Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras seksiasento

Vierailija
07.01.2020 |

Mikä on teidän mielestä paras seksiasento miehet naiset parit ja sinkut?

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti lähetyssaarnaaja paras. N30

Vierailija
62/118 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohtimet kaivoon. Lähärin muunnos, jossa pohkeet nostetaan miehen olkapäille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso ratsastaa niin hyvin, että joudun jopa sanomaan sen. Kakkosena tulee nainen massullaan ja itse päällä, kolmantena jopa lähetyssaarnaaja.

Kyllähän nämä suosikkiasennot määräytyy osittain myös kumppanin mukaan.

Vierailija
64/118 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään jostain vähän erikoisemmista asennoista. Tavallisten asentojen muunnelmista. Jotkut irstaat asennot on myös parhaita. Takaapäin kaikin tavoin kiihottaa. Ratsastusta en tajua, eikä se mulle oikein tunnu miltään. En halua hytkyä miehen päällä, vaan toivon että hän lykkii alta päin. 

N +30

Vierailija
65/118 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki asennot missä tapahtuu intercourse on fiiliksistä riippuen aina joko hyviä tyydyttäviä tai välttäviä eikä mikään ikinä voita sitä harvinaista hetkeä kun se vielä harvinaisempi tapahtuu eli asennosta riippumatta onnistuu sit vielä vaikka laukeamaan tai saamaan orgasmeja yhden kaksi useamman tai vaikka vain puolikkaan on parasta

Vierailija
66/118 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikana aina kiihotti olla tyttöä vasten. Nojasi hän sitten seinään tai makasi halusin aina olla tytön päällä tai koko vartaloni seisaaltaan hänen vartalossaan kiinni. Se oli hyvin voimakas tarve ja halu. Se, että tyttö nautti siitä kiihotti lisää. Ihan veri kiehui, kiihotti niin paljon se pelkkä asetelma, että olen vallassa. Tyttö oli selkä vasten jotain ja sain sitä ihanaa tunnetta. Sitä ei edes ajatellut tarkemmin, kaikki meni luonnostaan. Suudelmat tyttö selällään alla ja nojatessakin rinnat olivat vartaloani vasten.

Olimme lähetyssaarnaajassa lähes aina, kiihotti olla suvereenisti voimakas ja kiihkeä siinä. Yhä tuo on todella upeaa. Muitakin ihania asentoja on ja itseä kiimottaa ajatuskin nainen alussa päällä ja sitten kiepautan hänet nopeasti alle. Tykkään nähdä kasvot ja olla lähellä joka setupissa.

Vierailija
67/118 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein poikasena siten, että laskin aina tytön selälleen suorilta jaloilta. Hän kietoi kätensä niskaani ja laskeuduimme makaamaan ja kohta alettiin rakastelemaan päällekkäin. Silloin se oli ihan ykkönen olla päällä noin ja aloitteen tehdessäni ja toimiessani samantien tosissaan tunsin itseni vahvaksi.

Vaikea valita parasta. Viime aikoina ehkä ollut toi ihana lähäri tai sitten tyttöystävä sylissä istuen ja työnnellen siinä alta loppua kohti. Sama, että haluan nähdä vartalon ohella ne kiihottavat kasvot. Takaapäinkin pyrin aina suutelemaan niin, että hän kääntää päätään mulle.

Vierailija
68/118 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan on tyttis selällään jalat levällään alla ja hänen molemmat ranteet mun toisessa kädessä kiinni hänen pään yläpuolella. Menee just oikeaan kulmaan mun höyläämisen, meidän lantioiden ja tytön orgasmin kannalta. Rinnat tuntuu hyviltä vasten omaa rintakehää. Tyttöystävä saa lujaa ja itse tuun heti perään tai jopa samaan aikaan. Ihan mieletöntä.

Vierailija
69/118 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan on tyttis selällään jalat levällään alla ja hänen molemmat ranteet mun toisessa kädessä kiinni hänen pään yläpuolella. Menee just oikeaan kulmaan mun höyläämisen, meidän lantioiden ja tytön orgasmin kannalta. Rinnat tuntuu hyviltä vasten omaa rintakehää. Tyttöystävä saa lujaa ja itse tuun heti perään tai jopa samaan aikaan. Ihan mieletöntä.

Toi kulmajuttu muuten toimii tuossa setissä varsinkin, jos laitan jalkoja enemmän koukkuun ja nostan sillai polvia ylemmäs. Mies villiintyy silloin:)

Vierailija
70/118 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyssaarnaaja tai seisten kasvokkain <3 N38

Vierailija
71/118 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime päivät se ollut takaa mä siirtelemässä hiuksia edestä ja puremassa tyttiksen niskaa. Ei näitä osaa rankata. Menee fiiliksen mukaan. Ei mitään kaavoja!

Vierailija
72/118 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun tavoittelee sitä loppuhuipentumaa, niin lähis ja oikea käsi naisen pyllyn alla.

Vierailija
73/118 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun tavoittelee sitä loppuhuipentumaa, niin lähis ja oikea käsi naisen pyllyn alla.

Sanoisin, ettei välttämättä tarvi sitä kättä pyllyn alla, jos mies käyttää käsiään muutoin mun pitelemiseen aloillani ts. nostaa ne ylös ja pitää kii. Lähikseen on päästävä.

Vierailija
74/118 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sylikkäin kasvot vastakkain, lähäri eri variaatioineen tai takaapäin joko kiihkeästi ihokontaktissa seinää vasten tai niin, että nainen makaa vatsallaan ja mies on painollaan tiukasti päällä eli vartalot kiinni toisissaan.

Inhokki on doggy, lusikka ja nainen ratsastaa selin mieheen.

Koen nämä naisena super etäisiksi ja tylsiksi asennoiksi, joissa en tunne enkä etenkään näe miehen vartaloa ja kasvoja, mikä on itselleni tosi tärkeää (olen visuaalinen).

Ai niin ja suuret suosikit myös nainen selällään mies jalkojen välissä tai nainen polvillaan pää miehen jalkovälissä.

Tää ois niiiin karmeeta. Ihastuisi tai jopa rakastuisi naiseen ja sitten tulisi totuus silmien eteen, että ei haluaisi takaapäin. Taitaisi olla eron paikka.

Minä en suostuisi takaapäin-seksiin. Mutta en kyllä haluaisi sellaista miestäkään, joka sitä haluaisi. Haluan sellaisen miehen, joka arvostaa ja rakastaa minua niin paljon, että ei halua minun olevan niin rumassa ja yksupuolisessa asennossa että pelkästään pyllistän hänelle. Olen liian romantikko sellaiseen.

Mutta osaan myös keskustella asiallisen avoimesti seksiasioista ja toisin tuon esille jo hyvissä ajoin miehelle. Jos tuo on kynnyskysymys, niin voimme päättää orastavan suhteen hyvissä ajoin. 

Vierailija
75/118 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikana aina kiihotti olla tyttöä vasten. Nojasi hän sitten seinään tai makasi halusin aina olla tytön päällä tai koko vartaloni seisaaltaan hänen vartalossaan kiinni. Se oli hyvin voimakas tarve ja halu. Se, että tyttö nautti siitä kiihotti lisää. Ihan veri kiehui, kiihotti niin paljon se pelkkä asetelma, että olen vallassa. Tyttö oli selkä vasten jotain ja sain sitä ihanaa tunnetta. Sitä ei edes ajatellut tarkemmin, kaikki meni luonnostaan. Suudelmat tyttö selällään alla ja nojatessakin rinnat olivat vartaloani vasten.

Olimme lähetyssaarnaajassa lähes aina, kiihotti olla suvereenisti voimakas ja kiihkeä siinä. Yhä tuo on todella upeaa. Muitakin ihania asentoja on ja itseä kiimottaa ajatuskin nainen alussa päällä ja sitten kiepautan hänet nopeasti alle. Tykkään nähdä kasvot ja olla lähellä joka setupissa.

Kuulostaa kamalalta, jos vaihtelet asentoja noin oman pääsi mukaan kesken seksin. Pidä taukoa aikuisviihteestä. Oikeat naiset eivät halua sellaista, että toinen pyörittelee toista miten sattuu mitään kysymättä. 

Vierailija
76/118 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sylikkäin kasvot vastakkain, lähäri eri variaatioineen tai takaapäin joko kiihkeästi ihokontaktissa seinää vasten tai niin, että nainen makaa vatsallaan ja mies on painollaan tiukasti päällä eli vartalot kiinni toisissaan.

Inhokki on doggy, lusikka ja nainen ratsastaa selin mieheen.

Koen nämä naisena super etäisiksi ja tylsiksi asennoiksi, joissa en tunne enkä etenkään näe miehen vartaloa ja kasvoja, mikä on itselleni tosi tärkeää (olen visuaalinen).

Ai niin ja suuret suosikit myös nainen selällään mies jalkojen välissä tai nainen polvillaan pää miehen jalkovälissä.

Tää ois niiiin karmeeta. Ihastuisi tai jopa rakastuisi naiseen ja sitten tulisi totuus silmien eteen, että ei haluaisi takaapäin. Taitaisi olla eron paikka.

Minä en suostuisi takaapäin-sek

Voi hyvänen aika. Pahinta vaniljaa ikinä.

Vierailija
77/118 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kamalalta, jos vaihtelet asentoja no

Kyllä ne tahtoo. Mutta ne onkin vähän erilaisia naisia, kuin sinä olet.

Vierailija
78/118 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se klitoris saa mitää  kosketusta takaapäin.

Taitaa ollakin joillekin mieheille se ja se sama.

Vierailija
79/118 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se klitoris saa mitää  kosketusta takaapäin.

Taitaa ollakin joillekin mieheille se ja se sama.

Takaapäinhän miehellä on molemmat kädet vapaana - toinen klitalle ja toisella vaikka mitä muuta kivaa

Vierailija
80/118 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kamalalta, jos vaihtelet asentoja noin oman pääsi mukaan kesken seksin. Pidä taukoa aikuisviihteestä. Oikeat naiset eivät halua sellaista, että toinen pyörittelee toista miten sattuu mitään kysymättä. 

Jäi tuosta pois se, että toki olen huomannut naiseni tykkäävän otteistani. Osaan sopeuttaa niitä sen mukaan. Ei sitä itsekään nauti jos nainen ei nauti.