Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun elämäntehtäväni on laittaa ruokaa perheelleni. T. Ammattivalittaja

Vierailija
08.01.2020 |

Siinä se on. Sen takia varmaan olen olemassa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mitä mieltä olette?

Vierailija
2/6 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu. Siihen asiaan kannattaa sitten panostaa paljon ja tehdä se hyvin. Ei ole mikään ihanampaa kuin kuulla lapsensa sanovan, että äiti tekee hyvää ruokaa. Poikani oli rippileirillä vuosi sitten ja kun kyselin ruuasta, niin hän kirjoitti, että ei ole kotiruuan voittanutta. Aijai, se lämmittää vieläkin sydäntä ja sen jälkeen yritin tehdä vieläkin parempaa ruokaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei n euseimpien tehtävät arkista kummempia ole. Mutta arkisestakin tehtävästä voi löytää onnellisuuden, kun sitä ei halveksu vaan arvostaa sitä osana kokonaisuutta, ja keskittyy tekemään sen niin hyvin kuin osaa.

Vierailija
4/6 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu. Siihen asiaan kannattaa sitten panostaa paljon ja tehdä se hyvin. Ei ole mikään ihanampaa kuin kuulla lapsensa sanovan, että äiti tekee hyvää ruokaa. Poikani oli rippileirillä vuosi sitten ja kun kyselin ruuasta, niin hän kirjoitti, että ei ole kotiruuan voittanutta. Aijai, se lämmittää vieläkin sydäntä ja sen jälkeen yritin tehdä vieläkin parempaa ruokaa!

Perus kotiruokaa olen minäkin aina tehnyt. Hyvin se on lapselle kelvannut ja on hän sitä aina välillä kehunutkin. Hän on siitä helppo lapsi ettei ole yhtään nirso. Ei ole hänellä yhtään inhokkiruokaa. Tykkää kovasti esim kaalista, kasvisruuista, hernekeitosta ja aivan kaikesta. Ap

Vierailija
5/6 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntehtäväsi on olla lastesi tukena, turvana, opastajana, rakastava äitinä molemmille lapsillesi.

Vierailija
6/6 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäntehtäväsi on olla lastesi tukena, turvana, opastajana, rakastava äitinä molemmille lapsillesi.

Tietysti olen kaikkea tätä nuoremmalle lapselleni mutta vanhemmalla lapsellani on toiset vanhemmat. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan