Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, kuinka tärkeänä pidät miehessä alhaista rasvaprosenttia? Adonis vyö vai miespömppis ja tuplaleuka?

Vierailija
07.01.2020 |

Erittäin tärkeää, että on ripped absit ja adonis belt?

Vai ei niin tärkeää että saa olla miespömppis ja tuplaleuka?

Vastatkaa alla...

Nainen, kuinka tärkeänä pidät miehessä alhaista rasvaprosenttia? Adonis vyö vai miespömppis ja tuplaleuka?

Vaihtoehdot

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Håmåtko näitä aloituksia aina tekee? Ei heteromies kysele tuollaisia.

Rannalle jääneet ulimiehet.

Vierailija
22/50 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuplaleuka eli läski naama on suurin yksittäinen turn off mikä miehessä voi olla. hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs naiset tuumaa ns. roinamahasta?

Say what? Ikinä kuullutkaan moisesta.

Googleta. :)

Vierailija
24/50 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei väliä, kunhan miehen itsetunto kestää sen että mun rasvaprosentti on 15. Yllättävän vaikeaa tuntuu olevan.

Kuukautiset on varmaan jo loppuneet tuolla tasolla? Terveellistähän se ei ole naiselle olla liian rasvaton, lakkaa hormonitoiminta.

Vierailija
25/50 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies ollu aina kunnossa ja ollut aika tarkka miltä näyttää, mutta nyt kun ollaan 43v ja hänellä on pieni vatsa, niin se on minun mielestä seksikkkäämpi kun se pyykkilauta.

Vierailija
26/50 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei väliä, kunhan miehen itsetunto kestää sen että mun rasvaprosentti on 15. Yllättävän vaikeaa tuntuu olevan.

Kuukautiset on varmaan jo loppuneet tuolla tasolla? Terveellistähän se ei ole naiselle olla liian rasvaton, lakkaa hormonitoiminta.

Itse asiassa ei ole loppuneet. Yksilöllistä tämäkin.

Vierailija
27/50 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsalihasten erottuminen selkeästi ei ole ollenkaan tärkeää vaikkei kyllä miinuskaan. Tuplaleukaa ja pehmeitä kasvoja en kestäisi, toistaiseksi en ole kokenut seksuaalista vetoa pehmeisiin miehiin.

Vierailija
28/50 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa ei ole loppuneet. Yksilöllistä tämäkin.

Juu eiköhän se riipu paljon siitä bmi:stäkin eli jos bmi on esim. 20 ja rasvaprosentti 15 vs bmi 15 ja rasvaprosentti 15 (voikohan ihan ollakaan..) niin ensimmäisellä varmaan tulee menkat ja jälkimmäisellä ei.

Vierailija
29/50 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei se kropasta ole kiinni mitä on pään sisällä. Ihan mikä kroppa tahansa on täysin sivuseikka jos pää on tuulitunneli. Pahinta on sekä miehissä että naisissa peilikuvaansa rakastunut kroppaposeeraaja. Ulkomuoto menettää merkityksensä jos ihminen on fiksu, sivistynyt, huumorintajuinen ja kiltti. Sellaisen seurassa on hyvä olla

Vierailija
30/50 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä miehellä saa olla pömppis ja vaikka se kaksarikin. Olin edellisessä työpaikassa jopa vähän ihastunut ihan roimasti ylipainoiseen miesasiakkaaseen, jolla oli iloiset silmät ja josta jäi aina hirveän sympaattinen kuva ja vaikutti hauskalta ihmiseltä. Harrasti jonkun verran liikuntaakin. Huippuunsa treenatut kuivalihamiehet on minusta jopa vähän vastenmielisiä.

Vierailija
31/50 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuloksia on vaikeaa uskoa. Katso mitä naiset tekevät, ei sitä mitä he sanovat loogisesti näillä palstoilla.

Todellisessa maailmassa ripped abs miehet on se juttu naisten keskuudessa, mutta tässä gallupissa vikalla sijalla. Juu. Uskotaan. NOT

Vierailija
32/50 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuloksia on vaikeaa uskoa. Katso mitä naiset tekevät, ei sitä mitä he sanovat loogisesti näillä palstoilla.

Todellisessa maailmassa ripped abs miehet on se juttu naisten keskuudessa, mutta tässä gallupissa vikalla sijalla. Juu. Uskotaan. NOT

No ei todellakaan ole. En viehäty ollenkaan näkyvistä vatsalihaksista. Miten vaikea voi olla uskoa että eri naisilla on eri mieltymykset?

Vierailija
33/50 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pieni pömppis ja tuplaleuka on automaatio yhdistelmänä?

Tämä. Ihan niinkuin kaikki miehet olis joko hunkseja tai kauheita plösöjä. Itseasiassa en tykkää kummastakaan. Enkä kauhean laihasta miehestä. Paras on ns. "peruskroppainen" mies; solakka, normaalipainoinen, pieni iskävatsa ei ole ollenkaan paha. En ole itsekään mikään fitnesskissa, joten ehkä tuo selittää osittain kiinnostustani. Tavismiehet kunniaan!

Vierailija
34/50 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten tavallinen. Yli 170cm pitkä, hartiat erottuvat. Ei isoa mahaa. Ei liian laiha tai hintelä

Vierailija
35/50 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut sellaiseen nallekarhumaiseen "iskäkroppaiseen" mieheen. Aivan ihana mies oli, mutta tunnustan kyllä ihan avoimesti sen, että minun on vaikea kiihottua seksuaalisesti sellaisesta miehestä, jonka vartalo hyllyy. En halua koskea niihin pehmeisiin kohtiin. Varsinkin sen alkuhuuman ja parin ensimmäisen vuoden jälkeen tämä oli todella vaikea pala. Suhde kosahti sitten siihen ja muutamaan muuhunkin juttuun, ja sen jälkeen olen ollut tarkkana että pidän tuon kiihottumispuolen korkeammassa arvossa kuin aikaisemmin. Ilman kunnollista seksielämää ei ainakaan minun kohdalla ole mahdollista pitää suhdettakaan kovin kaksisessa kunnossa pidemmän päälle ilman että muututaan ihan kämppiksiksi.

Joten ihan käsi sydämellä voin sanoa, että kyllä pidän todella tärkeänä silmiä ja käsiä miellyttävää vartaloa. En oikeasti ole edes mikään erityisen seksuaalinen ihminen ja esim. orgasmin saaminen seksin aikana on minulle äärimmäisen vaikeaa, joten ehkä siksikin pidän kynsin hampain kiinni siitä pienestäkin kipinästä mikä minussa syntyy. Minua viehättävät vahvat, tavalliset miehet. Sellaiset, joista näkee ja tuntee että yhtenä osana elämään kuuluu lihaskunnon ylläpitäminen (siis ihan vaikka ilman saliakin, kuten itsellänikin). Sellaisen kanssa on kiva pyöriä ja kisailla sängyssä. :)

N35

Vierailija
36/50 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen rasvaprosentti, että vatsa on melko litteä eikä ole miestissejä tai selkeitä jenkkakahvoja. Pulleat posket on myös paha miehellä.

Sixpackin ei tarvitse näkyä, enkä jaksaisi salilla 3 tuntia päivässä viettävää, ruoan makroja pakonomaisesti kyttäävää tyyppiä.

Vierailija
37/50 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi sänkyyni miestä, jolla on tissit. Anteeksi, mutta ei vaan voi mitään.

Vierailija
38/50 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaprosentin täytyy miehellä luonnollisestikin olla omaani alempi (20%). Hyllyvys ja liiallinen pehmeys ei ole miehekästä ja jos miehellä on jo niin korkea rasvaprosentti että on tissit, on se välitön turn off.

Vierailija
39/50 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä möliset? Ykkösenä tuo on. Ja ihan ymmärrettävästi, jos nuo ovat vaihtoehdot. Ei, ei kelpaa mies jolla on kaksoisleuka ja iso maha. Ja ei, ei ole yhtään samantekevää miltä mies näyttää. Joten lihaksikas sitten.

Vierailija
40/50 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huolisi sänkyyni miestä, jolla on tissit. Anteeksi, mutta ei vaan voi mitään.

Miksi pyydät anteeksi?