Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos naiset näette kiinnostavan miehen jossakin ja vaihdatte pitkiä katseita, niin haluatteko miehen ottavan kontaktia heti, vai

Vierailija
06.01.2020 |

menettekö kotiin päivittämään Tinderiä ja toivomaan, että sama henkilö tulee vastaan siellä muiden satojen tuhansien joukosta?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näiden kahden pitäisi olla ainoat vaihtoehdot?

Vierailija
2/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näen kiinnostavan miehen, joka tuntuu myös kiinnostuneelta minusta, voin ihan hyvin itsekin ottaa kontaktia, en tarvitse mitään tindereitä siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan naisten puolesta: haluan miehen tekevän rohkean mutta kohteliaan lähestymisen heti.

Vierailija
4/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tinderissä, joten...

Vierailija
5/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan naisten puolesta: haluan miehen tekevän rohkean mutta kohteliaan lähestymisen heti.

Joo ei. Miehet tuppaavat ylitulkitsemaan näitä katseita ja lähestyvät sitten naisia, joita ei voisi vähempää kiinnostaa. Ennemmin lähestyn itse. Sitä tosin ei tule tapahtumaan kenenkään tuntemattoman miehen kohdalla.

Vierailija
6/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle koskaan tapahdu mitään tuollaista.

Vierailija
7/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei. Miehet tuppaavat ylitulkitsemaan näitä katseita ja lähestyvät sitten naisia, joita ei voisi vähempää kiinnostaa. Ennemmin lähestyn itse. Sitä tosin ei tule tapahtumaan kenenkään tuntemattoman miehen kohdalla.

Juu eli mies ei saa lähestyä, mutta nainenkaan ei lähesty tuntematonta miestä. Sitten ihmetellään miksi ei löydy ketään :D

Vierailija
8/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu eli mies ei saa lähestyä, mutta nainenkaan ei lähesty tuntematonta miestä. Sitten ihmetellään miksi ei löydy ketään :D

Omalla kohdallani en ihmettele, sillä juuri nyt tarkoituksenani ei ole edes löytää ketään. En ole haku päällä eikä uusiin miehiin tutustuminen tällä hetkellä kiinnosta. Mahdollisesti ei kiinnosta enää koskaan.

Vierailija
9/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseita voin vaihtaa monenkin kanssa, mutta hyvin harvan miehen yhteydenottoa tai lähestymistä  odotan ;)

Vierailija
10/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ny yhren kerran taas, hullu.

Mä saatan katsoa jotakuta ihan siksi, että tämä vaikuttaa oudolta ja pelottavalta. Painan tuntomerkit mieleen.

Vierailija
11/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten se "pitkien katseiden vaihtaminen" määritellään? Meinaan, että mulle on nyt käynyt suht lyhyelle aikaa kahdesti kauppareissulla niin että huomaan miehen (siis kaksi eri kauppaa/kertaa ja kaksi eri miestä) katsovan jotenkin turhan tarkkaan. Molemmilla kerroilla kyse on ollut tuollaisesta pikku K-kaupasta niin vielä olen sattunut samaan hyllyväliin useammin kuin kerran. Jotenkin itselle tullut tosi kiusallinen olo kun mies katsoo ja katsoo ja itse ei tiedä mihin pitäisi silmänsä laittaa kun tuntuu että mies oikein hakemalla hakee sitä katsekontaktia.

Se tuosta vielä olisikin puuttunut että mies olisi tunkenut juttusille koska "vaihdettiin pitkiä katseita". Juu ei tosiaan vaihdettu.

Vierailija
12/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on se katsehullu. Kuvittelee "katseiden vaihtamista" kosioseremonian aloitusmerkiksi. Hyi hitto. Mistä näitä kieroonkasvaneita riittää?

Vierailija
13/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on teidän vuorovaikutustaidottomien ongelma. Normaalit ihmiset osaavat kommunikoida.

Vierailija
14/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on teidän vuorovaikutustaidottomien ongelma. Normaalit ihmiset osaavat kommunikoida.

Luitko aloituksen? Ei voi kommunikoida ennen kuin ottaa kontaktia.

Vierailija
15/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että. Ap hiippailee julkisilla paikoilla tuijottamassa ihmisiä kohouma housuissaan.

Vierailija
16/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko aloituksen? Ei voi kommunikoida ennen kuin ottaa kontaktia.

Kirjoititko aloituksen? Olet pimeä.

Vierailija
17/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään siitä, että miehet tulee juttelemaan.  En ehkä osaa/uskalla mennä itse juttelemaan kenellekkään muuta kuin tuhannen päissäni, mutta aika pitkälti pidän siitä että joku tulee puhelemaan niitä näitä. Toki jos kyseinen lähestyjä vaikuttaa jollain tapaa päälle käyvältä tai muuten uhkaavalta niin se ei ole erityisen mukavaa.

Vierailija
18/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten se "pitkien katseiden vaihtaminen" määritellään? Meinaan, että mulle on nyt käynyt suht lyhyelle aikaa kahdesti kauppareissulla niin että huomaan miehen (siis kaksi eri kauppaa/kertaa ja kaksi eri miestä) katsovan jotenkin turhan tarkkaan. Molemmilla kerroilla kyse on ollut tuollaisesta pikku K-kaupasta niin vielä olen sattunut samaan hyllyväliin useammin kuin kerran. Jotenkin itselle tullut tosi kiusallinen olo kun mies katsoo ja katsoo ja itse ei tiedä mihin pitäisi silmänsä laittaa kun tuntuu että mies oikein hakemalla hakee sitä katsekontaktia.

Se tuosta vielä olisikin puuttunut että mies olisi tunkenut juttusille koska "vaihdettiin pitkiä katseita". Juu ei tosiaan vaihdettu.

Sama kokemus! Ja vastaavaa tapahtunut muuallakin kuin kaupassa. Pari samaa miestä tuntuu vähän liian usein ilmestyvän samoihin paikkoihin joissa itsekin olen ja kyttäävät liian tarkkaan. TODELLA creepyä. Olen vain rukoillut mielessäni etteivät lähesty ja rukoilen etteivät tee sitä tulevaisuudessakaan. Nämä miehet eivät ole olleet ollenkaan minun tyyppiäni ja pakit tulee auttamatta.

Vierailija
19/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tuijottelija yrittää ottaa kontaktia, potkaisen sitä polvitaipeeseen ja sitten palleihin. Osaatko tulkita tuon viestin oikein, Urpo Mammanpoika-Kyrvänjuuri?

Vierailija
20/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulle koskaan tapahdu mitään tuollaista.

Eikä mulle.