Paras seksiasento
Mikä on teidän mielestä paras seksiasento miehet naiset parit ja sinkut?
Kommentit (118)
Naisystäväni on 77-vuotias. Nainen kontallaan reidet tiukasti yhteenpuristettuina. Vanhempi, väljä p**lu tässä asenossa puristaa paremmin kaluani ja paneminen on kiihottavampaa. Samalla voin puristella naisen rintoja.
Katso: KAMASUTRA -opus. Sieltä löytyy!
Ja "jos ei" niin. Muuta johkun luostariin: et pety.
Kyykkyasento, nainen ottaa suihin ja samalla hieron ja työnnän sormiani vuoroin pilluun ja perseeseen. Kun tulen otan vielä toisella kädellä naisen tukasta kiinni jotta varmasti ei sylkäise kesken pois.
Se, kun nainen lutkuttaa penistä, mutta alankin panemaan naista suuhun ja nainen säikähtää sitä. Naiselta valuu sylkeä lattialle, tukka menee sekaisin ja meikit leviää. M24
Vierailija kirjoitti:
Juttelimme asiasta Uudenvuoden aattona. Meillä on 8 parasta seksiasentoa tasavertaisina. Ja takaapäin oli molempien ykkösinhokki. Naistenraisk..jat ja pelkurit käyttävät miehistä sitä. Ja siitä pitävät ne naiset, jotka tykkäävät pelkureista ja rais...jista.
Tää kommentti kertoo kyllä enemmän kirjoittajasta kun niistä takaapäin panijoista...
Hankala laittaa jotain yhtä asentoa ehdottomaksi ykköseksi. Jalat olkapäillä on hyvä aloitella, kun just kivasti näkee ne nautinnon ilmeet ja tissit heilahtelee panon rytmissä kivasti tarjolla. Takaapäin paras lopetus, kun siinä jo meno on aika rajua ja rouva voihkii orkuissaan. Pääsee kivasti syvälle ampumaan lastinkin.
1) Erilaiset lähärimuunnelmat. Siinä pääsee kaikista lähimmäs rakasta miestä. Olen paljon häntä pienikokoisempi, sekin ajatus kiihottaa, että siitä ei edes pääsisi pois. Ristiriitaista. Mies joskus nostaa toisen tai molemmat jalkani koukkuun, menee tosi syvälle silloin, kun on pienenä pakettina siinä
2) Minä polvillani miehen edessä ottamassa suihin.
Vaimo nukkuu ja flessi saa kyytiä
Oikeasti. Ei ole mitään 'vain yhtä ja absoluuttista' asentoa mikä olisi se 'Paras'?
Oikeasti. On vain yksilöllisiä ( individuel ONLY).
Oikeita. Parhaita asentoja.
Takaapäin eri variaatiot. Myös se kun vaimo makaa kyljellään jalat koukussa ja itse olen polvillaan naimassa takaapäin. Selkä mahdollisimman kaarella, niin timmi pieni peppu korostuu entisestään. Ja omakin 17cm kulli näyttää yllättävän suurelta näistä kulmista.
miehen näkökulmia kaikki. SEKSIasento kertoo vain sen että kulli on sisällä. Se ei ole naiselle aina todellakaan paras ja tyydyttävin.
Sekisasento voi olla naiselle ihan toista!
Meillä ratsastus on ykkönen. Vaimo osaa upeasti muljautella kaluani pillunsuulla ja samalla näen makkarin pelistä, kun kaluni painuu rouvan karvaiseen pilluun. Saan kuitenkin laukeamistani kontrolloitua niin, että rouva saa ensin ja sitten loppukiihdytys. lisäksi lähetyssaarnaajassa tai kyljittäin myös toisinaan ja varsinkin naimatuokion aikana. Takaapäin on meille hankala asento, koska meillä on 20 cm pituuseroa ja rouvan lantio ei ole niin liikkuva, että saisi nostettua sitä ylöspäin riittävästi. Lisäksi mun kalu on hieman alakäyrä, joten takaapäin naimista tapahtuu varsin harvoin ja osana sessiota. Toki joskus olemme lauenneet tuossakin molemmat. Ongelmana on myös, että jos runttaan kunnolla pohjaa, rouvaa sattuu, kun kopsahtaa kohdunsuulle. Työväline ei ole jättiläinen, mutta 17 cm kuitenkin.
Lähäri on mun suosikki, saa tuntea miehen painon päällä, suudella samalla ja olla niin lähellä.
Ratsastus ja lusikka tuo hyvää vaihtelua, takaapäin mies tulee nopeiten.
N52
Takaapäin lähes kaikin tavoin toimii aina. En ole huomannut että 30 cm pituusero olisi tässä haitaksi tai sitten olemme vain tottuneet.
Oma inhokki on ratsastus miten päin vaan koska se ei tunnu yhtään miltään. Miehen puolesta en osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
miehen näkökulmia kaikki. SEKSIasento kertoo vain sen että kulli on sisällä. Se ei ole naiselle aina todellakaan paras ja tyydyttävin.
Sekisasento voi olla naiselle ihan toista!
Aivan, kovin mieskeskeinen kesksutelu.Ylläolevakin saanut 4 alapeukkuja, ja oletettavasti miehiltä.
Niin no, mieshän saa asennossa missä vaan.
Ne asennot jossa vaimo on saanut yhdyntäorgasminsa. Nuorempana oli eniten käytössä lähärissä ns CAT asento. Siinä kaluni tyveä myöten sisään ja kovaa painettä pillun pohjalle. Lähinnä keinuttiin ja hierottiin vaimoille orgasmit. Sitten sohvalla istuen, vaimo sylissä. Siinä vaimo seivästi itsensä seipääseni tyveä myöten ja vatkasi itselleen orgasmit. Kolmas toimiva asento ja ehkä eniten vuosien mittaan käytetty on vaimo päällä. Siinä hän on aina painanut mun jalat yhteen, kietonut omat jalkansa ympärille, juntannut itsensä kovaa kullin tyveä vasten ja ottanut viimeisetkin millit kalusta sisälle. Saanut siten kovan paineen klitalle ja pillun pohjaan. Vatkannut ja hieronut siinä orgasminsa. Neljäs eniten käytetty asenton on vaimo vatsallaan, tyyny lantion alla ja jalat yhdessä. Ainut takaa-asento missä ei osu kivuliaasti ja jossa voi työntää syvälle asti. Tuo asento eniten minun varten, koska vaimo ei ole saanut siten koskaan. On vain nauttinut syvälle panosta ja ottamisesta. Kaikenlaista on kokeiltu muttei ole sopineet välineet keskenään. Kerran onnistui takaa kylppärin lattialla lomareissulla niin, että vaimo seisoi ja laittoi kädet kohti lattiaa. Silloinkin pystyin työntymään perille asti sattumatta. Naitiin kun muualla ei voitu. Vaimo oli saanut aiemmmin, joten enempi minua varten. Harvinaista herkkua, kun vaimolla on näyttävä leveä pylly, jota on todella maukas naida takaa. Syvälle on pitänyt päästä, vaan ei liian syvälle. Olen nauttinut aina suunnattomasti kun vaimo on suuressa kiimassaan ottanut omat orgasminsa kalullani ja itse vain seurannut vierestä. Enimmäkseen olen kyllä lauennut samaan myllytykseen. Onneksi on ollut kulliani rakastava vaimo. Minusta iso seikka miksi oltu koko ikä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään oikea feministi ei halua patriarkaatin edessä alistua takaa-asentoon, ei kumpaankaan reikään, hyi. Mieluummin ilman. He..tissä on varattuna erityisen kuuma paikka naiselle, joka alistuu patriarkaatin pervoilulle.
Meillä asuva feministi haluaa myös takaapäin panoa, meilläpäin tiedetään ettei politiikkaa sovi sekoittaa seksiin, niin kuin sovinistit luulevat.
Nainen selällää jalat miehen olkapäilla, parasta nähdä naisen nauttiva naama ja heiluvat tissit, toinen paras nainen polvillaan seisovan miehen edessä vastaanottamassa suupanoa