Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-naiset, miksi ette vastaile viesteihin?

Vierailija
06.01.2020 |

Kertokaas mitä te siellä tinderissä teette, kun ei viestittely intoa ole? Itselläni on tällä hetkellä 7 mätsiä, joiden kanssa olen aloittanut keskustelun ja ihan fiksuja kysymyksiä jne. Jotkut vastaili pariin kysymykseen, mutta sitten hiljaisuus. Ja useimmat juurikin vastaili, yhtään kysymystä ei tullut. Tuntuu siltä että ei viitsi tyrkyttää väkisin. Osa toki sitten vielä viheliäisempiä, eli ei ensimmäiseen viestiin ole edes vastannut.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä v..ua just luin. Aloitus ei saa olla tylsä ”Moi” mutta ei myöskään mikään ”sul tosi kauniit silmät”.

Todella mystistä että suomimiehet hakee naisensa ulkomailta 😂

Vierailija
22/48 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksy roolisi. Jos et kuulu miesten komeimpaan 5-10% niin Tinderissä sinun tehtäväsi on olla naisten viihdyttäjä. Toinen toistaan enemmän mentaaliakrobatiaa vaativia vitsejä jne.

Tarkoitatko sitä, että 5-10% kuuluva mies voi sanoa vain

"Anal?"

ja nainen laittaa heti

"Mä rakastan anaalia oih"

Aikalailla juurikin noin

https://external-preview.redd.it/kJnAGJ3NYyS5JJi0jmPJJd1Bx9OjoWL0kDIDtt…

https://external-preview.redd.it/BjxIda1lwUm1zJcBN1OxwHsRg6jVni16PrlYgQ…

https://mtonews.com/.image/t_share/MTUzODEzNzk4OTgzNzA2MzY2/image-place…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä v..ua just luin. Aloitus ei saa olla tylsä ”Moi” mutta ei myöskään mikään ”sul tosi kauniit silmät”.

Ja "mitä kuuluu" on myös liian tylsä. Pitää olla vissiin joku suomen kielen tohtori, että voi laittaa viestejä joihin naiset vastaa

Vierailija
24/48 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tuollainen käytös on kiinni sukupuolesta, vaan enemmän ehkä Tinderin ominaisuus. Tosi moni on vain katselemassa tai ajanvietteenä, harvempi haluaa oikeasti tavata jonkun. Itse siis miehiä etsivänä naisena Tinderissä on täysin sama kokemus - 80% matcheista ei vastaa mitään viesteihini, 15 %:lta tulee pitkin hampain lyhyitä vastauksia, ja ehkä 5 % oikeasti suostuu juttelemaan ja vaikka tapaamaankin.

Tinderin liiketoimintamalliinhan ei edes sovi se, että ihmiset oikeasti tapaisivat toisiaan ja sitten poistuisivat Tinderistä - ideaalikäyttäjä on nimenomaan sellainen, joka jatkuvasti vain swaippaa, eikä ikinä lopeta Tinderin käyttöä.

Vierailija
25/48 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksy roolisi. Jos et kuulu miesten komeimpaan 5-10% niin Tinderissä sinun tehtäväsi on olla naisten viihdyttäjä. Toinen toistaan enemmän mentaaliakrobatiaa vaativia vitsejä jne.

Vaikkei edes olisi oikeasti mikään vitsin vääntäjä, niin noin sitä pitää toimia, että erottuu massasta. Sitten livenä kummastellaan, että missäs ne nokkeluudet nyt on?? Tylsää!!

Eli olisi pitänyt jättää ne verbaaliakrobatiat pois jo viestittelyssä, niin kaikki naiset olisivat jo heti kättelyssä voineet heittää sinut roskiin pois treffimaailmasta, johon et kuulu.

Vierailija
26/48 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja "mitä kuuluu" on myös liian tylsä. Pitää olla vissiin joku suomen kielen tohtori, että voi laittaa viestejä joihin naiset vastaa

Jos sun mielestä muut keskustelunaloitukset ovat niin vaativia että pitää olla tohtori sellaisia tehdäkseen, vahvistat vain pointin miksi moni nainen tällaiset aloitukset skippaa. Jääpä välistä ihmiset joille ihan perusasiat tuntuvat ylitsepääsemättömiltä.

Vierailija
27/48 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinderaloitukset, joista olen aina lähtenyt treffeille ovat ollet tyyliä (tehty esimerkki, en halua laittaa suoria lainauksia, kun tärkeintä on vain idea:

"moi, kiinnostuin susta profiilisi perusteella, lähdetkö leffaan ja sen jälkeen vaikka kahville ja juttelemaan tässä joku ilta/tällä viikolla/tällä tai ensi viikolla? mä tarjoon leffaliput, sä kahvit, tai toisinpäin"

eli tykätään, kun mennään suoraan asiaan, mutta suoraan asiaan menemistä ei ole se, että kysytään pildeä (ellei profiilissa erikseen sanota, että halutaan vain panoseuraa.) samoin aloitukset tyyliin "moi mitä kuuluu on tosi outoja. ihan sama kuin jos lähtisit lenkille ja pysäyttäisit ensimmäisen vastaantulijan ja sanoisit, että moi mitä kuuluu? (kuulumiset näkee siitä tinderprofiilista...)

kerro asiasi miksi lähestyt, sen jälkeen esitä kysymys ja tee se selkeästi. kun puhutaan ihmissuhdeseuran etsimisestä, kysymyksen pitää tietenkin olla treffeistä, mutta se ei saa olla liian avoin.

älä kysy "jos pyytäisin sinua treffeille, lähtisitkö", koska tuossa kysymyksessä paljastuu että toinen pelkää liikaa eikä sellaisten kanssa saa pysyvää parisuhdetta kun kaikki menee pelkofiltterin läpi.

Vierailija
28/48 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tinderaloitukset, joista olen aina lähtenyt treffeille ovat ollet tyyliä (tehty esimerkki, en halua laittaa suoria lainauksia, kun tärkeintä on vain idea:

"moi, kiinnostuin susta profiilisi perusteella, lähdetkö leffaan ja sen jälkeen vaikka kahville ja juttelemaan tässä joku ilta/tällä viikolla/tällä tai ensi viikolla? mä tarjoon leffaliput, sä kahvit, tai toisinpäin"

eli tykätään, kun mennään suoraan asiaan, mutta suoraan asiaan menemistä ei ole se, että kysytään pildeä (ellei profiilissa erikseen sanota, että halutaan vain panoseuraa.) samoin aloitukset tyyliin "moi mitä kuuluu on tosi outoja. ihan sama kuin jos lähtisit lenkille ja pysäyttäisit ensimmäisen vastaantulijan ja sanoisit, että moi mitä kuuluu? (kuulumiset näkee siitä tinderprofiilista...)

kerro asiasi miksi lähestyt, sen jälkeen esitä kysymys ja tee se selkeästi. kun puhutaan ihmissuhdeseuran etsimisestä, kysymyksen pitää tietenkin olla treffeistä, mutta se ei saa olla liian avoin.

älä kysy "jos pyytäisin sinua treffeille, lähtisitkö", koska tuossa kysymyksessä paljastuu että toinen pelkää liikaa eikä sellaisten kanssa saa pysyvää parisuhdetta kun kaikki menee pelkofiltterin läpi.

Hyvä, että joillakin tuo toimii. Eräs nainen oli "vaikea". Molemmilla meillä oli muutama kuva näkyvillä, lähettelimme muutaman viestin, joissa pyrin pitämään keskustelua yllä. Sitten kysyin, josko nähtäisiin livenä joku päivä. Tähän nainen sitten ilmoitti, ettei halua tavata ketään ns. sikaa säkissä, ja kyseli olisko lisää kuvia nähtävillä.

Jep, sanoin, että ei ole, enkä ole mikään "sika säkissä", joten morjens.

Vierailija
29/48 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska he odottavat viestiä Jännä-Väpältä, ei sinulta eli tavalliselta kiltiltä mieheltä.

Unohdin betojen päätyvän aina maksajaksi niin eihän ne voi tietenkään siirtyä ohituskaistalle. Parempi jäädä yksin :)

Vierailija
30/48 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle moni kiva mies on laittanut esimerkiksi ”moi, onpa sulla kivat kuvat” (oli vähän muutakin kuin naama ja kroppa) ja sitten esimerkiksi että ”lähtisitkö kahville?” .

Olen vastannut. Niille, jotka laittavat että ”hei, uskon vapaaseen rakkauteen, ja naiset eivät kestä sitä. Voidaan panna, mutta et voi tulla luokseni”, olen joskus vastannut myös, ihan uteliaisuuttani muutaman viestin. Mutta en tietenkään aikonut tavata ja sanoin sen myös.

Suorat seksialoitukset eivät toimi. Ja ”hei, haluaisin nähdä millaiset lakanat sinulla on” ei ole hauska , eikä myöskään toimi.

Vierailija
31/48 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tarpeeksi kiinnostava tai juttusi ovat tyhmiä tai ärsyttäviä. Esim. jos on aloituksena rasittava ”mikä sai sinut painamaan sydäntä kohdallani”... No sitä minäkin ihmettelen. En ala pönkittämään heikkoa itsetuntoa. Seuraava!

Vierailija
32/48 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisten on niin vaikeata myöntää että laumana ovat aika sikoja?

Ja että kaikki tinder ovat juust tuollaisia

Käsittääkseni kansainvälisen uliopiston opiskelijoiden mukaan naiset ei saa maksaa mitään, lisääntyä ilman lupaa ja täytyy muista palvella varatonta yliulia.

Vierailija
33/48 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sun mielestä muut keskustelunaloitukset ovat niin vaativia että pitää olla tohtori sellaisia tehdäkseen, vahvistat vain pointin miksi moni nainen tällaiset aloitukset skippaa. Jääpä välistä ihmiset joille ihan perusasiat tuntuvat ylitsepääsemättömiltä.

Itse olen kysynyt naisen kuvien kautta jotain lisätietoa. Jos naisellla on vaikka ollut joku sähly-/hiihto-/jalkapallokuva, niin olen kysynyt jotain siihen liittyen. Vaikkapa, että kuinka kauan olet harrastanut kyseistä harrastusta yms. Mutta silti ei välttämättä tule ollenkaan vastausta takaisin. Tai sitten se vastaus on luokkaa "5v" ja siitä eteenpäin vastaukset ovat "joo" ja "jep niinpä" tyylisiä

Vierailija
34/48 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole riittävän erityisen kiinnostava/edustava. Mutta älä ole surullinen, valtaosa muistakaan ei ole.

Vierailija
35/48 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysely ei ole keskustelua. Useimmiten vastaan kerran tai pari jos kysymykset sentään on järkeviä ja yritän aloittaa kunnon keskustelua, mutta jos toinen jatkaa haastattelulinjalla, loppuu mielenkiinto.

Haastattelu ei ole keskustelua!!!

Mä en hallitse tätä, kerran yksi ulkomaalainen oikein pelästyi, kun kyselin kaikkea. Kerroppa minulle tyhmälle miten se keskustelu menee? Minä myönnän, että kyselen ja paljon, eikö tarkoitus ole ottaa selvää hieman että millainen ihminen se toinen on? Pitäisikö vain höpistä jotain ihan ihme juttu? Mä en enää ymmärrä naisia ollenkaan. 

Vierailija
36/48 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tarpeeksi kiinnostava tai juttusi ovat tyhmiä tai ärsyttäviä. Esim. jos on aloituksena rasittava ”mikä sai sinut painamaan sydäntä kohdallani”... No sitä minäkin ihmettelen. En ala pönkittämään heikkoa itsetuntoa. Seuraava!

Hahhahaha! Minä saan naisilta juuri tuollaisia kysymyksiä, että hajotkaa naiset vaan siihen!

Vierailija
37/48 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varoa noita, jotka määräävät aloitusviestissä kuka maksaa ja mitä. Viittaan kaikkiin täällä kahvin maksamisesta käytyihin keskusteluihin.

Vierailija
38/48 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysely ei ole keskustelua. Useimmiten vastaan kerran tai pari jos kysymykset sentään on järkeviä ja yritän aloittaa kunnon keskustelua, mutta jos toinen jatkaa haastattelulinjalla, loppuu mielenkiinto.

Mä en hallitse tätä, kerran yksi ulkomaalainen oikein pelästyi, kun kyselin kaikkea. Kerroppa minulle tyhmälle miten se keskustelu menee? Minä myönnän, että kyselen ja paljon, eikö tarkoitus ole ottaa selvää hieman että millainen ihminen se toinen on? Pitäisikö vain höpistä jotain ihan ihme juttu? Mä en enää ymmärrä naisia ollenkaan. 

Ja syy siihen että et ymmärrä, on se että luulet naisten olevan yhtenäistä massaa joka ajattelee kaikesta samoin.

Vierailija
39/48 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja syy siihen että et ymmärrä, on se että luulet naisten olevan yhtenäistä massaa joka ajattelee kaikesta samoin.

Ulkomailla ei aleta haastattelemaan ketään. Mies heittää ongen johon nainen tarttuu, jos on tarttuakseen. Muutenkin täältä uupuu herrasmiesmäisyys joka voi hämmentää ulkomaalaista naista.

Vierailija
40/48 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että tuollainen käytös on kiinni sukupuolesta, vaan enemmän ehkä Tinderin ominaisuus. Tosi moni on vain katselemassa tai ajanvietteenä, harvempi haluaa oikeasti tavata jonkun. Itse siis miehiä etsivänä naisena Tinderissä on täysin sama kokemus - 80% matcheista ei vastaa mitään viesteihini, 15 %:lta tulee pitkin hampain lyhyitä vastauksia, ja ehkä 5 % oikeasti suostuu juttelemaan ja vaikka tapaamaankin.

Tinderin liiketoimintamalliinhan ei edes sovi se, että ihmiset oikeasti tapaisivat toisiaan ja sitten poistuisivat Tinderistä - ideaalikäyttäjä on nimenomaan sellainen, joka jatkuvasti vain swaippaa, eikä ikinä lopeta Tinderin käyttöä.

Näin on, ja vain imbesillit niitä nettideittejä käyttävät. Ennenkin ihmiset livenä tapasivat ja saivat luotua romantiikkaa. Matalaotsaiset Somezombit sitten tuhlaavat elämäänsä ja terveyttään.