Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kokemuksia sterisilaatiosta?

Vierailija
07.01.2020 |

Jos kokee, että lapsiluku on täynnä ja haluaisi varman ehkäisyn. Millaisia kokemuksia sterilisaatiosta? Käsitin että kohdunpoistoja ei tehdä ilman muuta syytä ja ilmeisesti ne essuret ja muut klipsit on joillekin olleet kamala kokemus. Onko joku hyvä menetelmä nykyään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä juo enää!

Vierailija
2/7 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis nainen? Onko sinulla vakituinen mies?

Itse kaksi lasta synnyttäneenä olen tehnyt selväksi miehelleni että hän on se joka tekee vasektomian ja minä en enää kroppani kajoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis nainen? Onko sinulla vakituinen mies?

Itse kaksi lasta synnyttäneenä olen tehnyt selväksi miehelleni että hän on se joka tekee vasektomian ja minä en enää kroppani kajoa.

Joo olen nainen kun kohdunpoistostakin tuossa puhuin. Ja on minulla mies. Itse en halua enää lapsia, miehen mielestä voisimme niitä vielä saada. Mies ei halua siksi vasektomiaa. Ap

Vierailija
4/7 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sterilisaatio klipseillä on aivan toimiva menetelmä. Minulle tehtiin jo 20 vuotta sitten, eikä ole ollut mitään vaivoja.

Vierailija
5/7 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemuksia sterskislaatiosta, sori.

Vierailija
6/7 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sterilisaatio klipseillä on aivan toimiva menetelmä. Minulle tehtiin jo 20 vuotta sitten, eikä ole ollut mitään vaivoja.

Millainen operaatio se on? Onko pitkä toipumisaika ja saikku? Ap

Vierailija
7/7 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen operaatio se on? Onko pitkä toipumisaika ja saikku? Ap

Puoli päivää sairaalassa. Vähän kipuja jälkeenpäin, mutta särkylääke auttaa. Ei saikkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän