MIEHET. Mikä naisen vartalossa on sit tärkeintä??
Olen tehnyt empiiristä tutkimusta ja tuntuu, että eri miehiä viehättää eri asiat.
-tissit
-Perse
-kapea vyötärö, leveä lantio
-reidet
-sopusuhtaisuus?
-(pillu)
Pohtii 66 kg 170 cm. D70 boobsit ja lantio 100 cm, vyötärö 65 cm.
Vai onko vaan tissi/perse miehet? Kumpiko? Vai pitääkö olla koko paketti? Hmm.
Kommentit (26)
Aapeen mitat kelpaa oikein hyvin ja kyllä naisella pitää persettä ja tissejä olla.
Laitahan alastonkuvat jakoon.
Ei ne tissit tärkeimmät ole.
ISOT tissit sitävastoin ovat.
Perse jolla nainen jaksaa istua yliopiston penkeillä
Vierailija kirjoitti:
Äly on tärkeintä
😄
Pidän rinnoistakin, mutta valtaosalla naisista on riittoisat rinnat makuuni. Peput ovat kovin erilaisia, sopivan muhkea kun osuu silmään nousee k*rpä ylös - liian iso on kuitenkin täysi turn-off. Kasvot on kuitenkin peppuakin tärkeämmät
Kaunis naama ja hyvä perse on voittamaton combo.
Kokonaisuus merkitsee eniten. Hyvä perse on kyllä suuri plussa. Viimeksi eilen piti ihan skarpata etten tuijota. Kaupassa kävin niin näkyi sellainen täydellisen muotoinen. Tumman siniset farkut, musta takki ja vaaleat hiukset. Kuvitelkaa mä pystyin huomaamaan muutakin. Vaikeaa oli koska se peppu melkein hypnotisoi mua.
Tärkeintä on että ei ole ylipainoinen.
Hoikka vartalo.
Pienet sopusuhtaiset rinnat (ammatti-imettäjät erikseen).
Ei mikään viivapillu.
Ei posliinia (pedofiilitaipumukseni nollassa).
Hennosti tai ei yhtään meikkiä.
Ei ota selfieitä, eikä kuluta aikaansa somessa.
Kaikesta muusta joustan tarpeen vaatiessa ja annan takaisin samanlaista käyttäytymistä mitä itse saan :-)
Kauniit kasvot, mutta jotain särmikkyyttä/virheitä hyvä löytyä ettei aivan kiiltokuva, ei huomattavasti ylipainoa. M41
No tissit ja perse. Mutta kaikkein tärkein on sielu
Pitkät,hoikat sääret.Pitkät hoikat käsivarret +(plussaa).Ooohh..
M.167,5cm
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään viivapillu.
Aplodit kun listassa on jokin sellainen asia, jota naiset eivät voi kontrolloida. On hyvä, että miehilläkin on sellaisia standardeja kuten naisilla on AINA - eli iso peenis, pitkä pituus (190cm+) eli asiat joita mies ei voi kontrolloida.
Joskus nuorena kun olin naisista kiinnostunut, totesin että olisi kiva, jos nainen saisi kärrynpyörän tehtyä.