Kuinka monta näistä miehesi täyttää?
Toisessa ketjussa ilmaistiin että normaali mies täyttää listan ominaisuuksista 5-7/7, ja parikin naista sanoivat etteivät tunne ainuttakaan miestä joka ei täyttäisi ainakin viittä.
Rehellisesti: kuinka monta sinun aviomiehesi, poikaystäväsi, tai edellinen treffailemasi mies täyttäisi?
Voit vapaaehtoisesti kuvata miestä koska minulle on hieman epäselvää mitä osalla listan ominaisuuksista tarkoitetaan. Tässä lista:
1. komea (objektiivisesti, muidenkin kuin sinun mielestäsi)
2. pitkä
3. raamikas
4. menestynyt
5. vakavarainen
6. korkeakoulutettu
7. sosiaalisesti supliikki
Kommentit (51)
- Kyllä
2. pitkä
- Kyllä, 188cm
3. raamikas
- Kyllä, treenaa punttisalilla 5 krt / vko tavoitteena lihasmassan kasvu
4. menestynyt
- Riippuu miten asiaa katsoo, menestynyt kaikessa mihin ryhtyy, nuori ikä rajaa ammatillisen menestyksen
5. vakavarainen
- Tulee toimeen ja vähän omaisuutta
6. korkeakoulutettu
- Tulee olemaan, tällä hetkellä yliopistossa opinnot kesken, kestää yhteensä 5 vuotta
7. sosiaalisesti supliikki
- Ei, hän on introvertti joka nauttii pienessä porukassa ja kotona olemisesta. Tämä sopii minulle.
Nolla, mutta on hänessä silti hyvääkin. Luonteessa.
Saa olla aika helvetin tasokas mies, että täyttää viisi kohtaa noista.
Vastasin, että 2 (1 ja 2) vaikka annan miehelleni arvosanaksi 10/10 :D
1. komea kaikkien mielestä, superkomea
2. pitkä mielestäni, objektiivisesti keskikokoa
3. raamikkaaksi en laskenut vaikka on harteikas, ei mikään Hulk kuitenkaan, hyvä kroppa
4. menestynyt... alustavasti ja paljon potentiaalia
5. vakavarainen, tämä vaihtelee kovin kun on melko uusi yritys... eli ei
6. korkeakoulutettu - nope, itse olen korkeakoulutettava. :)
7. maailman vähiten supliikki mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvioipa kuule ihan itse.
Mistä minä tiedän? Ikäisekseen hyvän näköinen. Naiset hakeutuvat juttusille (ks. myös kohta 7)
2. pitkäKuulemma 178 cm ei ole pitkä tämän palstan mukaan. Minusta hän on pitkä, 18 cm minua pitempi.
3. raamikasLuonnostaan leveät hartiat, kapea vyötärö (mutta edessä iskämaha), pieni peppu. Riittääkö se raamikkuuteen?
4. menestynyt??? Pienyrittäjä asiantuntija-alalla
5. vakavarainenEn tiedä hänen varoistaan muuta kuin että asumme hänen omistamassaan kiinteistössä ja molemmilla on samanlainen elintaso eli maksamme asumiskulut puoliksi ja sen jälkeen kummallakin on varaa omiin menoihin, harrastuksiin ja sekä yhteisiin että omiin matkoihin.
6. korkeakoulutettuKyllä
7. sosiaalisesti supliikkiKyllä. Hänen juttusilleen tullaan, koska hän on sellainen, jota on helppo lähestyä, ja hän itse juttelee suvereenisti kenen tahansa kanssa.
Eli 2-5/7, riippuen siitä miten varakas/raamikas pitää olla ja onko selkeästi komea.
Esimerkiksi jos olisi hoikka juoksun harrastaja, saisi 1-4/7 eli alle normaalitason.
AMK-koulutettuna maratonin harrastajana 0-3/7 eli todella kaukana normaalista miehestä.
Precis. Eli jollekin se hoikka juoksunharrastaja amk-rahkapetri olisi täysi kymppi. Miksi se rahkapetri edes haluaisi naisen, joka on enemmän kiinnostunut wining&diningista kuin juoksemisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisikö joku vastaavan listan naisille? 5/7 pitää täyttää yltääkseen normaalitasoon.
1. kaunis
2. hoikka tiimalasikroppa
3. timmiJne?
En ole varma kuinka noita pitäisi korvata, koska miehelle nuo menestykset ym eivät ole naisessa yhtä tärkeitä.
No lähtökohtaisesti naisen pitää täyttää yhtä monta kohtaa kuin miehen jota hän havittelee. Komeat, menestyvät ja sivistyneet miehet ovat juuri heitä joista perussuomalaiset ja työväenluokkaiset naiset unelmoivat, mutta unelmoinniksi se jää.
Elävässä elämässä se ei ole "kohtien täyttämistä". Suosittelen tutustumaan siihen ;-)
Yksikään kohta ei täyty mun miehen kohdalla.
1-2, eikä haittaa ollenkaan, ettei enempää. Varattomuudesta, ujoudesta, lyhyydestä, ylipainosta ja keskeneräisistä opinnoistaan huolimatta maailman kiltein, ihanin ja rakkain mies. Luonne on täyttä kultaa, kaikki muu on toisarvoista.
Huoh.
Kemia on kaikkein tärkeintä. Toki hyvät käytöstavat ja perushygienia auttavat siinä.
Tämä palsta antaa ihan pimeän kuvan ihmisten arvoista ja ajattelutavasta. Toivottavasti kukaan ei vertaile itseään täällä esitettyihin ulkonäkö- ja varallisuusvaatimuksiin. Akateeminenkin voi olla ihan ns. wt.
Vierailija kirjoitti:
7/7 suosituin vastaus.
Yeah, right :D
No paljastuipahan mitä naiset vaatii miehiltä, että kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7/7 suosituin vastaus.
Yeah, right :D
No paljastuipahan mitä naiset vaatii miehiltä, että kelpaa.
Siis hetkinen. Kukin vastasi oman miehensä osalta. Tajuatko mitä se kertoo palstan naisten tasosta? Jos uskot tasoteoriaan, usko sitten kans tasoteoriaan.
Vierailija kirjoitti:
Huoh.
Kemia on kaikkein tärkeintä. Toki hyvät käytöstavat ja perushygienia auttavat siinä.
Tämä palsta antaa ihan pimeän kuvan ihmisten arvoista ja ajattelutavasta. Toivottavasti kukaan ei vertaile itseään täällä esitettyihin ulkonäkö- ja varallisuusvaatimuksiin. Akateeminenkin voi olla ihan ns. wt.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä se sitten kumma ole jos en naista elämääni löydä, jos nuo vaatimukset pitää täyttää. No tietääpähän olla sitten edes yrittämättä.
M37
Ei oikeasti pidä. On paljon naisia, joille esim. supliikkius on totaalinen turn off (av:llakin just aloitus ujojen miesten ihanuudesta). Kaikki nuo aloituksessa luetellut piirteet ovat sellaisia, ettei niillä ole mitään merkitystä hyvän ja toimivan parisuhteen kannalta.
Niinhän sitä aina sanotaan, sitten kuitenkin otetaan tuo 7 oikein. Näin se vaan menee.
M37
Komea (objektiivisesti, muidenkin kuin sinun mielestäsi)
- Kyllä, on sitä mun täti ja naapurin rouva ainaki ääneen ihastellu komeeks :D
Pitkä
- Ei, mieheks ei pitkä, 175 cm
Raamikas
- Ei, sopusuhtanen mutta ei todellakaan mikään "tuun sivuttain ovesta, muuten hajoo karmit"
Menestynyt
- Kyllä, kiitettävästi pärjänny opinnoissaan ja töissään
Vakavarainen
- Kyllä, tulee toimeen ja jonkin verran säästöjä
Korkeakoulutettu
- Kyllä, tohtorikoulutettava
Sosiaalisesti supliikki
- Ei, hiljainen ja varovainen introvertti ennemmin
4/7 vaan vaikka oon kuvitellu et mulla on aivan ihana mies o_O
Painoin vitosen, koska täytti kohdan viisi. Nyt tajusin että olis pitänyt painaa 1 koska vain yksi kriteeri täyttyi. Sori, äänestys pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Korjaan vain vähän
4/7 2/7
Komea on, tosin nykyisin ylipainoinen. = ½ 0 (-1)
Melko pitkä (187), ainakin minua selvästi pidempi. = ½ 1
Raamikas, jotakuinkin. = ½ 0
Menestynyt, kyllä; ei mitään maailman huippuluokkaa, mutta omalla alallaan silti. = ½ 0
Vakavarainen - ei valitettavasti, rahaa tulee ihan OK, mutta menee vielä enemmän. = 0 0 (-1)
Korkeakoulutettu, kyllä: kaksi akateemista loppututkintoa. = 1½ 1
Sosiaaliset kyvyt hieman heikoissa kantimissa, tulee hyvin toimeen asiakkaiden ym. kanssa kun on pakko, mutta jos itse saisi päättää niin varmaan eläisi erakkona jossain autiolla saarella. = ½ 0
Ei ihme, että niin moni meistä mammoista luulee olevansa naimisissa alfojen alfan kanssa, rakkaus on sokea...
hmm. Miksi et kysynyt myös sinkku miesten omia mielipiteitä, itsestä?
1. komea: En laske mukaan, koska riippuu katsojasta (mutta useampi tykännyt)
2. pitkä: 178cm joten ei ehkä pitkä, mutta lasketaan mukaan
3. raamikas: Harteikas mutta raamikas vaatisi enemmän lihaksia.
4. menestynyt: Kyllä edennyt uralla kokoajan.
5. vakavarainen: Erittäin
6. korkeakoulutettu: Ei
7. sosiaalisesti supliikki: Kyllä
tulos siis vaivaiset 4
no en kyllä ikinä oo tommosia asioita miehestä ettinyt, ei ihme et niin monet valittaa sinkkuudesta ja siitä, että ei ole ”kunnon” miehiä.
Vierailija kirjoitti:
hmm. Miksi et kysynyt myös sinkku miesten omia mielipiteitä, itsestä?
1. komea: En laske mukaan, koska riippuu katsojasta (mutta useampi tykännyt)
2. pitkä: 178cm joten ei ehkä pitkä, mutta lasketaan mukaan
3. raamikas: Harteikas mutta raamikas vaatisi enemmän lihaksia.
4. menestynyt: Kyllä edennyt uralla kokoajan.
5. vakavarainen: Erittäin
6. korkeakoulutettu: Ei
7. sosiaalisesti supliikki: Kyllätulos siis vaivaiset 4
1. En todellakaan
2. 180cm eli ei tarpeeksi
3. Kyllä ehkä
4. En todellakaan, sama työ ollut 12v
5. En ole varakas
6. Amk inssi eli ei.
7. En
Tulos siis vaivaiset 1/7 max.
M37
No lähtökohtaisesti naisen pitää täyttää yhtä monta kohtaa kuin miehen jota hän havittelee. Komeat, menestyvät ja sivistyneet miehet ovat juuri heitä joista perussuomalaiset ja työväenluokkaiset naiset unelmoivat, mutta unelmoinniksi se jää.