No voi p*rseen p*rse!!
Kävin äsken omaverossa ja siellä oli ilmoitus, että mätkyjen ulosotto on keskeytetty selvityksen ajaksi. En ole ulosotossa! Kyllä minä keskeytystä pyysin, mutta en tietääkseni ulosoton takia vaan ihan muista syistä joita en tänne ala luennoimaan. Ärsyttävää kun sinne ei voi edes lähettää sähköpostia asiasta. Tosi noloa, kun luulevat siellä, että olen maksuhäiriöinen! Huomenna pitää soittaa...
Kommentit (41)
Kohta huomaavat erehtyneensä ja jatkavat ulosottoa.
Tein siis oikaisuvaatimuksen!! Itse käyttäisin mieluiten sanaa pyyntö, mutta sen nimi on oikaisuvaatimus. Mistä he ovat saaneet päähänsä, että olen ulosotossa?!
Vierailija kirjoitti:
Kohta huomaavat erehtyneensä ja jatkavat ulosottoa.
Mitä ulosottoa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tein siis oikaisuvaatimuksen!! Itse käyttäisin mieluiten sanaa pyyntö, mutta sen nimi on oikaisuvaatimus. Mistä he ovat saaneet päähänsä, että olen ulosotossa?!
Tervetuloa tähän ulosotossa olevien värikkääseen joukkoon. Ensiksi tehdään selväksi että KUKAAN meistä ei ole ulosotossa.
Jos et maksa mätkyjä eräpäivään mennessä, ne peritään ulosottoteitse.
Kun olet pyytänyt oikaisua, niin siksi tuollainen laauseke siellä.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa tähän ulosotossa olevien värikkääseen joukkoon. Ensiksi tehdään selväksi että KUKAAN meistä ei ole ulosotossa.
ÖÖÖÖ... En ole koskaan ollut ulosotossa, sorry vaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos et maksa mätkyjä eräpäivään mennessä, ne peritään ulosottoteitse.
Kun olet pyytänyt oikaisua, niin siksi tuollainen laauseke siellä.
Tiedän tuon ylemmän, mutta jaa, nyt tajuan. Mietin jo, että minkä ihmeen lomakkeen olen täyttänyt.
Oletko siis joutunut ulosoton asiakkaaksi? Toivottavasti otat opiksesi ja hoidat raha-asiat täst edes säntillisesti.
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis joutunut ulosoton asiakkaaksi? Toivottavasti otat opiksesi ja hoidat raha-asiat täst edes säntillisesti.
Oletko idiootti? Mitä sanoin aloituksessa??
Voin toistaa mitä aloituksessa lukee, jos ette itse hahmota sitä. Siellä lukee: En ole ulosotossa!
Aloituksessa lukee myös: Tosi noloa, kun luulevat siellä, että olen maksuhäiriöinen!
Jessus että voi olla vaikeaa se luetun ymmärtäminen.
Mätkyt maksamatta ja näin ollen joudut ulosottoon. Se ei siitä miksikään muutu vauvapalstalla selittelemällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÖÖÖÖ... En ole koskaan ollut ulosotossa, sorry vaan. Ap
Ethän sinä sitä päätä oletko vai et. Nyt mitä ilmeisemmin olet. Vähän ryhmähenkeä jos sisin pyytää.
Kyllä me kaikki muut nyt täällä palstalla tiedämme paremmin, että olet ulosotossa. Hyväksy vain nyt se tosiasia.
t. vauva-palstan juorukerho
Vierailija kirjoitti:
Mätkyt maksamatta ja näin ollen joudut ulosottoon. Se ei siitä miksikään muutu vauvapalstalla selittelemällä.
:DDDDD Eräpäivä on helmikuussa ja olen tehnyt oikaisuvaatimuksen :) ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulosottoon joutuu vain idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulosottoon joutuu vain idiootti.
En ole koskaan ollut ulosotossa :)
Kyllä kai minä olisin nähnyt, jos täyttämässäni lomakkeessa olisi mainittu ulosotto...