Paras seksiasento
Mikä on teidän mielestä paras seksiasento miehet naiset parit ja sinkut?
Kommentit (118)
Paras asento on miehen pää naisen jalkovälissä nuolemassa. Tietysti.352
Minusta yksi parhaista on se kun makaamme vierekkäin, kädet liukastettuina tekemään taikoja toisillemme. Siinä toisiamme hyväillessä voi suudella intohimoisesti ja olla aivan iholla. Tuosta jatketaan sitten muihin asentoihin, kun kiima on kasvanut huippuunsa. Toinen suosikkiasentoni on maata vatsallani tyyny lantion alla siten, että mies työntyy takaa. Tuossa asennossa tulen helposti ja saan kovan orgasmin.
Eli miehet tykkää takaapäin vain koska tykkäävät katsella omaa elintään... Okei.
Paras asento riippuu tilanteesta. Itse tykkäisin kokeilla enemmän seisaaltaan asentoja, mutta olen melkein 2 metriä pitkä, joten ne ei oikein onnistu, paitsi kylpaljussa, kun vaimo menee reunalle polvilleen ja minä nussin häntä takaa seisten jalat vähän koukussa. Takaapäin on mukava ja rento vedellä ja se on myös vaimon kakkossuosikki lähärin jälkeen. Siinä hän voi sormeilla itselleen orgasmin helposti. Tykkäisin myös ratsastuksesta, koska siinä on mukava puristella vaimon D-tissejä, mutta hän ei enää tykkää siitä asennosta.
Vatsallani sängyssä makaamassa.
Suuseksin jälkeen aloitus ratsain ja lopetus takaapäin. Lähetyssaarnaajassa miehen paksu kalu ei pääse oikeuksiinsa. Saan kaikissa noissa vaiheissa aina orkun. N22
Takaapäin tuntuu vaan kaikista kokeilemistani asennoista parhaalta.
Lisäksi näkymät ovat kerrassaan upeat.
Mies
Tykkään kun mies nuolee mua olemalla polvillaan vieressäni, eli nuolee ns sivusta. Siinä asennossa tietysti oma nautinto huipussaan kun saa sekä kieltä että sormia, mutta huumaa lisää se että pystyn samalla hyväilemään penistä käsillä ja siirtyä siitä pikkuhiljaa välilihalle ja pepulle. Miehen nautinnon äänet on hunajaa korville. Yhdyntäasennoista kolme lempparia on ratsastus, takaapäin ja takaapäin siten että makaan vatsallani tyyny lantion alla. Takuuvarma orgasmi joka kerta.
Kun on oikein himoissaan molemmat niin melkein sama missä asennossa ollaan. Mutta kyllähän se takaapäin on miehelle vaan sellaiset maisemat että oksat pois.
Kun vaimon saa kiimaan ,niin ihan sama mikä asento. Itselle se lähäri saa mielen kuohumaan. Eteenkin kun nainen nostaa jalat olkapäille tain muuten vaan leveemmälle. Muistaa kun eka kerran vaimo sai vierasta,tai pikemminkin kahta miestä.
Kun nuori pari oli seisomassa ja vaimo nostettiin oksan varaan ja toinen tuli pyllyyn.
Oli mahtavaa seurata kun vaimo sai jo monetta orkkua ja lypsi mieheltä lastia pilluun. Oli aika herkän näköistä ja vaimolta tuli suusta aika hävytöntä tekstiä. Luultavasti teki herkkää.
Takaapäin perseeseen niin että nainen repii oikein kunnolla kaksin käsin samalla persereikäänsä auki
Seisaalta takaapäin esim keittiönpöytää vasten nojaten, sängyssä tyyny lantion alla takaapäin ja perinteinen lähetyssaarnaaja, näissä saan ihan tajunnan täräyttävät orgasmit ja mies tulee niin ihanan syvälle pilluun =)
N26
Hohtimet kaivoon, eli lähärissä nostetaan naisen pohkeet miehen olkapäille.
Lempparimme doggy ja lähetyssaarnaaja jossa jalkani olkapäillä, jossa ylävartaloni alhaalla, inhokkini ratsastaja
Hyi helvata, mies panee itselleen, ja naisen täytyy itse itsensä tyydyttää.