”En mä sun kaa nyt mitään perhettä ole perustamassa”
Näin sanoi hän, kun puhuttiin suhteen vakavuudesta.. en siis itsekään ole tällaista edes miettinyt lähitulevaisuuteen, mutta ei tuo silti kauhean kivaltakaan kuulostanut.
Kommentit (40)
Eli, mitäpä tuhlaat aikaa. Kommentista huokuu halveksunta. Anna suhteen hiipua vähin äänin.
Vierailija kirjoitti:
Pistä jalat yhteen.
Muttakun sitten vaan jää ittekkin ilman.
Hyvähän tuo on, että ilmaisee ajatuksensa varhaisessa vaiheessa. Voit ottaa ja lähteä etsimään jonkun, joka haluaa sun kanssa sen perheen. Jos siis itse sitä haluaa. Tosin en kyllä jäisi tuohon suhteeseen vaikka en itse perhettä haluaisikaan, koska tyyppi ilmaisi sen noin, että "_sun_ kanssasi en ole perhettä perustamassa". Eli kun löytää jonkun muun, niin sitten perustaa sen kanssa. En tykkää roikkua sellaisen ihmisen kanssa, joka ei ole sitoutunut minuun.
En vain ymmärrä mistä hän edes on saanut päähänsä, että sitä nyt olisin hakemassa.. pitäisikö mun siis jättää hänet tuon takia
Tuo "sun kaa" oli sen verran paha, että sinuna miettisin, kannattaako suhdetta edes jatkaa. Jos olisi sanonut, ettei ole vielä valmis lapsen tuloon, voisi ajatella, että ehkä myöhemmin sitten. Mutta jos kerran sinä olet se syy haluttomuudelle perustaa perhe, niin laita mies kiertoon, niin teistä kumpikin on vapaa hankkimaan perheen jonkun toisen kanssa.
Oletko itse ollut suhteessa sillä ajatuksella, että tulevaisuudessa perustaisitte perheen? Jos olet, niin sinuna lopettaisin suhteen nyt, kun tuollainen ristiriita tuli ilmi. Hyvä että tuli, vaikka eihän tuollaista kiva ole kuulla, varsinkaan, jos itsellä on ollut toisenlaiset ajatukset.
Olen samaa mieltä aiemman kommentoijan kanssa, että myös tuo tapa, jolla kumppanisi ilmaisi asian, kuulostaa halveksuvalta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Hyvähän tuo on, että ilmaisee ajatuksensa varhaisessa vaiheessa. Voit ottaa ja lähteä etsimään jonkun, joka haluaa sun kanssa sen perheen. Jos siis itse sitä haluaa. Tosin en kyllä jäisi tuohon suhteeseen vaikka en itse perhettä haluaisikaan, koska tyyppi ilmaisi sen noin, että "_sun_ kanssasi en ole perhettä perustamassa". Eli kun löytää jonkun muun, niin sitten perustaa sen kanssa. En tykkää roikkua sellaisen ihmisen kanssa, joka ei ole sitoutunut minuun.
Ei ole siis mullekaan missään lähitulevaisuuden suunnitelmissa. Sanoo että kyllä on sitoutunut, mutta ei tällä hetkellä perhettä halua. En vain ymmärrä miksi siitä piti erikseen mainita kun en itsekään sellaista nyt todellakaan halua
Ensimmäinen poikaystäväni sanoi jotenkin hämmentävästi, että tuskin olemme pitkään yhdessä. Jotenkin mielestäni outo asenne varsinkin kun hän itse oli tunnustanut rakastuneensa pari kuukautta sitten, soitteli päivittäin, matkusti kaukaa luokseni monta kertaa viikossa... että miksei toivonut suhteen jatkuvan kauemmin? Sittemmin kyllä erottiin, en saanut ensin selitystä, mutta epäilen, että syy oli tuolloin alkaneessa ja salaamassaan päihteiden käytössä hänellä...
ohisohisohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistä jalat yhteen.
Muttakun sitten vaan jää ittekkin ilman.
Kuka muka qusipäältä mitään haluaa? Saahan sitä kunnolliseltakin mieheltä, menee ja pyytää vain. Vaikka naapurin Pekalta. Aviomiehet on parhaita, niiltä saa takuuvarmasti, kun niiden muijat pihtaa.
Tuolla tarkoitti sitä, että ei halua sitoutua. Ei kirjaimellisesti ajattele perheenperustamishalujasi.
Vierailija kirjoitti:
En vain ymmärrä mistä hän edes on saanut päähänsä, että sitä nyt olisin hakemassa.. pitäisikö mun siis jättää hänet tuon takia
Ei tietenkään tarvitse, mahdollisesti oli vain turhautunut asian esillenostamisesta, voi olla että alunperin semmoista hakenut ja puolustautui nyt ettei tule enempää, saattaa olla jättämässä itseasiassa.
Faith kirjoitti:
Oletko itse ollut suhteessa sillä ajatuksella, että tulevaisuudessa perustaisitte perheen? Jos olet, niin sinuna lopettaisin suhteen nyt, kun tuollainen ristiriita tuli ilmi. Hyvä että tuli, vaikka eihän tuollaista kiva ole kuulla, varsinkaan, jos itsellä on ollut toisenlaiset ajatukset.
Olen samaa mieltä aiemman kommentoijan kanssa, että myös tuo tapa, jolla kumppanisi ilmaisi asian, kuulostaa halveksuvalta.
En ole ollut vielä niin vakavassa suhteessa sen takia olenkin nyt ihan sekaisin.. ja kun en tosiaan itsekään mitään lapsia halua ainakaan vielä. Puhuttiin siis suhteen vakavuudesta ja hän sanoi tuon.. ei siis halua niin vakavaa suhdetta tällä hetkellä että alettaisiin perhettä perustamaan
Vierailija kirjoitti:
Eli, mitäpä tuhlaat aikaa. Kommentista huokuu halveksunta. Anna suhteen hiipua vähin äänin.
Miksi pitäisi antaa hiipua, kun voi yksinkertaisesti lopettaa samantien?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole siis mullekaan missään lähitulevaisuuden suunnitelmissa. Sanoo että kyllä on sitoutunut, mutta ei tällä hetkellä perhettä halua. En vain ymmärrä miksi siitä piti erikseen mainita kun en itsekään sellaista nyt todellakaan halua
Se on helppo sanoa olevansa sitoutunut suhteeseen, varsinkin jos siitä on jotain hyötyä, mutta vasta teot kertoo totuuden. Toisaalta aidosti sitoutuneen ei tarvitse sitä edes erikseen kertoa, koska siitä ei ole mitään epäselvyyttä.
Tuo tyyppi ei kuitenkaan ("sitoutumisestaan" huolimatta) näe sinua loppuelämän kumppaninaan jonka kanssa haluaisi perustaa perheen. Ei nyt, eikä myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään tarvitse, mahdollisesti oli vain turhautunut asian esillenostamisesta, voi olla että alunperin semmoista hakenut ja puolustautui nyt ettei tule enempää, saattaa olla jättämässä itseasiassa.
Ei hän mua ole jättämässä. Itse olin hänelle jo sanomassa heipat, mutta nyt olen vähän kahden vaiheilla..
Haluaisitko sinä sitten hänen kanssaan mahdollisesti perheen tulevaisuudessa, vai riittääkö sinulle jos olette väliaikaisesti yhdessä? Eli koetko itsekin, että olette toistaiseksi yhdessä mutta vakavat suhteet perustatte joidenkin toisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko sinä sitten hänen kanssaan mahdollisesti perheen tulevaisuudessa, vai riittääkö sinulle jos olette väliaikaisesti yhdessä? Eli koetko itsekin, että olette toistaiseksi yhdessä mutta vakavat suhteet perustatte joidenkin toisten kanssa?
Siis tuo vastaus kuulostaa siltä, että miehen mielestä suhteenne ei ole ns vakava, jossa suunniteltaisiin kihloja, naimisiinmenoa, talon ostoa, lapsia jne. Haluaa olla kanssasi toistaiseksi, muttei näe suhteella tulevaisuutta. Mutta mahdoton sanoa miehen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on helppo sanoa olevansa sitoutunut suhteeseen, varsinkin jos siitä on jotain hyötyä, mutta vasta teot kertoo totuuden. Toisaalta aidosti sitoutuneen ei tarvitse sitä edes erikseen kertoa, koska siitä ei ole mitään epäselvyyttä.
Tuo tyyppi ei kuitenkaan ("sitoutumisestaan" huolimatta) näe sinua loppuelämän kumppaninaan jonka kanssa haluaisi perustaa perheen. Ei nyt, eikä myöhemmin.
Niin. Tää kai mulla jää juurikin soimaan päähän, vaikka en kyllä tiedä itsekään näenkö häntä loppuelämän kumppanina mutta olisin ainakin voinut antaa sille mahdollisuuden. Kyllä suhteelta haluan kuitenkin täyttä sitoutumista
No ei voi tietää mitä toinen odottaa, niin on parempi sanoa ääneen omat motiivit!