Jos naiset näette kiinnostavan miehen jossakin ja vaihdatte pitkiä katseita, niin haluatteko miehen ottavan kontaktia heti, vai
menettekö kotiin päivittämään Tinderiä ja toivomaan, että sama henkilö tulee vastaan siellä muiden satojen tuhansien joukosta?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan naisten puolesta: haluan miehen tekevän rohkean mutta kohteliaan lähestymisen heti.
Joo ei. Miehet tuppaavat ylitulkitsemaan näitä katseita ja lähestyvät sitten naisia, joita ei voisi vähempää kiinnostaa. Ennemmin lähestyn itse. Sitä tosin ei tule tapahtumaan kenenkään tuntemattoman miehen kohdalla.
Naisia koskee tuo ylitulkinta ihan yhtä lailla. Vähän väliä täälläkin joku kyselee, mitä mies tarkoittaa katseillaan. Katse on vain silmien suunta, ja senkin voi nähdä väärin jos joku katselee selkäsi taakse.
Minulla oli tuollainen flirttikokemus, liian komea mies, paljon ylempänä hierarkiassa. Päätin että nyt vuodenvaihteessa unohdan asian ja keskityn vaan töihini.
Tietysti heti, en edes ole Tinderissä enkä todellakaan oleta kaikkien näkemieni miesten olevan. Ja hyvä kontakti on heittää joku tilanteeseen sopiva kiva repla, minkä voin tehdä myös itse. Siitähän se "tunnustelu" sitten alkaa puolin ja toisin, että onko toinen kiinnostava.
Heti! En ole Tinderissä ja Helsingissä ei välttämättä kohdattais enää koskaan. Olisi ihanaa tulla vanhanaikaisesti isketyksi!
Itse olen kerran nähnyt ihanan miehen, johon jäi silmät kiinni ihan kadulla ohi kävellessä. Monta kuukautta myöhemmin näin Tinderissä ja tunnistin heti. Treffit oli jo parin päivän sisällä ja meille kehittyi ihan kunnon parisuhde.
Kannattaa luottaa siihen pitkään katseeseen:)
Vierailija kirjoitti:
Heti! En ole Tinderissä ja Helsingissä ei välttämättä kohdattais enää koskaan. Olisi ihanaa tulla vanhanaikaisesti isketyksi!
Itse olen kerran nähnyt ihanan miehen, johon jäi silmät kiinni ihan kadulla ohi kävellessä. Monta kuukautta myöhemmin näin Tinderissä ja tunnistin heti. Treffit oli jo parin päivän sisällä ja meille kehittyi ihan kunnon parisuhde.
Kannattaa luottaa siihen pitkään katseeseen:)
Tästä tapaamisesta siis aikaa 7-8 vuotta. Silloin olin Tinderissä. Se oli silloin just tullut ja kaikkihan sitä käytti. Nykyään harvempi on Tinderissä tai vastaavissa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli tuollainen flirttikokemus, liian komea mies, paljon ylempänä hierarkiassa. Päätin että nyt vuodenvaihteessa unohdan asian ja keskityn vaan töihini.
Mitä tuokin nyt meinaa? Jos mies kerran flirttailee, niin tuskin siinä joku "hierarkia" painaa?
Ap, miksi kyselet tällaisia?
Jos olet naisia kiinnostava mies, niin silloin sinulla on naisia enemmän kuin ehdit hoitaa riippumatta siitä missä muodossa nämä tekevät yhteydenottoja tai lähettelevät pitkiä katseita.
Jos taas olet tavallinen mies, niin et todellakaan kiinnitä koskaan ainoankaan naisen huomiota niin että tämä jäisi kiihkeästi kaipaamaan yhteydenottoa.