Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laura Huhtasaari jakaa jälleen Paul Joseph Watsonin memetiikkaa - kommenteissa ihmiset SIHISEE vihasta

Vierailija
08.01.2020 |

https://twitter.com/LauraHuhtasaari/status/1214671745560522753

Miten Laura saa ihmiset sihisemään vihasta noin? Vaikka on vain faktuaalinen video, kuten kaikki PJW videot ovat.

Paul Joseph Watson on tämän aikajanan tolkuimpia ihmisiä, se että punavihreät vihaa Paulia on minusta hyvin kertovaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punavihreä: "PAUL JOSEPH WATSON ON PROPAGANDAA JAKAVA HÖRHÖ"

Minä taas sanon: Sanaa "propaganda" käytetään itsessään usein metapropagandaksi vakuuttamaan ihmisiä alentamaan täysin se mitä toinen puoli sanoo ja saada kaikki sen kanssa samaa mieltä olevat näyttämään pahoilta ihmisiltä.

Joten olisitko vähän objektiivisempi?

Vierailija
2/17 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä, jos suvaitsevaisuus johtaisi toistenkin ihmisten kuuntelemiseen, ilman vihaa. Saahan sitä toivoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä, jos suvaitsevaisuus johtaisi toistenkin ihmisten kuuntelemiseen, ilman vihaa. Saahan sitä toivoa.

Niin, on aika outoa jos suvaitsevainen ihminen ei kuitenkaan suvaitse sitä että toinen ihminen äänestää eri tavalla kuin hän.

On todella outoa.

Ovat kyllä tosi paljon itse sitä, miksi kutsuvat persuja.

Vierailija
4/17 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impressive. And so true. 129

Vierailija
5/17 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eihän lämmöllä ja kuivuudella voi olla mitään vaikutusta siihen miten laajalle ihmisten sytyttämät metsäpalot leviävät. Kyllähän Suomikin palaisi varmaan maan tasalle jos joku nyt tammikuussa sytyttelisi tahallaan metsäpaloja vai kuinka?

Sitten kauhistellaan miten niin moni työläinen jää työttömäksi jos ei enää polteta kivihiiltä. No nämä argumentit ovat yhtä hyviä kuin että ei hevosia voi korvata autoilla kun niin moni hevosenhoitaja ja satulaseppä jää työttämäksi. Tekniikka uudistuu ja työpaikat muuttuvat sen mukana. Ei ole mikään peruste että ei voida siirtyä pois fossiilisista polttoaineista kun tulee työttämyyttää. Sitten vain talous muuttuu ja töitä on jossain toisaalla.

Vierailija
6/17 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän ei ole ainakaan tuossa twiitissä suvaitsevaisuudesta vaan valheellisen tiedon levittämisestä liittyen Australian lisääntyneisiin maastopaloihin. Monet inhoaa valehtelua, ei sitä tarvitse suvaita.

Siis kyse on siitä että maaperä on kuivunut tuolla Australiassa ja se sekä korkeat lämpötilat (jopa 50C) lisäävät maastopalojen tuhoisuutta. Niitä on sytytelty kyllä aikaisemminkin, mutta ne on saatu helpommin hallintaan.

Vierailija
7/17 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, on aika outoa jos suvaitsevainen ihminen ei kuitenkaan suvaitse sitä että toinen ihminen äänestää eri tavalla kuin hän.

On todella outoa.

Ei kyse ole siitä että eri mielipiteitä ei suvaittaisi. Kyse on siitä että ei suvaita niitä vaikutuksia joita yhteiskuntaan ja meidän kaikkien elämiin niillä mielipiteillä on jos ne otetaan yleiseen käyttöön.

Kyllä minä suvaitsen oikein hyvin vaikka kannan että avioliitto on vain miehen ja naisen välinen jos niin ajatteleva soveltaa sitä ennen kaikkea omaan elämäänsä. Mutta jos hän haluaa kontrolloida myös minun elämääni sen mielipiteensä perusteella niin se onkin jo aika eri juttu.

Vierailija
8/17 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvaitsevaiset on kaikkein suvaitsemattomimpia.

Vierailija
9/17 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvaitsevaiset on kaikkein suvaitsemattomimpia.

Miksi muiden ihmisten elämän rajoittamista pitäisi suvaita? Jokainen eläköön itse juuri niin konservatiivisesti kuin haluaa mutta mikä ihme siinä on että aina pitää päästä sorkkimaan myös muiden elämiä?

Suvaitsevainen ja liberaali yhteiskunta on paras kaikille. Ajatelkaa vaikka:

-liberaali yhteiskunta=saat elää niin vapaasti tai niin konservatiivisesti kuin haluat

-konservatiivinen yhteiskunta=saat elää vain konservatiivisesti.

Vierailija
10/17 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todella outoa.

Ei kyse ole siitä että eri mielipiteitä ei suvaittaisi. Kyse on siitä että ei suvaita niitä vaikutuksia joita yhteiskuntaan ja meidän kaikkien elämiin niillä mielipiteillä on jos ne otetaan yleiseen käyttöön.

Kyllä minä suvaitsen oikein hyvin vaikka kannan että avioliitto on vain miehen ja naisen välinen jos niin ajatteleva soveltaa sitä ennen kaikkea omaan elämäänsä. Mutta jos hän haluaa kontrolloida myös minun elämääni sen mielipiteensä perusteella niin se onkin jo aika eri juttu.

Tuossa nyt oli eniten puhe siitä, että ei suvaita sitä että toinen äänestää eri tavalla.

Punavihreät eivät useinkaan suvaitse sitä, vaan sortuvat poliittiseen väkivaltaan heitä kohtaan jotka äänestää eri tavalla.

Minusta se ei ole OK. Se on itse asiassa juuri sitä mistä te syytätte teidän poliittisia vastustajia. Projisointia.

Vierailija
11/17 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todella outoa.

Tuossa nyt oli eniten puhe siitä, että ei suvaita sitä että toinen äänestää eri tavalla.

Punavihreät eivät useinkaan suvaitse sitä, vaan sortuvat poliittiseen väkivaltaan heitä kohtaan jotka äänestää eri tavalla.

Minusta se ei ole OK. Se on itse asiassa juuri sitä mistä te syytätte teidän poliittisia vastustajia. Projisointia.

No jos joku äänestää puoluetta joka haluaa rajoittaa minun tai jonkun muun oikeuksia ihmisenä niin totta ihmeessä minä vastustan sellaista äänestämistä. 

Vierailija
12/17 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todella outoa.

No jos joku äänestää puoluetta joka haluaa rajoittaa minun tai jonkun muun oikeuksia ihmisenä niin totta ihmeessä minä vastustan sellaista äänestämistä. 

Eli toisin sanottuna olet demokratiaa vastaan.

Kiva tietää että punavihreät ovat demokratiaa vastaan.

Mitähän tapahtuu, kun vasemmisto saa vallan?

Onneksi meillä on historiatietoa aiheesta mitä tapahtuu kun vasemmisto saa täyden vallan:

"They ra ped every 8 year old child in an entire city."

"Read about what the left did when they got total power. 

- They ra ped every 8 year old child in an entire city. "

"This is who these far left wing fascists are. 

We must never let them have power."

https://www.quora.com/What-happened-in-Berlin-immediately-after-its-fal…

Vasemmistoa edustaville ihmisille ei kannata antaa valtaa koskaan. Onneksi persut kukoistaakin Suomessa, täällä ollaan älykkäitä.

Vierailija
13/17 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en nähnyt sihinää missään :(

Vierailija
14/17 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty deja vu kun Syyrian sotaakin perusteltiin ilmastonmuutoksella. Ei ole mitään mihin se ei pysty.

Vierailija
15/17 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten hyvä video Lauran linkkaama video. Paljon asiaa. Toivottavasti Suomi ei tee samoja virheitä kuin Australia.

Vierailija
16/17 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeessä aloittaja näki jotain vihan sihinää? Parikolme kommentoijaa täysin asiallisesti huomautti, että Huhtasaari jakaa tuttuun tapaansa valheellista tietoa.

Vierailija
17/17 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todella outoa.

Eli toisin sanottuna olet demokratiaa vastaan.

.

En tietenkään koska en minä halua estää ketään äänestämästä. Kysymyshän oli se että miksi sauvaitsevat eivät suvaitse kaikkia. Ja siihen vastasin että en suvaitse sitä että joku haluaa rajoittaa minun oikeuksiani ihmisenä. Mutta ei se tarkoita etten antaisi hänen äänestää ketä haluaa. Mutta voin toki esittää paheksuntani siitä miten hän äänestää.

On ihan teidän oman ajattelumailmanne heijastumaa että ensimmäinen joka teille tulee mieleen on että nyt kielletään jotain jos ei jostain tykätä.