Miksi nylkytät kassajonossa edessäolijan perää ja nilkkoja ostoskärrylläsi?
Päästäksesi laittamaan ostoksesi edellisen asiakkaan ostosten sekaan?
Kommentit (34)
Olen yksinäinen, yritän saada edes jotain kontaktia.
Torppaan nylkyttäjän pitämällä kantapäätäni sen kärryn etupyörän päällä
En osaa sanoa. Ehkä siten olen himpun verran lähempänä kotiani.
Yleensä kun on kuuma misu edessä niin vähän kiusallani teen tuota. Söpöä kun käännähtää katsomaan taaksepäin ja itse hymyilee paskainen virne naamalla. Yleensä heillä punastuvat posket siinä kohtaa. :)
Setämies
Jos joku työntää ostoskärrynsä takapuoleeni kiinni, sopivalla lantioliikkeellä kärry lähtee aika voimalla sen kärryn haltijan suuntaan. Loppuu nylkyttäminen.
Tämä on siis selvästi yleistä, vaikkei minulle moista ole tapahtunut, vai lasketaanko jos joskus on kärryn reuna hipaissut kun jono on elänyt? Enkä kyllä oikein hiffaa miten niillä pääsee käsiksi nilkkoihin, kun mielestäni se koppa ylettyy reilusti pyörien yli.
Koska unohduit omiin ajatuksiisi etkä seuraa ostoshihnan etenemistä. En halua viettää ylimääräistä vapaa-aikaa ruokakaupassa. Niin ja minulla ei ole kärryä vaan kori enkä halua kannatella sitä puolta päivää käsissäni tai laittaa likaiselle lattialle.
Karjuin viimeksi, ettäp erk ele vartijat tulee pampun kanssa jos se kärry ei siirry ja tönäisin kärryn takaisin. Siinäpä selvisi koko kaupalle kerralla minkälinen pe rvo ko.mieshenkilö on.
Minä en nylkytä, mutta usein takanani oleva asiakas nylkyttää. Ja se kieltämättä vituttaa.
Mä sanon aina aaaah uuuuhh työnnä vielä lisää aaaaaahhhh.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku työntää ostoskärrynsä takapuoleeni kiinni, sopivalla lantioliikkeellä kärry lähtee aika voimalla sen kärryn haltijan suuntaan. Loppuu nylkyttäminen.
Tai jatkuu lantioiden voimakkaina edestakaisina liikkeinä.
Viimeksi, kun joku setämies teki noin niin käännyin ja sanoin kovalla äänellä, että "älä saatana työnnä sitä kärryä mun päälle". Mitään punastellut.
Toinen ihmisryhmä on miehet jotka ostoskoria heiluttaa koko ajan eteen taakse etenkin tyhjempänä. Heitä on todella paljon ja itse laitan nykyisin oman korini tarkoituksella eteen kun tällainen vispaaja käytävällä kohdalla. Sitten joka kerta tulee se "oho" hämmästyneenä. Ei tarvitse pelätä milloin itseeni osuu kun korini välissä suojana.
Vierailija kirjoitti:
Toinen ihmisryhmä on miehet jotka ostoskoria heiluttaa koko ajan eteen taakse etenkin tyhjempänä. Heitä on todella paljon ja itse laitan nykyisin oman korini tarkoituksella eteen kun tällainen vispaaja käytävällä kohdalla. Sitten joka kerta tulee se "oho" hämmästyneenä. Ei tarvitse pelätä milloin itseeni osuu kun korini välissä suojana.
Käden vispausliike jäänyt ns päälle?
Ei se ole ostoskärry. Se on minun erektiossa oleva penis. ;D
Teen niin, koska olen käytöstavaton idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole ostoskärry. Se on minun erektiossa oleva penis. ;D
Ja se edessäsi oleva tyttönen on trans-nainen, joka on oikein iloinen antamastasi huomiosta.
Luulen että se hihna loppuu, en käsitä että se kiertää kehää eikä lopu ikinä.