No voi p*rseen p*rse!!
Kävin äsken omaverossa ja siellä oli ilmoitus, että mätkyjen ulosotto on keskeytetty selvityksen ajaksi. En ole ulosotossa! Kyllä minä keskeytystä pyysin, mutta en tietääkseni ulosoton takia vaan ihan muista syistä joita en tänne ala luennoimaan. Ärsyttävää kun sinne ei voi edes lähettää sähköpostia asiasta. Tosi noloa, kun luulevat siellä, että olen maksuhäiriöinen! Huomenna pitää soittaa...
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
En ole ulosotossa, tämä on noloa.
Olet. Verovelka ja monet muut viranomaismaksut on suoraan ulosottokelpoisia ilman erillistä oikeuden päätöstä.
Ellet ole maksanut mätkyä eräpäivänä, se on ulosotossa huutomerkki
Ikinä en ole ollut ulosotossa, enkä kovin usein myöskään idiootti. Kerran humalassa taisin olla jälkimmäistä.
Nyt olet ulosotossa. Kieltämällä asia kun ei muutu, vai mitä ulosottokerholaiset? "Ei muutu ei, mutta kiellän silti! PERKELE!" Ymmärrätkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mätkyt maksamatta ja näin ollen joudut ulosottoon. Se ei siitä miksikään muutu vauvapalstalla selittelemällä.
:DDDDD Eräpäivä on helmikuussa ja olen tehnyt oikaisuvaatimuksen :) ap
No ei tosiaan ole helmikuussa ensimmäisen erän eräpäivä.
Miltä tuntuu olla ulosotossa? En ole ikinä ollut, niin siksi kyselen. Varmaan ainakin hävettää ja vatuttaa, mitä muuta?
Hähähää ulosotossa ja virkamiehet nauraa.. ja minä, ja tuo ja tuokin.
Joko sun luottokortit on peruttu?
Tuosta ei vielä maksuhäiritä tule jos heti maksat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet. Verovelka ja monet muut viranomaismaksut on suoraan ulosottokelpoisia ilman erillistä oikeuden päätöstä.
:'D Eräpäivä on helmikuussa, tai olisi ollut. Mutta nyt kun oikaisuvaatimus on vireillä, ei eräpäivää ole. Olette noloja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi vttu KUN EN OLE ULOSOTOSSA IDIOOTIT ikinä ollutkaan :DD tein oikaisuvaatimuksen ja eräpäivä olisi ollut helmikuussa ilman oikaisuvaatimuksta 🤣
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla ulosotossa? En ole ikinä ollut, niin siksi kyselen. Varmaan ainakin hävettää ja vatuttaa, mitä muuta?
En tiedä, en ole ikinä ollut ulosotossa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vttu KUN EN OLE ULOSOTOSSA IDIOOTIT ikinä ollutkaan :DD tein oikaisuvaatimuksen ja eräpäivä olisi ollut helmikuussa ilman oikaisuvaatimuksta 🤣
Oikaisuvaatimusta*
Vierailija kirjoitti:
Ellet ole maksanut mätkyä eräpäivänä, se on ulosotossa huutomerkki
ERÄPÄIVÄ OLISI ILMAN OIKAISUVAATIMUSTA OLLUT HELMIKUUSSA. Tajutkaa nyt idiootit🤣 en ole koskaan ollut ulosotossa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mätkyt maksamatta ja näin ollen joudut ulosottoon. Se ei siitä miksikään muutu vauvapalstalla selittelemällä.
:DDDDD Eräpäivä on helmikuussa ja olen tehnyt oikaisuvaatimuksen :) ap
No ei tosiaan ole helmikuussa ensimmäisen erän eräpäivä.
Olisi ollut helmikuussa eräpäivä, luulen tietäväni omat veroasiani vähän paremmin kuin ventovieras🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vtussa ette tajua, että eräpäivä olisi ollut helmikuussa? 🤣 Mutta tein oikaisuvaatimuksen ja homma on käsittelyn ajan jäissä. Eli en vttu EDELLEENKÄÄN OLE ULOSOTOSSA idiootit🤣
Olen surullinen siitä, jos olet yli 20v. Miten kukaan aikuinen ihminen voikaan kuulostaa ja kirjoittaa noin lapsellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Voin toistaa mitä aloituksessa lukee, jos ette itse hahmota sitä. Siellä lukee: En ole ulosotossa!
Siellä on näin "mätkyjen ulosotto on keskeytetty selvityksen ajaksi. En ole ulosotossa! Kyllä minä keskeytystä pyysin, mutta en tietääkseni ulosoton takia vaan ihan muista syistä joita en tänne ala luennoimaan."
Minkä keskeytystä olet pyytänyt, koska omien sanojesi mukaan olet jotain pyytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:'D Eräpäivä on helmikuussa, tai olisi ollut. Mutta nyt kun oikaisuvaatimus on vireillä, ei eräpäivää ole. Olette noloja. Ap
Muistaakseni siellä lukee jotenkin, "verot on maksettava eräpäivään mennessä oikaisuvaatimuksesta huolimatta" Verottaja sitten jälkeenpäin korvaa liikaa maksetut, jos päätös venyy, mutta on kumminkin verovelvolliselle myönteinen.
Väärä syy valittu valikosta. Näppäilyvirhe. Ei tuo mihinkään vaikuta.