Paras seksiasento
Mikä on teidän mielestä paras seksiasento miehet naiset parit ja sinkut?
Kommentit (118)
Takaapäin ison peilin edessä. Ei ole sen voittanutta.
Muija ottaa suihin ja samaan aikaan Top Gear pyörii telkkarissa ja Jeremy huutaa pooooooooooooweeeeer!
Takaapäin asento ei ole hyvä tai läheskään niin hyvä mitä sitä kehutaan.
Mun mielestä peilin käyttö on hyvä seksissä (varsinkin kun ne peilit on ympäriinsä). Pääsee nainenkin hyville näköaloille. Ja voi katsoa miltä näyttää kun kalu uppoaa ihan kasvoissakin.
Oletteko pariskunnat kokeilleet kuuluisaa spider asentoa?. Ollaan jalat vastakkain käsien varassa , tää on tosi hyvä asento jos kalulla on ulottuvuutta, ja lähetyssaarnaaja ai että se on hyvä kun samalla työnnöt osuu klittaan (tässäkin tapauksessa pitää olla ulottuvuutta).
Mun mielestä parhaat asennot on niitä joissa on suora katsekontakti, ja niitä on siis paljon.
By the way , paikallisesta kirjastostanne saatte hyviä kirjoja mm asentoja ja miten nauttia mistäkin ja milläkin tapaa.
Mä en ymmärrä sitä "syvemmälle ja vieläkin syvemmälle" asentoja, meinaan on varmaan tarkoitettu sellaiselle pienemmälle kalulle ne asennot, oma emäntä sanoi että muuten hyviä noi asennot mutta ei varmaan sun kokoiselle ole tarkoitettu :). >Seksissä kun ei ole tarkoitus tuottaa tuskaa todellakaan, ainoastaan nautintoa.
Takaapäin ja ratsastus
N54 ja M52
Takaapäin ihan suvereenisti,ainakin meidän anatomialla..
Nuorena se oli lähetyssaarnaaja. Aivan ehdoton! Aina ja joka paikassa piti päästä tytön päälle. Koulussa pussatessakin olisi pitänyt saada olla päällä. Korvike tuolle oli tyttö seinää vasten suutelu. Likkakin tuntui kovin tykkäävän siitä ja yleensäkin mun kiihkoilusta.
Vanhempana on tullut vaihtelevuutta, mutta yhteinen tunne meillä on, että lähelle ja kiinni toisen vartaloon pitää päästä. Tulen takaa aivan kiinni maatessa hänen vartaloonsa hänen kohottaessa vähän peppua ja kääntäen naisen päätä suutelen. Tietty eläimellinen hellyys tuossa kun painan häntä patjaan voimakkaasti joka työnnöllä.
Toimii hyvin myös vasten seinää.
Täällä siis puhutaankin yhdyntäasennoista, ei seksiasennoista, niitähän voi olla vaikka minkälaisia.
Tykkään upottaa kullin mieheeni nimenomaan lähetyssaarnaajassa. Hän nostaa nilkkansa kaulani taakse tai lantioni ympäri. Toinen lemppari on klassikko 69. Siihen joskus osallistuu joku kaverikin.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena se oli lähetyssaarnaaja. Aivan ehdoton! Aina ja joka paikassa piti päästä tytön päälle. Koulussa pussatessakin olisi pitänyt saada olla päällä. Korvike tuolle oli tyttö seinää vasten suutelu. Likkakin tuntui kovin tykkäävän siitä ja yleensäkin mun kiihkoilusta.
Vanhempana on tullut vaihtelevuutta, mutta yhteinen tunne meillä on, että lähelle ja kiinni toisen vartaloon pitää päästä. Tulen takaa aivan kiinni maatessa hänen vartaloonsa hänen kohottaessa vähän peppua ja kääntäen naisen päätä suutelen. Tietty eläimellinen hellyys tuossa kun painan häntä patjaan voimakkaasti joka työnnöllä.
Toimii hyvin myös vasten seinää.
Kuulostaapa kivalta! Täytyykin kumppanille ehdottaa, että tehdään noin. Hän yleensä tykkää olla niin, että olen nelinkontin ja hän lykkii takaa.
Lukiopoikaystäväni oli myös lähetyssaarnaajan kannattaja ja mestari siinä. Silloin herkkinä vuosina kun kaikki tunteet olivat läsnä voimakkaina, se toi turvaa ja läheisyyttä, jollaista on ollut vaikeaa toistaa myöhemmin elämässä. Unohtamatta sitä valtavaa kiihkoa ja miten poika halusi niin paljon, että peitteli tytön alleen päästäkseen niin lähelle kuin mahdollista. Hän puhui paljon tunteistaan ja siitä miten hän halusi joka kerta ottaa mut ja antauduin niin mielelläni. Hän osasi suudella jalat alta.
Oikeastaan tuotakin kaipaan. Miehet saisivat puhua ja pussata enemmän.
Kyllä se on takaapäin. Myönnetään, että saan omasta 18cm kullista lisää kiihotusta tästä asennosta. Vaimo on pienikokoinen ja pieni timmi peppu saa kullin näyttämään todella hyvälle. Lisää buustia saa, kun näkee että vartta jää jäljelle ja rouva on täynnä. Hän taas laukeaa parhaiten perus lähärissä kun välillä kiusoittelee noin 5cm syvyyteen ja yllättäen syviä pitkiä työntöjä, niin pommin varmasti kohta on kova puristus varren ympärillä.
Paras seksiasento on, kun mies upottaa päänsä jalkoväliini, ja nuolee ja sormettaa! Rajähdän kappaleiksi.
Nainen selällään jalat koukussa ja levällään. Siinä kun aikansa annan kielihoitoa pillulle sekä sormetusta pepulle niin orgasmi tullee varmasti.
Toinen asento taasen nainen mahallaan maaten ja työnnyn takaapäin sisään. Voi sitä orgasmin vaikerrusta mitä tulee!
Kolmas taasen nainen edessä kontillaan, pillu ja peppureikä himottavasti näkyvillä.
Kalu pilluun ja moottoroitu dildo peppuun. Hitaasti kalua liikuttaen edestakaisin ja dildo syvälle peppuun hitaasti lisäten kieroksia.
Älytön orgasmi ravisuttaa molempia!
Takaapäin, lusikka sekä lähetyssaarnaaja.. mutta mielekkäin on just lähetyssaarnaaja kun siinä mies tulee päälleni makaamaan panemaan ja suutelemaan, ihana muutella tiukkuutta laittamalla välillä miehen pepun päälle ristiin ja välillä sitten nostaa leveälle suoraan ylös =) N29
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla, että seinää vasten suutelut ja toistemme kiihottaminen siinä aina niin, että mä nojasin selkääni ja poika suuteli kiimassa ja kiihotti mua edestäpäin tavallaan lukiten mut paikalleni toi sen tunteen, että lähetyssaarnaaja olisi tosi ihanaa. Se tuli kuin luonnostaan siinä ja ekan kerran kun sitten makasimme päällekkäin ja suutelimme tunne vaan vahvistui. Sitten kun se yhdynnän hetki koitti, olimme automaattisesti lähärissä ja siitä asti se on ollut mun ehdoton suosikkiasentoni.
Miehenä toi aika herkkäkin dominointi kiihottaa, mikä oikeastaan vain lähärissä tulee. Ollaan niin lähekkäin ja kasvokkain, siinä näkee heti toisen reaktiot ja saa palkinnon omasta liikkumisesta, kun nainen nauttii. Tekee nautinnon itelle ja toiselle omalla ponnistelullaan ja tuo kaikkein voimakkaimman orgun suudelmien kaa. Kiihottaa itseä käyttää kunnolla lihaksia työnnöissä. Nykyään pidän tyttiksen käsiä ylhäällä koko yhdynnän ajan ja hän rakastaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Paras seksiasento on, kun mies upottaa päänsä jalkoväliini, ja nuolee ja sormettaa! Rajähdän kappaleiksi.
Tämä! Tässä ei pelkoa feikkamisesta!!
Minun suosikki on takaapäin paneminen, ruova on nelinkontin, panemisen jatkuessa hän laskee etupään alas ja kädet sivulla koukussa, sitten alkaa hiljainen ulina.
On todella kiihottavaa kuunneltavaa ja katseltavaa.