Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: kauanko surit eroa/välien katkeamista?

Vierailija
07.01.2020 |

Kauanko siinä meni, kun pääsit ”irti”?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se riippuu täysin siitä onko jättäjä vai jätetty. Jättäjät harvemmin surevat ollenkaan. Jätetyt voivat surra kolme vuottakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jättäjä? Ei sure? Kyllä jättäjäkin voi surra pitkäänkin - vaikka olisi uusi jo kierroksessa...

Vierailija
4/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se riippuu täysin siitä onko jättäjä vai jätetty. Jättäjät harvemmin surevat ollenkaan. Jätetyt voivat surra kolme vuottakin.

Ero on ero jättäjällekin. Hän on ehkä käsitellyt eroa jo ennen päätöksen ilmoittamista, toisin kuin jätetty, mutta yhtälailla jättäjäkin suree. Surun lisäksi jättäjällä on ”pahantekijän” taakka harteillaan.

Vierailija
5/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on jättäjä? Ei sure? Kyllä jättäjäkin voi surra pitkäänkin - vaikka olisi uusi jo kierroksessa...

Onko järkevää ottaa uusi kierrokseen, jos suree vielä edellistä?

Vierailija
6/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan sivusta....Ei todellakaan ole! Kokemusta siitäkin on.

Vierailija
7/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviovaimoa surin pari vuotta. Rakastin häntä. Elämä meni sekaisin.

Avovaimoa ei päivääkään. En koskaan edes rakastanut ja olin vain tyytyväinen, että pääsin vapaaksi.

Vierailija
8/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo aika ole yksilöllistä. Mutta mitä järkeä aloittaa uutta suhdetta jos et ole siinä oikeasti mukana, hukkaat vain toisen aikaa.

Vierailija
9/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suren edelleen. Perheeni rikkoutui. Vaimoksi en enää häntä huolisi enkä haluaisi häntä nähdäkään.

5v erosta.

Vierailija
10/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aviovaimoa surin pari vuotta. Rakastin häntä. Elämä meni sekaisin.

Avovaimoa ei päivääkään. En koskaan edes rakastanut ja olin vain tyytyväinen, että pääsin vapaaksi.

Miksi olit parisuhteessa ihmisen kanssa, jota et rakastanut ja vapaa lähtemään kai olit koko ajan?

Vierailija
11/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde kesti 9 vuotta. Olin jättäjä, mutta en suunnitellut eroa joten ihan nollasta alkoi sureminen. Mies teki tyhmyyksiä toistaen taas jälleen kerran itseään ja syyttäen minua omista ongelmistaan. Totesin, ettei tämä suhde tule koskaan paremmaksi muuttumaan vaikka olin niin luullut ja päätin suhteen. Sattui aivan saakelisti, olin aivan vereslihalla.

Noin 3 vuotta kesti päästä erosta yli... siitä vielä vuoden verran tsemppasin itseäni että uskaltautuisin uudestaan ”markkinoille”. 4 vuotta erosta avasin Tinderin, löysin heti samana iltana mukavan juttuseuran sieltä, treffattiin ja siitä samasta illasta asti seurusteltu yli vuosi.

Vierailija
12/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli oikeastaan hyvä kun sain sanottua että nyt tämä loppuu. Oma ja lapseni elämä helpottui huomattavasti ja lapsen koulukin alkoi mennä todella hyvin, sanoisin että on nykyisin 10 poika.

Vierailija
13/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin viikon.

t. Toni

Vierailija
14/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierestä katsoneena; jopa ne miehet, kenellä on toinen nainen oman vaimonsa ohella, suree sen salasuhteen loppumista kovastikin - vaikka itse olisivat salarakkaan jättäjiä tultuaan ”järkiinsä”...

Eli vaikka kotona odottaa kumppani, voi salasuhteen rakkaan menettäminen kirpoa kovastikin...

Vierailija
15/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

20sec kun jätin avaimen pöydälle. Mietin yhteista tiliä kunes exä sanoi, että siirtää  puolet rahoista heti minulle. Siihen loppui suruaika

Vierailija
16/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierestä katsoneena; jopa ne miehet, kenellä on toinen nainen oman vaimonsa ohella, suree sen salasuhteen loppumista kovastikin - vaikka itse olisivat salarakkaan jättäjiä tultuaan ”järkiinsä”...

Eli vaikka kotona odottaa kumppani, voi salasuhteen rakkaan menettäminen kirpoa kovastikin...

Kenellä kirpaisee, kenellä ei...

Vierailija
17/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhde kesti 9 vuotta. Olin jättäjä, mutta en suunnitellut eroa joten ihan nollasta alkoi sureminen. Mies teki tyhmyyksiä toistaen taas jälleen kerran itseään ja syyttäen minua omista ongelmistaan. Totesin, ettei tämä suhde tule koskaan paremmaksi muuttumaan vaikka olin niin luullut ja päätin suhteen. Sattui aivan saakelisti, olin aivan vereslihalla.

Noin 3 vuotta kesti päästä erosta yli... siitä vielä vuoden verran tsemppasin itseäni että uskaltautuisin uudestaan ”markkinoille”. 4 vuotta erosta avasin Tinderin, löysin heti samana iltana mukavan juttuseuran sieltä, treffattiin ja siitä samasta illasta asti seurusteltu yli vuosi.

Oletko itse mies myös vai miksi vastasit tähän ketjuun?

Vierailija
18/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päivääkään. Mies oli väkivaltainen juoppo.

Vierailija
19/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa, sitä kutsutaan laastarisuhteeksi.

Vierailija
20/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse huomasin syvään helpotuksesta kun sain jätettyä, en kai muuten olis jättänyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme