Morkkis , tuhlasin juuri lähes 2500€ kahteen laukkuun.
Lisäksi tilauksesta on 600€ lompakko. Kotiäidillä on tylsää. Missä mä muka 1500e käsilaukkua käytän, hiekkalaatikolla?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Tää oli hyvä. Ehkä onnea. Näin viiden vuoden kotiäitiyden jälkeen koin ansainneen ne. Syksyllä meen töihin. Olen pyörinyt verkkareista ja ulkoilukamoissa viime vuodet ja nyt pitää päivittää vaatteet ym. Laukuista oli helpoin aloittaa, vaihtaa hoitotakuu Gucciin. Seuraavaksi vaatteet, koska elopainosta kertynyt miltei 20kg lisää näiden vuosien aikana, auts.
Ap
Gucci on ihan sekundakrääsää. Se ei pidä arvoa, kuten muut luottomerkit. Olisit ostanut jotain todella arvostettua. Olen pettynyt panoksesi. Tuhlasit tyhmästi.
Toinen veska on vuittonin, sekin lienee turhaostos?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta laukut eikä muut statussymbolit. Miehelle katsotaan yhdessä kalliita työvaatteita.
Rikkaan tavoin pukeutuva mies on sinun statussymboolisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli hyvä. Ehkä onnea. Näin viiden vuoden kotiäitiyden jälkeen koin ansainneen ne. Syksyllä meen töihin. Olen pyörinyt verkkareista ja ulkoilukamoissa viime vuodet ja nyt pitää päivittää vaatteet ym. Laukuista oli helpoin aloittaa, vaihtaa hoitotakuu Gucciin. Seuraavaksi vaatteet, koska elopainosta kertynyt miltei 20kg lisää näiden vuosien aikana, auts.
Ap
Gucci on ihan sekundakrääsää. Se ei pidä arvoa, kuten muut luottomerkit. Olisit ostanut jotain todella arvostettua. Olen pettynyt panoksesi. Tuhlasit tyhmästi.
Yksikään käsilaukku ei säilytä arvoaan. Vaikka naiset näin kuvittelevat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyväkuntoisilla esim. Hermes:in, Chanel:in, YSL:n ja Givency:n (vain muutamia mainitakseni) laukuilla on jälleenmyyntiarvoa.
Mutta joo, kukaan ei maksa mitään rikkinäisistä sekundatuotteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis vaihtaa hoitolaukku gucciin ja lenkkarit louboutiiniin...
Eikö kannattaisi just ottaa lenkkarit käyttöön, jos paino on noussut 20 kiloa?
Ja laittaa nuo rahat personal traineriin.
Eli ap haluat kehua, mutta et viitsinyt tehdä sitä suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyväkuntoisilla esim. Hermes:in, Chanel:in, YSL:n ja Givency:n (vain muutamia mainitakseni) laukuilla on jälleenmyyntiarvoa.
Mutta joo, kukaan ei maksa mitään rikkinäisistä sekundatuotteista.
Jälleenmyyntiarvo ei ole arvon säilymistä.
Vierailija kirjoitti:
Minne mun 0/5 katosi?
Mä ilmoitan AINA sun typerän nolla/viis juttus asiattomaksi,mulla on aikaa päivystää sitä. Typerä juttu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis vaihtaa hoitolaukku gucciin ja lenkkarit louboutiiniin...
Eikö kannattaisi just ottaa lenkkarit käyttöön, jos paino on noussut 20 kiloa?
Toivon että töihin paluu laihduttaa mut ;)
tuohon et usko itsekään!
Sitäpaitsi,nyt kun ostat korkkarit kalliilla.ne on kohta liian isot JOS laihdut.
Luuletko että ne kanat arvostaa sua yhtään enempää vaikka veisit puuterisutisi kolmen euron kassissa.
Mistäs arvasit.
Ei.
Ap:n kannattaa ensiks pudottaa pois se 20 kiloo, sitä massaa ei mikää laukku pysty peittämään. Näin vähän aikaa sitten töihin palaavan paksupersereisi-kotiäidin. Ei näyttänyt hyvältä..... Silloin kun minä palasin äitiyslomalta, olin kaunis, erittäin hoikka ja ihana. Itseään voi hoitaa vaikka vauvoja saakin. Tsemppiä, työelämä on kovaa. Tuo edellä mainittu paksupersepaviaani järkkäsi minulle lopputilin, siitä jäi pysyvä kammo tuota vartalotyyppiä kohtaan.
Kun jotenkin olen alkanut naisia ymmärtää, niin vielä tämä laukkumania jää ymmärryksen ulkopuolelle:)
Älä huoli, minä tilasin uuden Range Roverin, hintaa, mallia ja väriä en sano tunnistamisen takia. Maksoi aika paljon. Sain kaksi kuukautta sitten todella ison perinnön.
Pieniäovat sinun silakkasi joulukaloiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kannattaa ensiks pudottaa pois se 20 kiloo, sitä massaa ei mikää laukku pysty peittämään. Näin vähän aikaa sitten töihin palaavan paksupersereisi-kotiäidin. Ei näyttänyt hyvältä..... Silloin kun minä palasin äitiyslomalta, olin kaunis, erittäin hoikka ja ihana. Itseään voi hoitaa vaikka vauvoja saakin. Tsemppiä, työelämä on kovaa. Tuo edellä mainittu paksupersepaviaani järkkäsi minulle lopputilin, siitä jäi pysyvä kammo tuota vartalotyyppiä kohtaan.
Noin inhottavasta ihmisestä ei saa ihanaa vaikka kultaa päälle valelisi.
Hmmm...onnellisuutta luulit ostaneesi.
Elit juuri elämäsi onnellisimmat viisi vuotta.
Kumpaakohan kaipaat kuolinvuoteellasi,
Viittä vuotta lastesi kanssa kun olivat pieniä, vai kallista merkkilaukkua?
Yhtä asiaa vain ihmettelen.
MIKÄ herranjumala MAKSAA YHDESSÄ LAUKUSSA?!
En voi ymmärtää. En.
Kyllä täytyy olla päästään sairas jos jonkun nimen vuoksi laittaa rahaa menemään.
Tyhmä ei ole se joka pyytää, vain se joka maksaa.
Taakse jäivät onnenpäivät kirjoitti:
Hmmm...onnellisuutta luulit ostaneesi.
Elit juuri elämäsi onnellisimmat viisi vuotta.
Kumpaakohan kaipaat kuolinvuoteellasi,
Viittä vuotta lastesi kanssa kun olivat pieniä, vai kallista merkkilaukkua?
😭 Tämä kommentti sai mut itkemään kuin vesiputous. Olin tänään ensimmäistä päivää töissä kolmen vuoden kotiäitiyden jälkeen ja voi kamala kun oli ikävä tuota aikaa rakkaiden kanssa kotona.
Ja kommentin kirjoittajalle terveisiä, että olen kanssasi niiiin samaa mieltä👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei pidä paikkaansa, todella hyvät arvolaukut pitävät arvonsa ja arvo jopa nousee.
Ja juuri aamulla mietin, että Guccin Soho on säilynyt kolme vuotta lähes päivittäisessä käytössä ihan todella hyvässä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vaimon koko arsenaali laukuista vaatteisiin on hintaluokkaa 1-10 euroa, hankittu kirppareilta.
Eikä ole mitään loppuun kulutettuja rääsyjä.
Kaiken säkin uskot mitä vaimosi sulle satuilee 😂
Toivon että töihin paluu laihduttaa mut ;)