Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nykyään lyhyitä miehiä enemmän?

Vierailija
08.01.2020 |

Vai kiinnitänkö asiaan huomiota enemmän, kun palstallakin miesten pituudesta vähän väliä keskustellaan?
Olen itse 167 cm ja kuljen lättäkengillä ja silti joka ikinen päivä vastaan tulee itseä lyhyempiä miehiä kaikissa ikäluokissa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä enempää ole kuin ennenkään. Tilasto vain valehtelee.

Kun lähes kaikki nuorukaiset kävivät armeijan, saatiin luotettavaa tietoa heidän pituudestaan. Nykyisin yli 20 prosenttia nuorista miehistä välttelee asepalvelusta ja samalla mittaamista, joten ensimmäinen tilastoharha syntyy tässä. Toinen harha seuraa siitä, että nämä mittaamatta jääneet voivat vapaasti valehdella pituudestaan. Tilastojen keskipituus nuorille miehille, 180 cm, koskee vain armeijaan menneitä.

Harha syntyy vain, jos armeijan skipanneissa on yliedustus keskiarvoa lyhyempi tai pidempiä

Niinpä. En viitsinyt ensimmäiseen kommenttiini lisätä sitä, että näistä maanpuolustustehtävistä irti luikertelevista nuorukaisista valtaosa on niitä, jotka ovat huonon ravinnon ja elintapojen vuoksi jääneet lyhyiksi (ja leveiksi).

Vierailija
22/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa kuvia sota-ajoilta, kyllä miehet oli hyvin pieniä sillon.

Sellaisia kuin chaplin muodoltaan univormuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 160cm ja niin lyhyitä miehiä on vähän. Hyvä niin sillä koen oman pituiseni miehen lapsekkaaksi, varsinkin jos on hento. En pystyisi seurustelemaan.

Vierailija
24/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joku mt-ongelmainen, joka jatkuvasti tekee aloituksia lyhyitä miehiä vastaan. Välillä kohteena on myös isot naiset tms. Hommaa lääkitys kuntoon. Jos vähän näkisit maailmaa, niin ymmärtäisit, että monessa Aasian maassa esimerkiksi 167 cm mies on jo pitkähkö. Maailmaan mahtuu hyvin erikokoisia ja erilaisia ihmisiä.

Vierailija
25/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Open your eyes! kirjoitti:

Täällä on joku mt-ongelmainen, joka jatkuvasti tekee aloituksia lyhyitä miehiä vastaan. Välillä kohteena on myös isot naiset tms. Hommaa lääkitys kuntoon. Jos vähän näkisit maailmaa, niin ymmärtäisit, että monessa Aasian maassa esimerkiksi 167 cm mies on jo pitkähkö. Maailmaan mahtuu hyvin erikokoisia ja erilaisia ihmisiä.

Mulla ei muuten olisi mikään lyhyitä ja/tai siroja (alle 185cm) miehiä kohtaan, mutta ne aina haukkuu meitä pidempiä (yli 160cm) naisia miehekkäiksi vain ja ainoastaan fyysisen koon takia. Pitäisi olla joku 150cm hento keijukainen, että kelpaisi. Aivan kun mekään voitaisiin pituuteemme vaikuttaa.

N 168cm

Vierailija
26/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Havainto voi johtua siitä että maahan on tullut enemmän ulkomailta muuttaneita joiden keskipituus voi olla suomalaisia lyhempi. Suomalaisten keskipituus on ollut nousussa viimeiset vuosikymmenetkin. 40 vuotta sitten miesten keskipituus oli noin 175 cm, nyt jo 180 cm.

Ruotsalaisten keskipituus on laskenut juuri tämän takia. Etniset ruotsalaiset miehet ovat hurjan pitkiä noin 185-190 cm. Suomessa ei tämän pituisia miehiä lähtökohtaisesti ole. Suomessa vanhemmat miehet ovat usein alle 170 cm pula-ajan ruokavalion sekä kasaanmenemisen ja huonon ryhdin takia. Useammin Suomessa näkee lyhyitä alle 175 cm miehiä paljon useammin kuin yli 185 cm.

Vierailija
27/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what?

Vierailija
28/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nykyään lihavia naisia enemmän?

Vai kiinnitänkö asiaan huomiota enemmän, kun palstallakin naisten painosta vähän väliä keskustellaan?

Olen itse 82 kg ja kuljen slim fit -vaatteissa ja silti joka ikinen päivä vastaan tulee itseä lihavempia kaikissa ikäluokissa.

29/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on paljon naisia joille pituus ei selvästikään merkkaa niin paljon. Joillekin se taas näyttää olevan kaikkein tärkein asia. Olen huomannut, että monille yli 170 senttisille kelpaa melkein muutaman sentin pidempi, kun taas monelle tosi lyhyelle naiselle ei sitten kelpaa kuin se kaikkein pisin mies. Kai siinä on jotain geeninkorjausta meneillään.

Sosialismi tappaa!

Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE

Vierailija
30/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai kiinnitänkö asiaan huomiota enemmän, kun palstallakin naisten painosta vähän väliä keskustellaan?

Olen itse 82 kg ja kuljen slim fit -vaatteissa ja silti joka ikinen päivä vastaan tulee itseä lihavempia kaikissa ikäluokissa.

On. Ja myös lihavia miehiä. Siitä jankutetaan joka päivä lehdissä ja palstoilla. Mikä muuten on pistänyt sinut naisoletetun tai miehen noin paksuun kuntoon? Jos olet alle 185-senttinen niin todella tuhdissa kunnossa olet.

Vierailija
31/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä miehet että  naiset vaikuttavat nykyisin lyhemmiltä, sillä heidän pitää kulkea jatkuvasti hiukan niska kumarassa jatkuvan kännykän räpläämisen takia.

Vierailija
32/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Havainto voi johtua siitä että maahan on tullut enemmän ulkomailta muuttaneita joiden keskipituus voi olla suomalaisia lyhempi. Suomalaisten keskipituus on ollut nousussa viimeiset vuosikymmenetkin. 40 vuotta sitten miesten keskipituus oli noin 175 cm, nyt jo 180 cm.

Ruotsalaisten keskipituus on laskenut juuri tämän takia. Etniset ruotsalaiset miehet ovat hurjan pitkiä noin 185-190 cm. Suomessa ei tämän pituisia miehiä lähtökohtaisesti ole. Suomessa vanhemmat miehet ovat usein alle 170 cm pula-ajan ruokavalion sekä kasaanmenemisen ja huonon ryhdin takia. Useammin Suomessa näkee lyhyitä alle 175 cm miehiä paljon useammin kuin yli 185 cm.

Ei pidä paikkaansa ainakaan täällä Länsi-Suomessa. Pitkiä ja todella pitkiä miehiä tulee jatkuvasti vastaan. Helsingissä taas tunnen itseni hongankolistajaksi, miehet ulottuu suunnilleen leukaani. N170cm

33/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Ja myös lihavia miehiä. Siitä jankutetaan joka päivä lehdissä ja palstoilla. Mikä muuten on pistänyt sinut naisoletetun tai miehen noin paksuun kuntoon? Jos olet alle 185-senttinen niin todella tuhdissa kunnossa olet.

185 senttinen ja 82 kiloa ei todellakaan ole tuhti. Ei etenkään jos on hiemankaan lihaksia. 

Sosialismi tappaa!

Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE

Vierailija
34/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne testot, ne testot. Naisilla testot nousee ja miehillä (pojilla) laskee.

mies51v

Vierailija
35/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitähän kummaa eikö tilanne ole täysin päinvastoin. Musta tuntuu et kaikki äijät on nykyään sen väh 190cm?

Vierailija
36/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy 168cm mies. Haluaisin olla pidempi, mutta minkäs teet.