Nainen, kuinka tärkeänä pidät miehessä alhaista rasvaprosenttia? Adonis vyö vai miespömppis ja tuplaleuka?
Erittäin tärkeää, että on ripped absit ja adonis belt?
Vai ei niin tärkeää että saa olla miespömppis ja tuplaleuka?
Vastatkaa alla...
Kommentit (50)
Alitajuisesti pidän tärkeänä, sillä kiinnostun poikkeuksetta timmeistä miehistä. Rasvaprosentilla sinällään ei ole väliä mutta näillä se oletettavasti on aika alhainen. Timmillä en tarkoita miestä joka on pelkkää luuta ja nahkaa, sellainen ei vedä puoleensa, vaan sopivasti lihaksikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vatsalihasten erottuminen selkeästi ei ole ollenkaan tärkeää vaikkei kyllä miinuskaan. Tuplaleukaa ja pehmeitä kasvoja en kestäisi, toistaiseksi en ole kokenut seksuaalista vetoa pehmeisiin miehiin.
Käännös: kiltit miehet ei kiehdo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuloksia on vaikeaa uskoa. Katso mitä naiset tekevät, ei sitä mitä he sanovat loogisesti näillä palstoilla.
Todellisessa maailmassa ripped abs miehet on se juttu naisten keskuudessa, mutta tässä gallupissa vikalla sijalla. Juu. Uskotaan. NOT
Mitä möliset? Ykkösenä tuo on. Ja ihan ymmärrettävästi, jos nuo ovat vaihtoehdot. Ei, ei kelpaa mies jolla on kaksoisleuka ja iso maha. Ja ei, ei ole yhtään samantekevää miltä mies näyttää. Joten lihaksikas sitten.
Kommenttini aikana "erittäin tärkeä" oli viimeisenä, ja on viimeisenä yhä 85 äänen jälkeen.
Ihme homma.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on adonis belt?
"The Apollo's belt, also known as Adonis belt or iliac furrow, is a term for a part of the human anatomy."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vatsalihasten erottuminen selkeästi ei ole ollenkaan tärkeää vaikkei kyllä miinuskaan. Tuplaleukaa ja pehmeitä kasvoja en kestäisi, toistaiseksi en ole kokenut seksuaalista vetoa pehmeisiin miehiin.
Onko kiltti siis synonyymi fyysisesti ei-puoleensavetävälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kiltti siis synonyymi fyysisesti ei-puoleensavetävälle?
Ei vaan pehmeään mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastunut sellaiseen nallekarhumaiseen "iskäkroppaiseen" mieheen. Aivan ihana mies oli, mutta tunnustan kyllä ihan avoimesti sen, että minun on vaikea kiihottua seksuaalisesti sellaisesta miehestä, jonka vartalo hyllyy. En halua koskea niihin pehmeisiin kohtiin. Varsinkin sen alkuhuuman ja parin ensimmäisen vuoden jälkeen tämä oli todella vaikea pala. Suhde kosahti sitten siihen ja muutamaan muuhunkin juttuun, ja sen jälkeen olen ollut tarkkana että pidän tuon kiihottumispuolen korkeammassa arvossa kuin aikaisemmin. Ilman kunnollista seksielämää ei ainakaan minun kohdalla ole mahdollista pitää suhdettakaan kovin kaksisessa kunnossa pidemmän päälle ilman että muututaan ihan kämppiksiksi.
Joten ihan käsi sydämellä voin sanoa, että kyllä pidän todella tärkeänä silmiä ja käsiä miellyttävää vartaloa. En oikeasti ole edes mikään erityisen seksuaalinen ihminen ja esim. orgasmin saaminen seksin aikana on minulle äärimmäisen vaikeaa, joten ehkä siksikin pidän kynsin hampain kiinni siitä pienestäkin kipinästä mikä minussa syntyy. Minua viehättävät vahvat, tavalliset miehet. Sellaiset, joista näkee ja tuntee että yhtenä osana elämään kuuluu lihaskunnon ylläpitäminen (siis ihan vaikka ilman saliakin, kuten itsellänikin). Sellaisen kanssa on kiva pyöriä ja kisailla sängyssä. :)
N35
Hyvä kommentti, kiitos. Motivoi pysymään kondiksessa.
Ei rahkapetriä minulle, kiitos. Puoliso on ihana iskävatsa, kaksoisleukaa ei ole.
Jos ulkonäkö menee normaalin rajoissa, sillä ei niin väliä. Paljon oleellisempia ovat muut asiat.
Koska oletan, että joku tisseillä varustettu mies tuntee huonommuutta omasta kehostaan luettuaan viestini. Onhan se nyt ikävää todeta, että joku sellainen ominaisuus joka on karkeasti arvioiden puolella suomalaismiehistä, on vastenmielinen. Joten sorry siitä.