Meghan ja Harry ottavat eron kuningasperheestä
Kommentit (8664)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin HRH:t lähtee, eli eivät ole enää jatkossa kuninkaallisia korkeuksia. Kuningatar toisaalta käyttää heistä sanaa Sussexit, joten sama kaava kuin Dianalla ja Sarahilla. Lisäksi kuningatar sanoo, että he ovat edelleen tärkeä osa ”my family”, ei ”royal family”. Ovat siis tervetulleita perhejuhliin, mutta ei enää virallisiin tilaisuuksiin keräämään huomiota omille bisneksilleen.
Jenkeissä ja Kanadassa ei tuollaisiin asioihin taatusti kiinnitetä huomiota vaan surutta voivat esiintyä Englannin kuninkaallisina suhdeverkostoa ja liiketoimia sopiessaan ja luodessaan.
Mihinpä Meghan jatkossakaan käytöksestään pääsee, tulee samalla lailla rikkomaan välit sopimuskumppaneihinsa kuin tähänkin saakka. Voi se loukata vielä George Clooneytä, Oprahia, Obamaa jne. samalla lailla kuin omaa perhettään ja kuninkaallista perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että kuningasperhe laskee että liitto on joka tapauksessa ohi parissa vuodessa ja Harry palaa sitten kotiin.
Luulen samaa. Ja vaikka Harry on mennyt hirveällä kiireellä naimisiin ja hankkinut lapsen, vaikka häntä on varoiteltu ja kehotettu himmaamaan tahtia, niin luulen, että paluu on helppo, vaikka nöyryyttävää varmasti olisi tuollainen virhe tunnustaa. Valtaosa kanssaihmisistä ajattelisi, että mitäs minä sanoin. Kansa kuitenkin varmasti näkisi hänet ressukkana, ehkä jopa uhrina, joka vaan rakastui väärään tyyppiin. Sympaattinen romantikko saisi helposti anteeksi, jos nyt tuota ilmaisua voisi tällaisessa yhteydessä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin HRH:t lähtee, eli eivät ole enää jatkossa kuninkaallisia korkeuksia. Kuningatar toisaalta käyttää heistä sanaa Sussexit, joten sama kaava kuin Dianalla ja Sarahilla. Lisäksi kuningatar sanoo, että he ovat edelleen tärkeä osa ”my family”, ei ”royal family”. Ovat siis tervetulleita perhejuhliin, mutta ei enää virallisiin tilaisuuksiin keräämään huomiota omille bisneksilleen.
Jenkeissä ja Kanadassa ei tuollaisiin asioihin taatusti kiinnitetä huomiota vaan surutta voivat esiintyä Englannin kuninkaallisina suhdeverkostoa ja liiketoimia sopiessaan ja luodessaan.
Mihinpä Meghan jatkossakaan käytöksestään pääsee, tulee samalla lailla rikkomaan välit sopimuskumppaneihinsa kuin tähänkin saakka. Voi se loukata vielä George Clooneytä, Oprahia, Obamaa jne. samalla lailla kuin omaa perhettään ja kuninkaallista perhettä.
Jos Oprah päätyy tavalliseksi kansalaiseksi, niin hän päätyy myös hylättyjen kerhoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa tylsää kun mitään dramaattista ei tapahtunutkaan
Tapahtui siellä. Philip osoitti mieltään Harrylle. Kun Ellu ei asemansa vuoksi voinut.
Se vanha, melkein sata vuotias ukko, ei muuta kuin huristelee autolla! Välillä tuittuilee niin kuin pikku lapsi!
Meghan ja Harry tuittuilevat vaikka vasta 30-40v , sekoilevat kuin mitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oprahillakin on taustoja joitten vuoksi ei pitkään riidellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että kuningasperhe laskee että liitto on joka tapauksessa ohi parissa vuodessa ja Harry palaa sitten kotiin.
Luulen samaa. Ja vaikka Harry on mennyt hirveällä kiireellä naimisiin ja hankkinut lapsen, vaikka häntä on varoiteltu ja kehotettu himmaamaan tahtia, niin luulen, että paluu on helppo, vaikka nöyryyttävää varmasti olisi tuollainen virhe tunnustaa. Valtaosa kanssaihmisistä ajattelisi, että mitäs minä sanoin. Kansa kuitenkin varmasti näkisi hänet ressukkana, ehkä jopa uhrina, joka vaan rakastui väärään tyyppiin. Sympaattinen romantikko saisi helposti anteeksi, jos nyt tuota ilmaisua voisi tällaisessa yhteydessä käyttää.
Harry on niin läpeensä tyhmä ettei sille voi olla kukaan vihainen. Ihan käsittämätöntä, että se uskoo nuo Meghanin kaikki näytökset. Paniikkikohtauksia ja kuolemanpelkoa, my ass!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan lapsi mutta en voi odottaa koska olen jo vanha...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan lapsi mutta en voi odottaa koska olen jo vanha...
Yleensä noille kuninkaallisille tuppaa tulemaan lapsia aika pian avioitumisen jälkeen, olivatpa nuoria tai vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrylla vielä mahdollisuus palata jos polttaa näppinsä. Se on pari kolme vuotta ja tulee takas for good ilman Meghania.
Nyt on kaikki muutot sisäpiiristä saatu noille toteutettuun ja kaikki varoitukset harrylle tehty ja kaikki tehty että olisi järkeä tullut, mutta ei, siirtykööt syrjään vaan. Raha merkitsee eräille enemmän kuin perhe valitettavasti enemmän kuin perinteetkin.
Diana ei olisi halunnut Harrylle Hovista lähtöä mutta näin kävi.
Diana nimenomaan halusi pojat keskelle Hovia, ja kasvatti sitä tehtävää varten heitä eikä reunakauppamiehiksi ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhaaa kirjoitin jo ekoilla sivuilla että kuningatar tukee heidän päätöstään ja ei tosiaan ole potkinut heitä pihalle.
Mammat ne väitti kiven kovaa että potkut on saatu, vaan kuinkas kävikään!
Sen jälkeen alkoi valitus että hovin rahat kyllä kelpaa ja tittelit ja asunnot. Nyt on selvinnyt niinkuin ilmoittivatkin: eivät halua hovin rahoja ja tuskin titteleitäkään.
Koittakaa nyt mammat ottaa joku muu silmätikuksi.. oishan se varmaan ollu mukavaa kun ois saanut Meghania haukkua:D
Miksi ihmeessä Ellu olisi halunnut nuo jättää epäsuosituimpina kuninkaallisina omalle tontilleen? No korkeintaan Harryn, hän sanoo olevansa erittäin pettynyt menettäessään työntekijät.
Töissähän niitten piti olla. Ja sitten on muut perheasiat vasta.
Miten tyhmä olet?
Hahahhaaa no itse hön sanoi että olivat halunneet heidät pitää!! Eivätkä tosiaan ole epäsuosituimpia kuninkaallisia.
Kuinka tyhmä itse olet?
Täällä mammat kiven kovaa ovat vuositolkulla väittäneet että Meghan on tyrkky ja nyt sai mitä halusi eli prinsessaksi hoviin ja hovin rahat.No nyt nähtiin että ei halunnut, halusi ainoastaan olla rakastamansa miehen kanssa, hovin rahat ja tittelit eivät kiinostaneet varsinkaan kun niiden saamikseksi joutui koko ajan mielisairauden juorujen kohteeksi.
Mieluummin elää Harryn kanssa onnellisena sivussa kuninkaallisista tehtävistä ja luopuivat rahoista sekä luultavasti titteleistä.
Kuule tuo tiedote on työnantaja Kuningattaren, ja sattumoisin tiedän hänen toivoneen ongelman poistumista silmistään useammin kuin kerran ja arvaappa ihan itse minkä ongelman.
Nainen joka käärmeilee keskellä hovia sai ensin lähteä Kensingtonista ja nyt koko maasta niin käytä aivojasi.
Tuolla ei puhuta suoraan tällaisia vaan asiat ilmaistaan hienovaraisesti jos suinkin. Ellu oli ollut niin shokissa tiedotteistaan että ei pitkään aikaan.
Mutta mt ongelman edessä on hän aseeton. Jos esittää sellaista niin sitten saa lomaa, aina.
Taas tää hovin sisäpiiriläinen mammapalstalla :D
Tuttavani sairastui au-pair aikanaan Lontoossa. Kuvitteli olevansa jollain tapaa osa hovia ja jutut sen mukaisia. Tuli vaan mieleeni tuosta kommentista.
Haha, kunpa kuule tietäisitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrylla vielä mahdollisuus palata jos polttaa näppinsä. Se on pari kolme vuotta ja tulee takas for good ilman Meghania.
Nyt on kaikki muutot sisäpiiristä saatu noille toteutettuun ja kaikki varoitukset harrylle tehty ja kaikki tehty että olisi järkeä tullut, mutta ei, siirtykööt syrjään vaan. Raha merkitsee eräille enemmän kuin perhe valitettavasti enemmän kuin perinteetkin.
Vaikea sanoa, mitä Diana olisi ajatellut poikien hovista lähdöstä. Lähtihän hän itsekin. Mutta Diana ainakin olisi halunnut Harrysta kuninkaan, koska piti tätä sopivampana kuin äksyä Williamia.
Mitenköhän ne aikoo paikata sen että kuningatar jää kohta pois, Charles ja Anne vanhenee jne.
Mahtaako esim Andrewn tyttärien osuus nyt lisääntyä vai miten?
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että kuningatar päätyy jonkinlaiseen siirtymäaikaan. Eli H&M saisivat pitää tittelinsä esim. vuoden tai kaksi tai vain puoli vuotta, ja sitten tapahtuu lopullinen päätös, jatkavatko hovissa vai eivät.
Osuit oikeaan! Ainakin tuon siirtymäajan suhteen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry on niin läpeensä tyhmä ettei sille voi olla kukaan vihainen. Ihan käsittämätöntä, että se uskoo nuo Meghanin kaikki näytökset. Paniikkikohtauksia ja kuolemanpelkoa, my ass!
No ajattele elät suojakuplassa etkä tunne kuin äitisi joka on Diana. Kuulet valitusta koko lapsuutesi. Päätät antaa omalle vaimolle kaiken mistä äiti jäi paitsi, etkä onnistu. Silloin väistyt tappion edessä muualle syrjempään. Mutta ongelma on yhä...
Not so fast... Let's wait and see...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa, mitä Diana olisi ajatellut poikien hovista lähdöstä. Lähtihän hän itsekin. Mutta Diana ainakin olisi halunnut Harrysta kuninkaan, koska piti tätä sopivampana kuin äksyä Williamia.
Hän kyllä lähti mutta pojat halusi hoviin ja kasvatti tarkoin sitä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kyllä lähti mutta pojat halusi hoviin ja kasvatti tarkoin sitä varten.
Dianahan vastoin yleistä käsitystä ei viettänyt paljonkaan aikaa lasten kanssa. Nannyt heitä hoitivat. Mutta juu, Diana oli realisti ja tiesi olevansa siitostamma.
Vierailija kirjoitti:
Minusta kuningattaren lausunto on itse asiassa aika vahva. Hän puhuu pojanpojastaan ja hänen perheestään, sekä omasta suhteestaan perheeseen. Ei titteleitä tms. vaan hän puhuu kuin kuka tahansa isoäiti. Ja hän myös mainitsee vahvasti, että on tullut selväksi, että pari ei ole vailla rahaa. Lopuksi toteaa odottavansa lopullisia päätöksiä. Minusta tämä on vahvempi lausunto kuin odotin.
Muuten samaa mieltä, mutta ei sanonut, että pari ei ole vailla rahaa. Sanoi, että vailla JULKISTA rahaa, eli ne Charlesin rahat kyllä on hakusessa edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhaaa kirjoitin jo ekoilla sivuilla että kuningatar tukee heidän päätöstään ja ei tosiaan ole potkinut heitä pihalle.
Mammat ne väitti kiven kovaa että potkut on saatu, vaan kuinkas kävikään!
Sen jälkeen alkoi valitus että hovin rahat kyllä kelpaa ja tittelit ja asunnot. Nyt on selvinnyt niinkuin ilmoittivatkin: eivät halua hovin rahoja ja tuskin titteleitäkään.
Koittakaa nyt mammat ottaa joku muu silmätikuksi.. oishan se varmaan ollu mukavaa kun ois saanut Meghania haukkua:D
Miksi ihmeessä Ellu olisi halunnut nuo jättää epäsuosituimpina kuninkaallisina omalle tontilleen? No korkeintaan Harryn, hän sanoo olevansa erittäin pettynyt menettäessään työntekijät.
Töissähän niitten piti olla. Ja sitten on muut perheasiat vasta.
Miten tyhmä olet?
Hahahhaaa no itse hön sanoi että olivat halunneet heidät pitää!! Eivätkä tosiaan ole epäsuosituimpia kuninkaallisia.
Kuinka tyhmä itse olet?
Täällä mammat kiven kovaa ovat vuositolkulla väittäneet että Meghan on tyrkky ja nyt sai mitä halusi eli prinsessaksi hoviin ja hovin rahat.No nyt nähtiin että ei halunnut, halusi ainoastaan olla rakastamansa miehen kanssa, hovin rahat ja tittelit eivät kiinostaneet varsinkaan kun niiden saamikseksi joutui koko ajan mielisairauden juorujen kohteeksi.
Mieluummin elää Harryn kanssa onnellisena sivussa kuninkaallisista tehtävistä ja luopuivat rahoista sekä luultavasti titteleistä.
Kuule tuo tiedote on työnantaja Kuningattaren, ja sattumoisin tiedän hänen toivoneen ongelman poistumista silmistään useammin kuin kerran ja arvaappa ihan itse minkä ongelman.
Nainen joka käärmeilee keskellä hovia sai ensin lähteä Kensingtonista ja nyt koko maasta niin käytä aivojasi.
Tuolla ei puhuta suoraan tällaisia vaan asiat ilmaistaan hienovaraisesti jos suinkin. Ellu oli ollut niin shokissa tiedotteistaan että ei pitkään aikaan.
Mutta mt ongelman edessä on hän aseeton. Jos esittää sellaista niin sitten saa lomaa, aina.
Taas tää hovin sisäpiiriläinen mammapalstalla :D
Tuttavani sairastui au-pair aikanaan Lontoossa. Kuvitteli olevansa jollain tapaa osa hovia ja jutut sen mukaisia. Tuli vaan mieleeni tuosta kommentista.
Haha, kunpa kuule tietäisitkin.
Eijako se siellä vastailee?