Sain poikaystävältä lahjaksi vaan hiilipiirrustus-setin kun siskolleen osti kalliin sormuksen
En voi sille mitään että jäi paha maku suuhun. Minä sai Lidlin parin kympin piirrustus-setin ja sisko yli satasen sormuksen. Minulla kyseessä nimipäivät ja sisko sai joululahjaksi. Asia selvisi vasta nyt kun näin tätä siskoa ja ihailin sormusta. Harmittaisiko teitä?
Kommentit (22)
Kyllä naisesta kuuluu maksaa käypä päivän hinta. Ei tuollainen markkinahintojen polkeminen käy laatuunsa. Mitä vielä? Seuraavaksi haluavat deittailla ilmaiseksi!
Jätä se sika! Tai piirrä kostoksi isoja kalupiirroksia sillä sun hiilisetilläs ja teipaa ne piirustukset seinälle.
Jospa lahjat vahingossa vaihtuivat eikä poikaystäväsi kehtaa pyytää sormusta siskoltaan takaisin ja kertoa totuutta.
Sait nimipaivalahjan - turhin merkkipaivista ikina ja sait kuitenkin lahjan. Olisit kiitollinen. Jos viela harrastat piirtamista, niin lahja osoittaa etta poikaystavasi osti lahjan ajatuksella.
Mita sait poikaystavaltasi joululahjaksi sitten?
Vierailija kirjoitti:
Se on piirustus eikä piirrustus!
T. Nipottaja
Todellakin piirustus. Mistä se ylimääräinen ärrä siihen nykyään hypähtää?
Muuten olen kyllä pahoillani puolestasi ap.
Toinen nipottaja
Mitä siskompi, sen herkumpi. (Super-yök. Jo se serkku-juttu on yök, tämä vielä enemmän.)
Vierailija kirjoitti:
T. Nipottaja
Se o pierustus. Pröööts!
Vierailija kirjoitti:
Jospa lahjat vahingossa vaihtuivat eikä poikaystäväsi kehtaa pyytää sormusta siskoltaan takaisin ja kertoa totuutta.
kuka muka sekottaisi parin sentin pakettia isoon settiin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. NipottajaTodellakin piirustus. Mistä se ylimääräinen ärrä siihen nykyään hypähtää?
Muuten olen kyllä pahoillani puolestasi ap.
Toinen nipottaja
Ot varsianiseen aiheeseen, mutta mä kuulin vasta pari vuotta sitten, että se on oikeasti piirustus. Tuli ihan uutena asiana, koska olen aina myös sanonut sen kahdella ärrällä.
Vierailija kirjoitti:
Aika munaton jätkä saa olla jos ei kehtaa siskolleen sanoa väärin päin menneestä lahjasta.
Antelias poikaystävä, jos nimipäiviksikin lahjoja.