Minkä takia Jennifer Aniston kaveraa Brad Pittin kanssa?
Tällä tavalla hän tekee Bradistä syyttömän kaikkeen ja Angelina saa kaiken niskoihinsa?
Siis, jätkä pettää ja jättää ja nyt on ylin ystävä tämän jätkän kanssa.
Kysynpä vain, missä on Jenin omanarvontunne?
Naurettavaa pelleilyä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Jennifer tehnyt beibejä Bradin kanssa? Pelkäsikö että lapset perivät hänen oikean ulkonäkönsä, joka on muokattu leikkauksin?
Eipä tuo leikattukaan ulkonäkö hääppöinen ole.
Mulla oli kerran työkaveri, joka näytti luonnostaan aivan leikatulta Jenniferiltä. Hän oli kyllä kaunis.
Oliko työkaverillasi tulppaanin muotoinen nenä, jättimäiset leukaperät ja terävä miesleuka? Sellainen leuka, josta ulimiehetkin olisivat kateellisia?
Vierailija kirjoitti:
Kuka tässä on kostosta ja katkeruudesta puhunut?
Miksi dissaa silti edelleen Angelinaa? Miksei anna hänelle anteeksi jos kerran Bradillekin?
Onhan se sikäli ihan ymmärrettävää, että helpommin antaa anteeksi sille tutulle ja rakkaalle ihmiselle, kuin osapuolelle, jota ei mahdollisesti edes tunne eikä näin ollen välitäkään tuntea. En osaa kyllä nähdä siinä sinänsä mitään väärääkään, kunhan jättää asian vain sikseen.
Säälittää nämä henkilöt keillä on selvät mielipiteet ihmisistä, joille ei ole ikinä sanaakaan sanonut.
Niin, mua vaan ottaa pähään tämä, että vastuu siirtyy aina naisen kannettavaksi tässä maailmassa.
Ei mulla ole mitään vihaa jenniferiä kohtaan, mutta suututtaa, että Brad, joka on tehnyt suurimman munauksen, pääsee kuin koira veräjästä. Kyllä Jennifer on melkoinen ovimatto.
Mulla oli kerran työkaveri, joka näytti luonnostaan aivan leikatulta Jenniferiltä. Hän oli kyllä kaunis.