärstääni kuvasivuille.

Vierailija
6/28 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä naama ja epäsymmetriset kasvot. Siinäpä analysoivat.

Vierailija
7/28 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan kasvokuvat, piirteenne menevät suoraan arkistoon. Ip-osoitteen kanssa.

Vierailija
8/28 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti näinä kasvontunnistusaikoina tosi kiva juttu.

Vierailija
9/28 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

95% beautiful. Tosiasiassa olen mitäänsanomaton tavis. Mutta joo, on mun naama aika symmetrinen eikä ole varsinaisesti isompia kauneusvirheitä. Eipä vaan ole mitään erityisen nättejä piirteitäkään.

Tavalliset ja ei erottuvat piirteethän ne ovatkin kauneimpia. Yleensä selkeästi erottuvat ja erikoiset piirteet ovat niitä rumentavia tekijöitä.

Vierailija
10/28 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ilman testiäkin että en ole.

Vierailija
11/28 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä monia naisia jotka ei kasvoiltaan ole niinkään kauniita, mutta kroppa, hiukset ja meikki tekee paljon

Vierailija
12/28 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne vaan kasvokuvat, piirteenne menevät suoraan arkistoon. Ip-osoitteen kanssa.

Sivulla ainakin väitetään ettei kuvia tallenneta mihinkään laitteen ulkopuolelle.

Vierailija
13/28 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööh... toi on vähän huono jos se kuva ei oo ihan ns tollee oikea-oppisesti otettu :'''DDDDDDDDD lisäks toi ei mittaa ulkonäkä, vaan mittasuhteita.

Vierailija
14/28 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivulla ainakin väitetään ettei kuvia tallenneta mihinkään laitteen ulkopuolelle.

No, luotatko?

Ja jos luotat, entä kasvojesi tunnistuspisteet digimuodossa, ne eivät teknisesti ottaen ole kuva? Sanotaanko ip-osoitteesta mitään?

Vierailija
15/28 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvii testiä tietääkseni tuota. Viimeisin saamani palaute oli, että olen ruma, vanha kaljuuntuva ukko. :) Mutta eipä tuo  testi taida miehille ollakaan suunnattu.

-M28

Vierailija
16/28 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä monia naisia jotka ei kasvoiltaan ole niinkään kauniita, mutta kroppa, hiukset ja meikki tekee paljon

-nii, ja ne voi myös tehä huonomman näköseks. :D joillekki kasvot on ihan sama, joillekki taas tärkeä juttu kauneudessa.

Vierailija
17/28 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D

Annatko mailiosoitteesi, minulla olisi sinulle hyvä bisnesehdotus. Tarvitsen vain muutaman tonnin käsirahaa, niin pääset miljooniin käsiksi! Terveisin Nigerian prinssi.

Vierailija
18/28 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ööh... toi on vähän huono jos se kuva ei oo ihan ns tollee oikea-oppisesti otettu :'''DDDDDDDDD lisäks toi ei mittaa ulkonäkä, vaan mittasuhteita.

Testi on toteutettu sen perusteella mitä yleensä pidetään kauniina. Eli julkkisten kasvojen mittasuhteita mitattu ja sitä kautta saatu tilastotietoa siitä minkälaiset mittasuhteet yleisesti ottaen mielletään kauniiksi.

Vierailija
19/28 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarvii testiä tietääkseni tuota. Viimeisin saamani palaute oli, että olen ruma, vanha kaljuuntuva ukko. :) Mutta eipä tuo  testi taida miehille ollakaan suunnattu.

-M28

On se miehillekin. Siinä voi valita joko female tai male. Molemmilla hieman eri kriteerit.

Vierailija
20/28 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi on toteutettu sen perusteella mitä yleensä pidetään kauniina. Eli julkkisten kasvojen mittasuhteita mitattu ja sitä kautta saatu tilastotietoa siitä minkälaiset mittasuhteet yleisesti ottaen mielletään kauniiksi.

-no miks toi nnäyttää joillain kuvilla mulla joku 100 pros ja joillain kuvilla 50 pros? :'DDDDDDDDD